مزوتراپی-واژن-در-اصفهان

رنگ لابیاها همیشه از پوست اطراف خود چند درجه تیره تر است. اما در اثر عوامل مختلفی مثل افزایش سن و وراثت، لابیا خیلی تیره شده و اعتماد بنفس بعضی از خانم ها را موقع رابطه جنسی از بین می برد.
یکی از روشهای رایج برای رفع تیرگی واژن، مزوتراپی روشن کننده است. در این مقاله دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان به شما خواهند گفت که مزوتراپی واژن چیست و شما را با هزینه، معایب و مزایای مزوتراپی واژن در اصفهان آشنا می کنند. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

رفع تیرگی واژن با مزوتراپی در اصفهان

به گفته دکتر زهرا صابری، متخصص زنان، مزوتراپی یک درمان موضعی است که با میکرو تزریق های محلولی به نام کوکتل مزوتراپی به لایه میانی پوست (مزودرم) انجام می شود. سفید کردن لابیاها با این روش در مطب به صورت سرپایی است و بدلیل استفاده از بیحسی موضعی هیچ دردی ندارد.

پزشک با توجه به نیاز بیمار، ترکیب کوکتل را مشخص می کند. محتویات کوکتل می تواند شامل ویتامین ها، مواد معدنی، هیالورونیک اسید، هورمون ها، ترکیبات روشن کننده پوست و آنزیم ها باشد.

کوکتل-مزوتراپی-برای-سفید-کردن-واژن

آنتی اکسیدان ها و آنزیم های موجود در کوکتل های روشن کننده باعث کاهش تولید ملانین (رنگدانه های) پوست و از بین رفتن تعداد زیادی از آنها می شود. به این ترتیب واژن چند درجه سفیدتر خواهد شد.

دیگر اثرات مزوتراپی روشن کننده بیکینی

مزوتراپی مثل لیزر روشن سازی صرفاً باعث روشن سازی واژن نمی شود بلکه مثل کربوکسی تراپی واژن است و به روشهای زیر لابیاماژورها را بهبود می دهد:

لیفت واژن با مزوتراپی: با ایجاد زخم های میکرو در پوست به خاطر سوزنهای تزریق، کلاژن سازی و تولید الاستین که فاکتورهای مهمی در استحکام ساختار پوست هستند، بیشتر می شود. مواد مغذی کوکتل نیز به ترمیم و ساخت بیشتر این فاکتورها کمک می کنند.

جوانسازی واژن با مزوتراپی: ترکیبات کوکتل مزوتراپی (به خصوص هیالورونیک اسید) باعث افزایش آبرسانی و خونرسانی به لابیاماژورها می شود. بهبود تغذیه موضعی در بافت لابیا تولید فاکتورهای رشد و ساختارهای محکم کننده پوست را تحریک می کند. بنابراین پوست لابیاها جوانسازی شده و سرعت روند پیری آن کاهش می یابد.

توجه توجه: میزان تاثیرگذاری مزوتراپی بستگی به مناسب بودن ترکیب کوکتل، نوع پوست و سن بیمار دارد.

مزایای-روشن-سازی-واژن-با-مزوتراپی

برای رفع تیرگی لابیاها با مزوتراپی واژن در اصفهان شما هم می توانید از تجربه دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

تعداد جلسات مزوتراپی ناحیه تناسلی

کاهش تولید ملانین (روشن سازی)، کلاژن سازی (لیفت) و تولید فاکتورهای رشد (جوانسازی واژن) با دو سه جلسه مزوتراپی ناحیه تناسلی اتفاق نمی افتد. بلکه کوکتل مزوتراپی طی 6 تا 8 جلسه به مرور بافت لابیا را بهبود می دهد.

هر چه تیرگی لابیا کمتر و فرد جوانتر باشد، جلسات مزوتراپی روشن سازی نیز کمتر می شود. اگر در کنار مزوتراپی از لیزر مونالیزا هم برای روشن سازی استفاده کنید، تعداد جلسات کاهش پیدا می کند.

فاصله بین جلسات مزوتراپی

معمولا فاصله بین جلسات اولیه مزوتراپی دو هفته است، ولی به مرور بیشتر شده و فاصله جلسات به یک تا سه ماه افزایش پیدا می کند. اما با توجه به وضعیت و شرایط شخص، ممکن است فاصله بین جلسات تغییر کند.

ماندگاری مزوتراپی بیکینی

ماندگاری روشن سازی و جوانسازی واژن با روش مزوتراپی بالا است. اما برای حفظ نتیجه و ماندگاری بیشتر آن می توانید هر 6 ماه یا سالی یکبار، یک جلسه مزوتراپی را تکرار کنید. همچنین بعد از روشن سازی باید از کارهایی که باعث تیرگی دوباره لابیاها می شوند، بپرهیزید.

شایعترین-علل-تیرگی-واژن

مراقبت بعد از مزوتراپی واژن

مزوتراپی یک روش سرپایی و بدود درد (با بیحسی موضعی) برای روشن سازی واژن است که در مطب پزشک انجام می شود. برای گرفتن بهترین نتیجه از روشن سازی واژن توصیه می کنیم نکات زیر را رعایت کنید:

  • یکی دو روز در منزل استراحت کنید و فقط کارهای سبک انجام دهید.
  • تا 24 ساعت بعد از مزوتراپی حمام نکنید.
  •  تا یک هفته بعد از مزوتراپی نباید از استخر، وان و جکوزی استفاده کنید.
  • اگر درد و سوزش دارید، می توانید با خوردن مسکن های تجویز شده آن را کاهش دهید.
  • تا یک هفته از مصرف دخانیات و الکل بپرهیزید.

همچنین، بهتر است در فاصله بین جلسات از پوشیدن لباس زیر چسبان و غیر نخی بپرهیزید و حتما یک رژیم غذایی سالم را دنبال کنید.

اقدامات لازم قبل از مزوتراپی ناحیه تناسلی

از دو روز قبل از جلسه مزوتراپی خود نباید الکل، دخانیات یا داروهای ضد التهابی و آسپرین مصرف کنید. اگر از کرمهای لایه بردار در ناحیه واژن استفاده می کنید، یک ماه قبل از مزوتراپی باید مصرف آنها را قطع کنید. اگر بیماری خاصی دارید یا از داروی خاصی استفاده می کنید حتما به پزشکتان اطلاع دهید.

عوارض مزوتراپی روشن کننده بیکینی

مزوتراپی واژن یک روش کاملاً ایمن و غیرتهاجمی برای سفید کردن واژن است. اگر حساسیت به مواد کوکتل مزوتراپی نداشته باشید، به جز عوارض زیر که کاملاً طبیعی و شایع هستند، مشکل دیگری ایجاد نمی شود:

  • داشتن حالت تهوع
  • ایجاد زخم های ریز روی واژن
  • التهاب و کبودی در محل تزریق
  • درد یا خارش لابیاها

بعد از چند روز این عوارض برطرف شده و جای نگرانی ندارند.

خطرات مزوتراپی واژن

زخم و عفونت شدید در محل تزریق از مهمترین عوارض مزوتراپی واژن است که به یکی از دلایل زیر رخ می دهد:

  • مراجعه به مراکز غیرمجاز (سالن های زیبایی، … )
  • عدم رعایت مراقبتهای قبل و بعد از مزوتراپی واژن
  • اطلاع ندادن بیماریها، نوع داروهای مصرفی یا سابقه حساسیت دارویی خود به پزشک
  • تزریق کوکتل با ترکیبات نامناسب
  • تزریق محلول مزوتراپی در محل اشتباه

بنابراین برای جلوگیری از بروز عوارض ناخواسته بعد از این عمل زیبایی حتما به یک متخصص زنان مجرب در این زمینه مراجعه کنید.

مزوتراپی بیکینی برای چه کسانی ممنوع است؟

اگر در دوران قاعدگی هستید نباید تا بعد از اتمام قاعدگی برای رفع تیرگی واژن با مزوتراپی اقدام کنید. افراد زیر نیز به طور دائمی یا موقتی نمی توانند کاندید روشن سازی واژن با مزوتراپی باشند:

  • زنان باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به تبخال تناسلی، زگیل تناسلی، پسوریازیس، عفونت یا زخم باز در ناحیه تزریق
  • ابتلا به برخی بیماریها مثل دیابت کنترل نشده، بیماریهای قلبی-عروقی، سرطان، خود ایمنی، …
  • زنانی که تحت شیمی درمانی و پرتودرمانی هستند
  • زنانی که تحت لیزر درمانی یا کرایوتراپی واژن هستند
  • کسانی که به تازگی از داروهای لایه بردار روی ناحیه بیکینی استفاده کرده اند

همچنین کسانی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند؛ حساسیت دارویی دارند یا به ترکیبات مزوتراپی آلرژی دارند هم نباید روشن سازی بیکینی با مزوتراپی را انجام دهند.

موارد-منع-مزوتراپی-بیکینی

هزینه مزوتراپی واژن در اصفهان

هزینه روشن سازی واژن با مزوتراپی بستگی به تعداد جلسات درمان؛ نوع و برند کوکتل مزوتراپی و وسائل مورد نیاز مثل سوزن و مواد بیحسی موضعی دارد. در ضمن هزینه وایتنینگ واژن با مزوتراپی تحت پوشش بیمه ها نیست.

برای روشن سازی لابیاها با مزوتراپی واژن در اصفهان شما هم می توانید از تجربه دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره مزوتراپی بیکینی

اغلب، بانوان در مورد مزوتراپی بیکینی در اصفهان سوالات زیر را از ما می پرسند که با جوابشان آنها را در ادامه می خوانید:

وایتنینگ واژن با مزوتراپی به تنهایی برای سفید کردن واژن کافی است؟

وایتنینگ واژن با مزوتراپی را می توانید به تنهایی نیز انجام دهید. اما برای روشن سازی سریعتر و بهتر معمولا ما این روش را با لیزر مونالیزاتاچ به صورت ترکیبی استفاده می کنیم.

آیا دختران هم می توانند برای رفع تیرگی لابیاها از مزوتراپی استفاده کنند؟

بله. این روش چون روی لابیاماژورها انجام می شود، کاری به پرده بکارت ندارد و دختران مجرد هم می توانند با این روش روشن سازی کنند.

از چه سنی می توانم وایتنینگ واژن با مزوتراپی را انجام دهم؟

 بهترین سن برای وایتنینگ واژن با مزوتراپی از سنین بالای 30 سال تا حدود 60 سال است. اما به طور کلی هیچ محدودیت سنی برای مزوتراپی روشن کننده بیکینی وجود ندارد.

آیا راهی برای پیشگیری از تیرگی واژن هست؟

پیشگیری از تیرگی لابیاها 100% امکان پذیر نیست اما به کمک برخی روشها می توانید تا حد زیادی جلوی آن را بگیرید. مثلا: لباس زیر تنگ و نایلونی نپوشید تا مانع رطوبت، تعریق و عفونت های واژن شود و مرتب از ژیلت برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده نکنید.

اگر شما هم سوالی درباره رفع تیرگی واژن با مزوتراپی دارید، در بخش نظرات این مقاله می توانید آنها را بپرسید.

5/5 - (127 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(3) دیدگاه

  1. تهمینه
    11 شهریور 1402

    سلام ببخشید شما واژن هم تنگ میکنید و اگه تنگ میکنید هزینه ش،چقدره

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      بله هم با روشهای غیرجراحی و هم با عمل جراحی می تونید تنگی واژن رو انجام بدین. هزینه عمل تون بستگی به میزان گشادی واژن و روش درمان یا تعداد جلساتتون داره. بدون معاینه نمیشه این موارد رو تعیین کنم.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *