پی-آر-پی-واژن-در-اصفهان

آیا شما هم مدتی است ارگاسم را تجربه نمی کنید و دچار بی میلی جنسی شده اید؟ آیا جزء آن دسته از بانوانی هستید که توصیه شده برای جوانسازی واژن از روش پی آر پی واژن استفاده کنید ولی از این روش می ترسید؟ اگر چنین است، توصیه می کنیم حتما این مقاله را بخوانید.
در این مقاله دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان به شما خواهند گفت که جوانسازی واژن با تزریق PRP چطور انجام می شود و این روش چه مزایا و معایبی دارد. برای دسترسی سریع به تیترهای مقاله روی فهرست زیر کلیک کنید.

جوانسازی واژن با PRP در اصفهان

اگر از رابطه جنسی خود لذت نمی برید و به جوانسازی واژن نیاز دارید، می توانید پی آر پی واژن را که یک روش طبیعی برای جوانسازی است امتحان کنید. در این روش از فاکتورهای رشد، سلولهای بنیادین و پلاکت های خون خودتان برای تحریک کلاژن سازی در واژن استفاده می شود.

در این روش از شات های تزریق پی آر پی برای نواحی کلیتوریس، نقطه جی در دیواره بالایی واژن و یا لابیاها استفاده می شود. کل فرآیند خون گیری، تصفیه و تزریق پی آر پی حدود دو ساعت است و می توانید آن را در مطب متخصص زنان انجام دهید.

نحوه انجام پی آر پی واژن

برای تهیه محلول PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) 10 تا 20 میلی لیتر خون شخص گرفته می شود و در دستگاه سانتریفوژ، سلولهای بنیادین، فاکتورهای رشد و پلاسمای غنی از پلاکت از دیگر اجزای خون مثل گلبولهای سفید و قرمز خون جدا می شوند.

بعد از استریل کردن و تزریق بیحسی موضعی (لیدوکائین)، پلاسمای غنی از پلاکت با سرنگ ظریفی به ناحیه مورد نظر تزریق می شود. پی آر پی تزریق شده بازسازی و تولید پروتئین های مهمی مثل کلاژن و الاستین را بیشتر و سریعتر می کند و باعث جوانسازی ناحیه تزریق می شود.

تهیه-محلول-PRP-برای-تزریق-به-واژن

جلسات PRP واژن

تعداد جلسات تزریق PRP بستگی به شدت خشکی و آتروفی واژن دارد و بعد از معاینه بیمار می توان تعداد جلسات را مشخص کرد. ولی معمولا بیشتر افراد به 3 جلسه PRP نیاز دارند که با فواصل 4 تا 6 هفته ای انجام می شود.

برای جوانسازی واژن با تزریق پی آر پی واژن در اصفهان شما هم می توانید از تخصص دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

مزایای PRP واژن

خانم هایی که پی آر پی واژن را نزد متخصص زنان انجام می دهند، از مزایای زیر بهره مند می شوند:

  • افزایش میل جنسی
  • بهبود ظاهر و عملکرد واژن
  • افزایش حس جنسی به خاطر بیشتر شدن حساسیت کلیتوریس و نقطه جی
  • تجربه ارگاسم های قوی تر، شدیدتر و مکررتر
  • کاهش دردهای مقاربتی ناشی از خشکی و آتروفی واژن
  • کاهش علائم بی اختیاری ادرار
  • درمان خشکی واژن و آتروفی آن
  • جوانسازی و بهبود کیفیت و نرمی پوست لابیاها
  • رفع شلی واژن، تنگ تر شدن مدخل واژن و ضخیم تر شدن دیواره های واژن با افزایش کلاژن و الاستین سازی

همچنین درمان با این روش بدون درد و عارضه است و به صورت سرپایی در مطب پزشک می توانید آن را انجام دهید.

پی آر پی واژن چه عوارضی دارد؟

پی آر پی واژن یکی روش ایمن و بدون عارضه است چون در آن از خون خود فرد استفاده می شود. بعد از تزریق PRP معمولا در ناحیه تزریق درد، کبودی، تورم و خونریزی خفیف ایجاد می شود که کاملا طبیعی است و بعد از چند روز برطرف می شود.

البته بر اساس برخی منابع کبودی خفیف می تواند تا چند هفته ادامه داشته باشد. اما عفونت از جدی ترین عوارض پی آر پی واژن است که در اثر عدم رعایت بهداشت رخ می دهد.

در صورتی که بعد از پی آر پی با علائم عفونت مثل تب، التهاب یا تورم شدید، خونریزی زیاد یا ترشحات عفونی مواجه می شوید، باید سریعتر به پزشکتان مراجعه کنید.

مراقبتهای بعد از پی آر پی واژن

بعد از جوان سازی واژن با پی آر پی می توانید بلافاصله به خانه برگردید. دوره نقاهت بعد از پی آر پی واژن کوتاه است و فقط چند روز طول می کشد. طی این مدت مهم است که موارد زیر را رعایت کنید:

  • ناحیه تزریق را تمیز نگه دارید تا دچار عفونت نشود.
  • تا چند روز از فعالیتها و ورزشهای سنگین خودداری کنید.
  • در یکی دو روز اول تا حد ممکن استراحت کنید.
  • اگر پزشک دارویی برایتان تجویز کرده به موقع آنرا مصرف کنید.
  • از دستکاری یا فشار دادن ناحیه تحت درمان بپرهیزید.
  • تا 48 ساعت بعد از تزریق نباید رابطه جنسی داشته باشید یا از تامپون استفاده کنید.
  • بعد از تزریق می توانید دوش سرپایی بگیرید ولی تا چند روز نباید در وان حمام داغ، سونا یا استخر قرار بگیرید.

همچنین از یک هفته قبل از تزریق پی آر پی و چند روز بعد از آن با نظر پزشکتان باید مصرف داروهایی مثل بروفن و آسپرین را قطع کنید تا تورم و کبودی بعد از تزریق بیشتر نشود.

عکس-قبل-و-بعد-از-تزریق-پی-آر-پی-واژن

برای جوانسازی واژن با تزریق پی آر پی واژن در اصفهان شما هم می توانید از تخصص دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

ماندگاری پی آر پی واژن چقدر است؟

جوانسازی واژن با تزریق PRP مثل روش مزوتراپی واژن یک روش دائمی برای جوانسازی نیست و نتایج آن معمولا 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. در واقع عوامل زیر روی مدت ماندگاری جوانسازی با این روش تاثیرگذار هستند:

  • تعداد جلسات PRP
  • سلامتی شخص
  • سن
  • نوع تغذیه
  • ورزش
  • سبک زندگی (مصرف الکل، دخانیات و استرس باعث کاهش ماندگاری این روش می شود)

همچنین برای بیشتر شدن ماندگاری پی آر پی واژن در اصفهان می توانید سالانه تزریق آن را تکرار کنید.

چه کسانی کاندید مناسب PRP واژن است؟

طبق آمارها 40 درصد زنان از مشکلات برانگیختگی جنسی رنج می برند. برخی از آنها با توجه به نتیجه معاینات پزشکی می توانند با جوانسازی واژن با پی آر پی این مشکل را برطرف کنند.

همچنین زنانی که دچار خشکی و آتروفی واژن هستند؛ از بی اختیاری ادرار رنج می برند؛ یا شلی واژن آنها خفیف است، می توانند PRP واژن را انجام دهند.

خلاصه نکات مهم

پی آر پی واژن یک روش جوانسازی واژن است که با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت خون شخص انجام می شود. پزشکان از این روش برای جوانسازی موقتی کلیتوریس، نقطه جی، واژن و لابیاها استفاده می کنند. PRP واژن روش موثری برای بهبود ارگاسم، درمان خشکی واژن و درمان بی اختیاری ادرار در زنان است.

دوره نقاهت بعد از درمان با این روش چند روز بیشتر نیست و به مراقبتهای زیادی نیاز ندارد. به علاوه این روش بدون درد و عارضه است و در مطب به صورت سرپایی می توانید آن را در سه جلسه یا بیشتر انجام دهید.

سوالات متداول

خانم های اصفهانی اغلب سوالات زیر را در مورد جوانسازی واژن با تزریق PRP از خانم دکتر صابری می پرسند:

چه زمانی نتایج پی آر پی واژن مشخص می شود؟

جوانسازی با این روش، خیلی سریع جواب نمی دهد چون باید بدن کلاژن سازی را شروع کند. بعد از یک تا 3 هفته می توانید نتایج درمان با این روش را ببینید ولی بعد از 3 ماه نتیجه کامل PRP واژن مشخص می شود.

آیا PRP واژن دردناک است؟

خیر. قبل از تزریق برایتان بیحسی موضعی انجام می شود برای همین هیچ دردی احساس نمی کنید. بعد از تزریق هم درد قابل تحملی دارید که با مصرف داروهای مسکن تجویز شده برطرف می شود.

هزینه پی آر پی واژن اصفهان به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت PRP واژن بستگی به ناحیه تحت درمان، مهارت پزشک، شدت عارضه و تعداد جلسات پی آر پی دارد. در ضمن، درمان با این روش تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیست.

اگر سوالی درباره پی آر پی واژن دارید در بخش نظرات می توانید از ما بپرسید.

5/5 - (4 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *