عمل زیبایی واژن

اگر از آن دسته زنان و دختران اصفهانی هستید که به زیبایی واژن خود اهمیت می دهید یا نگران ازدواج تان به خاطر ظاهر واژن خود هستید، می توانید عمل زیبایی واژن (عمل لابیاپلاستی) را برای رفع بزرگی، ناهمواری یا چینهای زیاد لابیاها انجام دهید. در این مقاله ما شما را با هر آنچه که باید در مورد عمل زیبایی واژن بدانید، مثل عوارض، مزایا، مراقبتها، … آشنا کنیم. می توانید با کلیک روی تیترهای فهرست زیر به بخشهای مختلف مقاله سریعتر دسترسی پیدا کنید.

منظور از لابیاهای واژن چیست؟

عمل زیبایی واژن روی لابیاهای مینور انجام می شود. قبل ازپرداختن به این جراحی شما را با ظاهر بیرونی واژن آشنا می کنیم. قسمت بیرونی واژن که با چشم می توانید آن را در آینه ببینید، از بخشهای زیر تشکیل شده است:

  • لابیا مینور: لبه های درونی در اطراف مدخل واژن قرار دارند و از دهانه واژن محافظت می کنند.
  • لابیا ماژور: لبه های بیرونی واژن هستند که موهای زائد دارند و وظیفه آنها پوشش دادن و حفاظت از ساختار های داخلی و حساس مانند دهانه واژن، لابیا مینور و کلیتوریس است.
  • کلیتوریس: در بالای لابیامینورها قرار گرفته و نقش مهمی در به ارگاسم رسیدن زن موقع رابطه جنسی دارد.
  • دهانه واژن: ورودی و مدخل واژن است که به کانال واژن راه دارد و پرده بکارت دختران درون آن قرار می گیرد. دخول واژینال و خروج نوزاد موقع تولد از این ناحیه انجام می شود.

لابیامینورها و لابیاماژورها رنگها، شکل ها و اندازه های مختلفی دارند که موضوع کاملا عادی است. اما لابیاهای مینور گاهی بزرگتر از حد عادی هستند (هایپرتروفی لابیا) و از زیر لابیاماژورها کاملا بیرون می زنند.

بزرگی لابیامینورها از نظر روانی، زیبایی و انجام فعالیتهای جنسی باعث ناراحتی خانم ها می شود. خانم ها برای رفع این مشکلات می توانند عمل زیبایی واژن را انجام دهند.

عمل زیبایی واژن چگونه انجام می شود؟

به گفته دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان، عمل زیبایی واژن یک عمل سرپایی و خفیف است که نیازی به بیهوشی یا بستری شدن ندارد. در این جراحی اندازه لابیاهای واژن کاهش پیدا می کند و پیچ خوردگی و بدفرمی لبه های واژن از بین می رود. برای انجام این کار اول باید آماده شوید و روی تخت دراز بکشید و پاها را باز کنید. سپس لابیاها ضدعفونی می شوند و بیحسی موضعی برایتان تزریق می کنند.

بر اساس هدف و نوع لابیاپلاستی، برش لابیاها انجام می شود تا چین های اضافی و بافت آویزان لابیامینور حذف شود. بعد بقیه قسمتهای باقی مانده با نخ های جذبی بخیه می شوند تا به خوبی بعد از عمل زخمها جوش بخورند. بعد از پایان جراحی کمی استراحت می کنید و بعد می توانید به خانه برگردید.

عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

عمل زیبایی واژن با هر روشی که باشد حدود 1 ساعت است و اثر داروهای بی حسی هم چند ساعت بیشتر باقی نمی ماند. بعد از عمل نیاز به بستری شدن ندارید چون یک عمل سبک است و می توانید بعد از آن به منزل برگردید. بنابراین خانمهایی که از شهرها یا کشورهای دیگر برای عمل زیبایی واژن به اصفهان مراجعه می کنند، می توانند همان روز به شهر یا کشور خود برگردند.

 

اگر شما هم قصد انجام لابیاپلاستی را دارید ما به شما خانم دکتر زهرا صابری را پیشنهاد می کنیم. دکتر صابری سالها در زمینه عملهای زیبایی زنان تبحر دارند و رضایت بالای مراجعین ایشان دلیلی بر همین موضوع است. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ (مشاور لیزر و زیبایی مطب) تماس بگیرید.

انواع روشهای عمل زیبایی واژن

برای برش لابیاها از تکنیک های مختلفی استفاده می شود که جراحتان با توجه به شکل لابیامینورها آنها انتخاب می کند. دو تکنیکی که در عمل لابیاپلاستی رایجتر هستند، عبارتند از:

تکنیک تریم (Trim)

در این روش، لابیاها از بالا تا پایین به صورت یک خط صاف برداشته می شود. این ساده ترین تکنیک برش لابیاها است که به زمان کمتری نیاز دارد. البته باید دقت کرد که در این روش لبه داخلی واژن بیش از حد بریده نشود. در ضمن، این تکنیک برای همه لابیاها مناسب نیست و نباید برای تکنیک خاصی به جراحتان اصرار کنید.

تکنیک وج (Wedge)

در این روش با یک برش V شکل لابیای اضافی جدا می شود. بعد زخم ها بخیه زده می شوند. این روش کمی زمان بر است اما نتیجه خوبی در پی دارد. در این روش احتمال این که برش لابیاها بیش از اندازه باشد یا جای زخم بماند کمتر از روش Trim است.

Z پلاستی و باربی لابیاپلاستی هم از دیگر تکنیک های عمل زیبایی واژن هستند که در موارد مورد نیاز انجام می شوند. بهترین جراح لابیاپلاستی کسی است که به تمام این تکنیک ها مسلط باشد تا در صورت نیاز شما به هر یک از آنها، به خوبی بتواند برش را انجام دهد.

انواع عمل زیبایی واژن

برش لابیاها به هر شکل و فرمی که باشد، می توان آن را با ابزارهای مختلفی مثل تیغ جراحی، لیزر یا آر اف سرجری انجام داد. بر همین اساس عمل زیبایی واژن معمولا به سه نوع جراحی زیبایی واژن، لابیاپلاستی با لیزر و با آر اف سرجری تقسیم می شود.

عمل لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان رایجتر از انواع دیگر لابیاپلاستی است. در این روش از لیزرمونالیزاتاچ برای برش لابیاها استفاده می کنیم که دقت بالا و تخریب بافت کمتری موقع برش دارد. همچنین خونریزی در این نوع لابیاپلاستی کمتر و ترمیم لابیاها سریعتر است.

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

عمل زیبایی واژن با تیغ جراحی باشد یا لیزر نیازی به بیهوشی ندارد و با تزریق بیحسی موضعی یا بیحسی نخاعی می توان آن را انجام داد. فقط اگر این جراحی را در مطب پزشک متخصص زنان انجام می دهید، باید در یک محیط کاملا استریل باشد.

چرا عمل زیبایی واژن را انجام می دهند؟

لابیا های بزرگ ممکن است هیچ مشکلی ایجاد نکنند و فرد با ظاهر واژن خود راحت باشد. در این صورت نیازی به عمل زیبایی واژن ندارید مگر اینکه بخواهید ظاهر آن را زیبا کنید. اما به دلایل زیر ممکن است شخص واقعا به عمل زیبایی واژن برای بهبود زندگی خود نیاز پیدا کند:

  • هنگام پوشیدن شلوار های تنگ و نخی مانند لباس های ورزشی و مایو از روی شلوار واژن خیلی برجسته است. به همین دلیل این خانم ها نمی توانند هر طور دوست دارند لباس بپوشند و در جمع معذب هستند.
  • احساس درد و ناراحتی موقع دوچرخه سواری یا پیاده روی طولانی
  • احساس درد و ساییده شدن لبه ها موقع دخول
  • عفونت مزمن ادراری-تناسلی به دلیل جمع شدن عرق یا ترشحات در چین های اضافی لابیا
  • بوی بد واژن

برای رفع این مشکلات تنها راه شما انجام عمل لابیاپلاستی اصفهان است.

مشکلات لابیای بزرگ در خانمها

فواید انجام عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی لابیاپلاستی می تواند تاثیر زیادی روی زندگی اجتماعی و خصوصی خانم ها داشته باشد. به گفته انجمن جراحی زیبایی زنان آمریکا، بعضی از این مزایای لابیاپلاستی عبارتند از:

  • افزایش اعتماد به نفس خانم ها موقع رابطه جنسی
  • افزایش میل جنسی
  • کوچک شدن لابیاها و بهبود ظاهر واژن
  • هر لباسی دوست دارید می توانید بپوشید؛ حتی شلوارهای تنگ یا جین.
  • ورزش کردن راحتتر
  • بهبود رابطه جنسی با کاهش دردهای مقاربتی
  • نظافت راحتتر واژن و کاهش بو و ترشحات آن

همچنین بعد از این جراحی، لابیاها کمتر در معرض فشار، اصطکاک و تحریک هستند.

اگر شما هم قصد انجام لابیاپلاستی در اصفهان را دارید پیشنهاد می کنیم حتما لابیاپلاستی با لیزر را انجام دهید. مطب دکتر زهرا صابری با سالها تجربه در زمینه عمل زیبایی واژن، مجهز به دستگاه لیزر مونالیزا می باشد و ایشان دوره تکمیلی لیزر خود را در شهر میلان ایتالیا گذرانده اند. در صورت نیاز به مشاوره و دریافت هزینه عمل با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ (مشاور لیزر و زیبایی مطب) تماس بگیرید.

مراقبتهای بعد از عمل زیبایی واژن

دوره نقاهت بعد از انجام عمل زیبایی واژن 5 تا 7 روز است. بنابراین حدود یک هفته باید مرخصی بگیرید و در منزل استراحت کنید. طی این مدت و تا 6 هفته آینده باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • شلوار گشاد و راحت بپوشید.
  • از مینی پد برای جذب خونریزی جزئی استفاده کنید.
  • برای کاهش درد می توانید از داروهای مسکن و آیس پک استفاده کنید.
  • داروهای آنتی بیوتیک را به موقع بخورید و واژن را تمیز و خشک نگه دارید تا دچار عفونت نشوید.
  • سعی کنید غذاهایی بخورد که باعث یبوست نمی شوند و حتما زیاد سبزیجات و آب مصرف کنید.
  • چهار تا شش هفته از ورزش های شدید یا سنگین مثل وزنه برداری، دویدن، پیاده روی طولانی و دوچرخه سواری بپرهیزید.
  • 4 الی 6 هفته رابطه جنسی نداشته باشید.

اگر درد و تورم شدیدی دارید که تسکین پیدا نمی کند یا ترشحات عفونی دارید سریع به جراحتان مراجعه کنید تا شما را درمان کند. توصیه می کنیم حتما برای اطلاعات بیشتر مقاله مراقبتهای هفته به هفته بعد از لابیاپلاستی را از این سایت بخوانید.

بخیه های عمل زیبایی واژن

بخیه های عمل زیبایی واژن اگر از نوع جذبی باشند، نیازی به کشیدن ندارند. جذب کامل بخیه ها و جوش خوردن زخم ها حدود دو هفته طول می کشد و مدت زمان بهبودی کامل نیز حدود 4  تا 6 هفته است.

مراقبتهای بعد از عمل زیبایی واژن

لابیاپلاستی چه عوارضی دارد؟

عمل زیبایی واژن عارضه جانبی خاصی ندارد. شایع ترین عوارض بعد از این جراحی، خونریزی و عفونت بعد از عمل است که به دلیل بازشدن بخیه ها رخ میدهد. کبودی، تورم و درد هم بعد از عمل عادی است و در هفته دوم بعد از جراحی خیلی کمتر می شود. بدترین عوارض لابیاپلاستی هم عبارتند از:

  • عفونت
  • برداشتن بیش از حد یا کمتر از حد مورد نیاز لابیا
  • عدم تقارن لابیا
  • کاملا حذف شدن لابیامینورها

معمولا این نوع از عوارض عمل زیبایی واژن (به جز عفونت) ناشی از اشتباهات جراحی هستند. ولی با مراجعه به جراحان با سابقه ای مثل دکتر زهرا صابری که صدها عمل زیبایی واژن موفق در کارنامه خود دارند، می توانید از بروز این عوارض پیشگیری کنید.

چه کسانی می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

به طور کلی افراد زیر می توانند کاندید عمل لابیاپلاستی باشند:

  • خانم هایی که لب های داخلی بزرگ و بلندی دارند.
  • خانم هایی که هنگام رابطه جنسی درد دارند.
  • خانم هایی که به دلیل بزرگی لابیا با قرار دادن نوار بهداشتی مشکل دارند.
  • خانم هایی که نسبت به بدن خود احساس خجالت می کنند.
  • خانم هایی که مشکل انحراف ادرار دارند.

آیا دختران مجرد هم کاندید عمل زیبایی واژن هستند؟

لابیاپلاستی برای دختران باکره هم انجام می شود چون این جراحی برای قسمتهای خارجی واژن است و کاری با پرده بکارت که در داخل واژن قرار گرفته، ندارد. در نتیجه دختران باکره ای که بالای 18 سال دارند هم می توانند این جراحی را انجام دهند.

با این حال شاید خیلی از دختران زیر 18 سال هم بدلیل رشد زیاد لبه های واژن به فکر انجام عمل لابیاپلاستی بیفتند. اینکه آیا در این سن هم می توان لابیاپلاستی انجام داد یا نه، سوالی است که خانم دکتر زهرا صابری در ویدیوی زیر به آن پاسخ می دهند:

 

آیا خانم های باردار هم می توانند عمل زیبایی واژن انجام دهند؟

خانم های باردار نمی توانند عمل لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی را انجام دهند زیرا مواد بیحسی موضعی ممکن است برای جنین مضر باشد. همچنین دوران بارداری اصلا زمان مناسبی برای نظر دادن در مورد واژن و لابیا نیست چون لابیا ها بزرگ و متورم هستند و از اندازه نرمال خود بزرگتر می شوند.

یکی از دلایلی که عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین یا طبیعی انجام نمی شود این است که هنگام زایمان واژن و لابیا متورم و پر خون است. چنین لابیایی را نمی توان عمل کرد. خانم های باردار باید 3 تا 6 ماه بعد از زایمان صبر کنند تا بتوانند عمل زیبایی واژن را انجام دهند.

چه کسانی نباید عمل لابیاپلاستی انجام دهند؟

چون جراحی لابیاپلاستی یک عمل زیبایی به شمار می رود، بیشتر خانم ها مشکلی برای انجام عمل نخواهند داشت. البته لابیاپلاستی برای عده خاصی توصیه نمی شود یا حداقل بهتر است آن را در زمان دیگری انجام دهند که عمل عوارضی برای آن ها نداشته باشد و بهترین نتیجه را بگیرند:

  • خانم هایی که زگیل تناسلی یا تبخال تناسلی فعال دارند.
  • دختران زیر 18 سال که هنوز لابیاهایشان به سرعت در حال رشد است.
  • خانم های بالای 55 سال چون سرعت ترمیم زخم ها در این سنین کمتر می شود و ریسک عوارض لابیاپلاستی مثل عفونت بیشتر می شود.
  • خانم های باردار یا کسانی که به تازگی زایمان کرده اند.

آیا عمل زیبایی واژن باعث کاهش میل جنسی می شود؟

بعضی از خانم ها نگران این هستند که بعد از انجام عمل لابیاپلاستی دچار کاهش میل جنسی بشوند. بهتر است بدانید عصب هایی که باعث تحریک می شوند در دو ناحیه قرار دارند. ناحیه اول جی اسپات یا نقطه جی در داخل واژن است و ناحیه دوم در قسمت کلیتوریس است.

در عمل زیبایی واژن هیچ کاری با اعصاب حسی و جنسی نداریم، در نتیجه لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی نمی شود. در عوض با بهبود ظاهر و عملکرد واژن، اعتماد بنفس زنان در روابط جنسی بالاتر می رود و ارگاسم و میل جنسی بیشتری را بعد از عمل تجربه می کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مزایای لابیاپلاستی و تاثیر آن بر رابطه جنسی را از همین سایت بخوانید.

بهبود رابطه بعد از لابیاپلاستی

بهترین مرکز لابیاپلاستی در اصفهان

حالا که با عمل لابیاپلاستی آشنا شده اید، احتمالا دنبال مرکزی هستید که بتوانید با اطمینان خاطر از عمل زیبایی لابیاپلاستی آن بهره مند شوید. ما در اینجا مهمترین خصوصیات یک مرکز خوب برای لابیاپلاستی را به شما معرفی می کنیم:

1- در درجه اول، مراجعه به بهترین جراح زیبایی زنان اصفهان که تبحر جراح در انجام عمل زیبایی واژن بسیار مهم است. چون تجربه و تخصص جراح در این زمینه 100% روی نتیجه و تجربه عمل زیبایی واژن شما تاثیر می گذارد.

2- در مرحله دوم حتما به مرکزی مراجعه کنید که مجهز به لیزر مونالیزا تاچ، بهترین لیزر سرجری است. چون انجام این جراحی با لیزر درد و دوره نقاهت کمتری دارد و هزینه عمل زیبایی واژن به دلیل انجام شدن در مطب کمتر از جراحی زیبایی واژن است که به اتاق عمل نیاز دارد.

3- نمونه کارهای قبلی و رضایت مراجعین قبلی در انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی به شما کمک می کند. اگر شما هم قصد لابیاپلاستی دارید می توانید به مطب دکتر زهرا صابری در اصفهان مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی ایشان را ببینید.

مطب دکتر زهرا صابری (بهترین متخصص زنان در اصفهان) مجهز به یکی از آخرین مدلهای دستگاه لیزرمونالیزاتاچ است. ایشان دوره تخصصی لیزر را در میلان ایتالیا گذرانده اند و گواهینامه های معتبر را از انستیتوی شرکت سازنده لیزرمونالیزا دریافت کرده اند.

مقایسه هزینه لابیاپلاستی در اصفهان

هزینه عمل لابیاپلاستی بستگی به نوع عمل دارد. اینکه لابیاپلاستی با لیزر انجام شود یا با جراحی، در مطب باشد یا اتاق عمل و اینکه به عمل هودکتومی هم نیاز داشته باشید یا نه. اما با اینحال مواردی مثل دستمزد جراح هم ملاک است و همین باعث شده که هزینه لابیاپلاستی اصفهان کمتر از تهران باشد. چون هزینه های این شهر کمتر از پایتخت است.

به همین علت بانوان تهرانی نیز برای جراحی خود به اصفهان سفر می کنند. برای آشنایی با فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه لابیاپلاستی، مقاله هزینه لابیاپلاستی در اصفهان چقدر است را مطالعه کنید.

اگر سوالی در مورد لابیاپلاستی دارید خوشحال می شویم آن را در بخش نظرات مقاله مطرح کنید. خانم دکتر صابری در اولین فرصت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. برای دریافت پاسخ سوال خود به همین صفحه مراجعه کنید.

4/5 - (53 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(32) دیدگاه

  1. پریسا
    31 شهریور 1398

    سلام خانم دکتر. آیا این عمل رو با لیزر انجام میدین یا تیغ جراحی؟

    • Avatar photo
      drsaberiadmin
      02 مهر 1398

      سلام. عزیزم لابیاپلاستی با استفاده از لیزر انجام میشه. لابیاپلاستی با لیزر هم نتایج بهتری داره و هم دوره بهبودی بسیار کمتری داره.

  2. رزیتا
    17 آذر 1398

    سلام من عمل زیبایی واژن ولابیاپلاستی پیش دکترصابری عزیز انجام دادم مهارت وتبحردرکارشون عالیه من که خیلی راضیم ممنونم ازشون

    • Avatar photo
      drsaberiadmin
      01 دی 1398

      سلام. خوشحالم که راضی بودی عزیزم و ممنون بابت به اشتراک گذاری نظرت

  3. صادقی
    22 خرداد 1399

    سلام خانم دکتر
    خانم ۳۳ ساله هستم و ۱۱ سال است که ازدواج کرده ام که به وجود مشکل نداشتن در حالات واژن علاقه شدیدی به زیبایی آن در خود احساس می کنم و لابیدها را زیاد بزرگ می بینم با اینکه مشکلی در کارهای روزمره برایم ایجاد نمی کند و دوست دارم سفید شود و چربی در بالا و کنارهای آن به آن به صورتی که فرمش کاملا طبیعی باشد تزریق شود
    حس جنسی فوق العاده بالایی دارم و در صورت صلاحدید شما تنگی واژن و در صورت صلاح ندیدن اصراری برای این کار ندارم
    سوال اینجانب این است که آیا میشود این عمل ها را در یک روز انجام داد
    و من به دلیل لذت بردن بیشتر و به ارگاسم رسیدن خود و همسر برای این کار آمادگی کامل دارم برای همین چه عملی را پیشنهاد می دهید که دوره نقاهت آن و درد کمی داشته باشد وزودتر به نتیجه دلخواه برسم
    برای گرفتن نوبت و کارهای اولیه باید حضوری بیامکه پس از معاینات به من اعلام هزینه نیز گردد
    لطفا مرا راهنمایی کنید

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      21 مهر 1399

      اندازه لابیاها را باید معاینه کنم تا ببینم میشه کوچیک کرد یا نه. ولی میتونید سفید کردن و تزریق چربی رو انجام بدید. اگر مشکل گشادی واژن نداشته باشید نیازی به عمل تنگ کردن نیست. همه این عملها رو میتونید در یک روز انجام بدید. برای گرفتن نوبت و مشاوره های دیگه میتونید با شماره مشاور مطب در واتزاپ تماس بگیرید: ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴

  4. صدف
    13 اردیبهشت 1400

    من ده روزه پیش اوایل اردیبهشت ماه لابیاپلاستی انجام دادم فوق العاده راضی بودم حرفه ای ترین پزشک

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      26 اردیبهشت 1400

      سلام. خدا روشکر خوشحالم که از نتیجه اینقدر راضی بودید. مراقبتهایی که برای بعد از عمل گفتم رو حتما با دقت انجام بدید.

      • Mahsa
        06 دی 1401

        سلام خانوم دکتر هزینه عمل لابیا پلاستی چقدر هست؟

        • دکتر زهرا صابری
          11 مرداد 1402

          با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ در ساعات کاری مطب لطفا تماس بگیرید.

  5. R . Gh
    06 مرداد 1400

    سلام خانم دکتر من مجرد هستم و نمیدونم چرا احساس میکنم ک واژنم حالت اصلی و فرم خودش رو از دست داده میخواستم عمل زیبایی انجام بدم . کی وقت دارید که من هماهنگ شم برسم خدمتتون که معاینه کنید و راهنماییم کنید که چه کاری باید انجام بدم؟

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      01 مهر 1400

      سلام. شما میتونید با شماره مطبم تماس بگیرید و هماهنگی کنید: ۰۹۳۸۵۱۳۸۹۵۵

  6. F
    09 مرداد 1400

    سلام خانم دکترمن ۲۹ سالمه ودوتا زایمان طبیعی داشتم بچهام درشت بودن ۳۹۰۰ ،واژن ومقعدم حالت طبیعی خودش راازدست داده خیلی گشادشده اگربخوام تنگ کنم عمل با لیزر بهتره یا نخ ،ونیازبه بیهوشی داره ؟داخل مطب خودتون عمل میکنید یا بیمارستان؟

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      01 مهر 1400

      سلام. انتخاب روش جراحی به عهده جراح هست. باید معاینه کنم و ببینم شدت مشکلات شما چقدره و چه روشی براتون بهتره. اگر روشهای غیرجراحی باشه توی مطبم انجام میدم و اگر چاره ای جز عمل ندارید، باید در بیمارستان عمل بشید.

    • پریا
      25 آذر 1402

      با سلام و خسته نباشید از دکتر صابری عزیز یه سوال دارم و اینکه آیا کلا میشه واژن و پشت رو عمل زیبایی انجام بدید

      • دکتر زهرا صابری
        28 آذر 1402

        پریا جان منظور از پشت رو که نوشتی نمیدونم ولی اگر منظورت مقعد هست، بله می تونید روشن سازی با لیزر رو براش انجام بدین. برای واژن هم روشن سازی می تونید بکنید و اگر لازم باشه عمل لابیاپلاستی مینور و ماژور رو هم میشه براتون انجام داد. تزریق چربی و ژل به واژن رو هم برای لابیاماژور انجام میدیم.

  7. ناشناس
    04 دی 1400

    سلام و و قت بخیر خدمت شما
    برای عمل لابیاپلاستی نداشتن عفونت مهم هستش؟! و تا رفع نشدن عفونت عمل انجام نمیشه؟! تشکر

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      06 دی 1400

      سلام عفونت (اگر شدید باشه) میتونه در مراقبتهای بعد از عمل اخلال ایجاد کنه. اگر شدید نباشه میشه در روزهای اول بعد از عمل با استفاده از آنتی بیوتیکها کنترلش کرد تا مشکلی برای لابیاپلاستی پیش نیاد. در این موارد نیاز به مراجعه و معاینه توسط پزشک هست.

      • سارل
        28 تیر 1401

        سلام خانم دکتر بنده از واژنم هوار خارج میشه و طی تحقیقاتی که انجام دادم راه درمان تنگ کرون واژن هست من میخواستم عمل تنگ کردن واژن رو انجام بدم هم برای این منظور و هم اینکه در رابطه جنسی لذت نمیبرم ایا با این عمل هر دو مشکلم حل میشه

        • دکتر زهرا صابری
          11 مرداد 1402

          بله. علت عدم ارگاسم و خروج باد از واژن، گشادی واژن هست که با تنگ کردن اون هر دو مشکل حل میشه.

  8. یاسمین
    14 مرداد 1401

    سلام
    خانم دکتر معقد من نمیدونم چرا بیرون اومده بد فرم شده علت چیست درمان میشه یانه یعنی به حالت اولیه

    • دکتر زهرا صابری
      09 آبان 1402

      ممکنه هموروئید، پرولاپس رکتوم یا یه مشکل دیگه باشه. برای تشخیص دقیق حتما برای معاینه مراجعه کنید تا بررسی کنم. مشکل شما هر چی که هست بدون درمان برطرف نمیشه. پس سریعتر اقدام کنید.

  9. مرضیه
    22 شهریور 1402

    سلام خانم دکترمن خانم ۳۲ساله هستم ۳تازایمان داشتم که سرهر۳تاشون کورتاژ شدم و واژنم خیلی گشادشده جای بخیه هامم خیلی بدزشته زمانی که باشوهرم نزدیکی دارم خجالت میکشم که یوقت نگاش کنه نیازبه عمل توبیمارستان دارم؟

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      جای بخیه ها اگر روی پرینه باشه میتونم براتون عمل پرینه پلاستی رو انجام بدم. برای گشادی واژن نیاز به عمل واژینوپلاستی و پرینورافی دارید. هر سه جراحی باید در اتاق عمل باشه. البته این جراحی ها سرپاییه و چند ساعت بعد از عمل میتونید مرخص بشین.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *