لیزر-روشن-کننده-پوست-در-اصفهان

اگر از آن دسته بانوان اصفهانی هستید که پوست شما در نواحی خصوصی، زیربغل، زانوها و غیره خیلی تیره شده و با هیچ روشی نتوانسته اید آن را روشن کنید، حتما این مقاله را بخوانید. ما در این مقاله شما را با لیزر روشن سازی که سریعترین و موثرترین روش سفید کردن پوست است، آشنا می کنیم.
در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین لیزر روشن کننده پوست در اصفهان، به شما خواهیم گفت این روش چطور باعث روشن سازی ماندگار پوست می شود و استفاده از آن چه مزایا و معایبی دارد. برای دسترسی سریع به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

علت تیرگی پوست چیست؟

ملانین رنگدانه اصلی پوست است که به دو رنگ قرمز مایل به قهوه ای و قهوه ای وجود دارد. نسبت این رنگدانه ها به تعیین رنگ پوست و تیرگی و روشنی آن کمک می کند.

ملانین ها توسط سلولهایی در پوست به نام ملانوسیت ساخته می شوند. تغییر در شدت فعالیت ملانوسیت ها و ملانین سازی بیش از حد باعث تجمع ملانین (هایپرپیگمنتیشن) و تیرگی واژن یا پوست بدن می شود.

عوامل موثر بر هایپرپیگمنتیشن پوست

عوامل زیر بر تولید بیش از حد رنگدانه ملانین تاثیر دارند:

  • قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید
  • علل ژنتیکی و قومیتی
  • بزرگ بودن اندازه سلولهای ملانوسیت
  • اختلالات پوستی که منجر به تولید بیش از حد ملانین و ایجاد لکه های پوستی می شود.
  • برخی بیماریها که روی تولید ملانین تاثیر می گذارند مثل اختلال غدد فوق کلیوی، تغییرات هورمونی، اختلالات کبدی، …

سوء تغذیه و کمبود برخی ویتامین ها هم می تواند بر فعالیت ملانوسیتها تاثیرگذار باشد.

علل-تیرگی-واژن

چرا لیزر روشن کننده پوست بدن بهترین روش است؟

تنها روشی که ملانین پوست را برای مدت طولانی یا دائمی کاهش می دهد، استفاده از دستگاه های لیزر co2 است. این تجهیزات مورد تایید FDA یا سازمان غذا و داروی آمریکا هستند و بدون هیچ آسیبی به پوست می توانند رنگدانه های اضافی پوست را به سرعت کاهش دهند.

برای روشن سازی پوست بدن و بیکینی با لیزر مونالیزا در اصفهان شما هم می توانید از جدیدترین لیزرهای مونالیزا در مطب دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان، بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ (مشاور لیزر و زیبایی مطب) تماس بگیرید.

بهترین لیزر روشن کننده پوست در اصفهان

به گفته دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان و زیبایی، لیزر مونالیزا تاچ بهترین لیزر CO2 برای سفید کردن پوست نواحی حساس و غیر حساس بدن است. طول موجهای خاص این لیزر می تواند با نفوذ به لایه بیرونی پوست به روشهای زیر آن را روشن سازی کند:

کاهش ملانین: پرتوهای لیزر جذب ملانین های پوست شده و آنها را از بین می برد. در نتیجه مقدار ملانین کاهش یافته و پوست روشن تر می شود.

لایه برداری: لیزر، به لایه بیرونی پوست صدمه می زند و باعث می شود این لایه پوسته پوسته شود و بریزد. به جای این لایه، یک لایه جدید ایجاد می شود که روشنتر و جوانتر از لایه قبلی است.

برای لیزر روشن کننده پوست لازم است چند جلسه لیزر روشن سازی را انجام دهید. تعداد جلسات بستگی به شدت تیرگی پوست دارد و معمولا بین 3 تا 4 جلسه است.

لیزر روشن کننده واژن و بدن چه عوارضی دارد؟

بعد از لیزر، به دلیل تمرکز پرتوهای آن روی پوست به طور طبیعی دچار عوارض زیر می شوید:

  • تورم خفیف
  • قرمزی و التهاب
  • سوزش خفیف
  • احساس گرما

این عوارض طبیعی هستند و بعد از 24 ساعت از بین می روند. فقط پوسته ریزی در محل درمان تا چند روز ادامه دارد.

چه زمانی لیزر روشن سازی واژن و بدن خطرناک است؟

اگر به پزشک مجرب در زمینه لیزر مراجعه نکرده باشید و دستگاه را روی طول موجهای مناسب تنظیم نکرده باشد، احتمال سوختگی پوست وجود دارد. به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب مرکز لیزرروشن کننده پوست در اصفهان دقت کنید.

مزایای لیزر روشن کننده واژن در اصفهان

لیزر روشن کننده پوست بدن باعث می شود چند درجه رنگ پوستتان روشنتر از قبل شود. به علاوه روشن سازی با لیزر مونالیزا تاچ در اصفهان با مزایای دیگری نیز همراه است. مثلا:

  • ترمیم لایه های پوستی و افزایش کلاژن و الاستین در پوست که باعث سفتی پوست می شود.
  • زیبایی و سفید شدن پوست
  • افزایش اعتماد بنفس خانم ها در رابطه جنسی با لیزر روشن سازی بیکینی
  • احساس زیبایی و رضایت از بدن خود
  • از بین رفتن لکه های تیره پوستی واژن و بقیه قسمتهای بدن
  • یک روش بدون عارضه و ایمن است
  • مدت زمان بهبودی پوست بعد از لیزر کوتاه است.

در ضمن، اگر حساس به درد هستید، می توانید قبل از لیزر از پزشکتان درخواست کنید از پمادهای بیحسی موضعی برایتان استفاده کند.

بهترین مرکز لیزر روشن کننده پوست در اصفهان

اگر به دنبال لیزر روشن کننده پوست در اصفهان هستید، می توانید به مطب پزشکانی که مجهز به دستگاه لیزر مونالیزا تاچ هستند مراجعه کنید. در صورتی که می خواهید علاوه بر زیر بغل، آرنج و زانوها برای لیزر روشن سازی بیکینی هم اقدام کنید، توصیه می کنیم به مطب دکتر زهرا صابری (متخصص زنان) مراجعه کنید.

مطب ایشان یکی از بهترین مراکز لیزر روشن کننده پوست و مجهز به جدیدترین دستگاه های لیزر مونالیزا است. در این مرکز، علاوه بر روشن سازی واژن و لکه های تیره آن می توانید پوست بقیه بدن و صورت را هم با مناسبترین قیمت روشن سازی کنید.

قبل-و-بعد-از-لیزر-مونالیزا-تاچ

برای روشن سازی پوست بدن و بیکینی با لیزر مونالیزا در اصفهان شما هم می توانید از جدیدترین لیزرهای مونالیزا در مطب دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان، بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ (مشاور لیزر و زیبایی مطب) تماس بگیرید.

خلاصه نکات مهم

لیزر مونالیزا تاچ بهترین لیزر روشن کننده پوست بدن و بیکینی در اصفهان است که با از بین بردن ملانین های اضافی پوست باعث روشن شدن سریع و قطعی آن می شود. روشن کردن پوست با این روش موثر، بدون درد و عارضه است و می توانید در مطب آن را انجام دهید.

پرسش و پاسخ لیزر روشن سازی پوست

معمولا در مورد لیزر روشن سازی بیکینی در اصفهان سوالات زیر پرسیده می شوند:

ملانین هایی که با پرتوهای تخریب می شوند، کجا می روند؟

ترکیبات ناشی از تجزیه ملانین ها با لیزر به کمک گردش خون و لنف وارد سیستم ادراری می شوند و با دفع ادرار از بدن بیرون می روند.

بعد از لیزر مونالیزا برای روشن کردن پوست باید چه کارهایی انجام دهیم؟

پوسته ها را با دست نکنید و بگذارید خودشان بریزند. تا چند روز لباس زیر چسبان نپوشید. برای از بین رفتن سریعتر عوارض لیزر مونالیزا تاچ مثل قرمزی و تورم هم می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

اگر سوالی درباره لیزر روشن سازی پوست در اصفهان  دارید، در بخش نظرات حتما از ما بپرسید.

4.7/5 - (167 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *