رفع گشادی واژن با آر اف

خانم های زیادی هستند که به خاطر گشادی واژن نمی توانند مثل قبل از رابطه جنسی خود لذت ببرند. به همین دلیل مشکلاتی در روابط زوجین ایجاد می شود. در حال حاضر روشهای جراحی و غیر جراحی برای تنگ کردن واژن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به بهترین روش تنگ کردن واژن بدون جراحی، یعنی آر اف واژن بپردازیم. برای دسترسی سریع به مطالب می توانید از این فهرست استفاده کنید.

تنگ کردن واژن

با بالا رفتن سن، زایمان طبیعی و رسیدن به یائسگی عضلات کف لگن دچار ضعف و افتادگی می شود. این مسئله موجب گشادی واژن شده و لذت جنسی را در خانم ها کاهش می دهد. روش هایی برای درمان گشادی واژن وجود دارد که می تواند بی میلی جنسی در زنان را رفع کند. یکی از بهترین روش های تنگ کردن واژن استفاده از rf واژن است.

تنگ کردن واژن با آر اف

بهترین روش غیر جراحی برای تنگ کردن واژن درمان با استفاده از دستگاه آر اف واژینال است. تنگ کردن واژن با RF به صورت سرپایی و بدون نیاز به بی حسی موضعی در مطب پزشک انجام می شود. تنگ کردن واژن با این روش به صورت غیر تهاجمی، بدون درد و بدون خونریزی انجام می شود.

نحوه تنگی واژن با دستگاه rf واژن

در این روش برای تنگ شدن واژن از امواج رادیوفرکوئنسی تولید شده توسط دستگاه rf واژن استفاده می شود. برای این کار پروب دستگاه (سر دستگاه آر اف واژینال) داخل واژن فرستاده می شود. امواج این دستگاه به عمق بافت های واژن نفوذ می کند. گرمای ایجاد شده توسط این امواج کم انرژی در واژن باعث:

  • افزایش گردش خون
  • ایجاد عروق خونی جدید
  • تحریک کلاژن سازی
  • تولید الاستین جدید

نحوه تنگی واژن با دستگاه rf واژن

در واژن می شود. در نتیجه شلی و گشادی واژن بر طرف شده و واژن تنگ می شود. همچنین پروب دستگاه بیرون واژن و در اطراف کلیتوریس و کلاهک آن نیز نگه داشته می شود تا در این نواحی نیز گرما ایجاد شود.

شما هم می توانید برای تنگ کردن واژن با آر اف به خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان مراجعه کنید. جهت رزرو وقت و کسب اطلاعات با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

مزایای درمان گشادی واژن با دستگاه rf

خانم هایی که برای درمان گشادی واژن از دستگاه آر اف واژن استفاده می کنند، علاوه بر تنگ کردن واژن و جوانسازی واژن با آر اف از مزایای زیر نیز بهره مند می شوند:

همچنین rf واژن باعث استحکام بافت واژن، رفع شلی و بازگشت خاصیت ارتجاعی به واژن می شود.

مراقبتهای بعد از RF واژن

درمان گشادی واژن با RF واژن به مراقبتهای بعد از عمل نیازی ندارد. همان روز می توانید به کارهای عادی خود برگردید. حتی می توانید همان روز، بعد از جلسه RF واژن رابطه جنسی داشته باشید.

جلسات آر اف واژینال

تعداد جلسات تنگ شدن واژن با آر اف واژینال، 3 جلسه است. این جلسات با فاصله 4 تا 6 هفته ای انجام می شوند. مدت زمان درمان در هر جلسه هم حدود 30 دقیقه خواهد بود.

ماندگاری آر اف واژن

تنگ کردن واژن با آر اف واژن از ماندگاری بالایی برخوردار است. کسانی که مایل باشند برای حفظ نتیجه می توانند هر سال یک جلسه آر اف واژن را انجام دهند.

ماندگاری آر اف واژن

شما هم می توانید برای درمان گشادی واژن با آر اف واژینال به خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان مراجعه کنید. جهت رزرو وقت و کسب اطلاعات با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

تنگ کردن واژن با RF به چه کسانی توصیه می شود؟

خانم هایی که دچار بی میلی جنسی شده اند و یا از سوزش و خارش واژن و عفونت های مکرر آن رنج می برند می توانند از این روش برای برطرف کردن مشکلات خود استفاده کنند. این روش به خانم های زیر پیشنهاد می شود:

  • خانم هایی که دچار درد هنگام نزدیکی هستند.
  • خانم هایی که دچار افتادگی اندام های لگنی هستند.
  • خانم هایی که بی اختیاری ادراری از نوع استرسی دارند و موقع خنده، سرف، عطسه و … ادرارشان نشت می کند.
  • خانم هایی که به خاطر گشادی واژن مرتبا دچار عفونت های قارچی، باکتریایی، کلامیدیایی و غیره می شوند.

همچنین توصیه می کنیم خانم هایی که در سنین 20 تا 70 سالگی هستند برای جوانسازی واژن از آر اف واژینال بهره مند شوند. البته این روش برای دختر خانم ها استفاده نمی شود چون برای انجام RF واژن، پرده بکارت آسیب می بیند.

در صورتی که سوالی درباره تنگ کردن واژن با RF دارید، می توانید از طریق بخش نظرات در زیر همین مقاله سوالات خود را برای ما ارسال کنید.

3.6/5 - (58 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(25) دیدگاه

  1. زهراطایی
    29 آبان 1399

    سلام ببخشید هزینهRfبرای تنگی واژن چقدر هست

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      26 فروردین 1400

      سلام. بستگی به این داره که چند جلسه آراف نیاز داشته باشه. البته روش آراف برای همه افراد نیست. پس باید معاینه بشید تا مشخص بشه این روش براتون موثر هست یا نه. برای اطلاعات بیشتر میتونید با مشاور مطبم تماس بگیرید: ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴

      • جباران
        03 آبان 1400

        سلام آیا بعد از هر جلسه آر اف می توان نزدیکی داشت یا نه؟

        • Avatar photo
          دکتر زهرا صابری
          11 آبان 1400

          سلام. نه عزیزم تا پایان دوره درمان نباید دخول واژینال داشته باشید. حتما باید مراقبتهای بعد از آراف رو کاملا رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

        • Avatar photo
          دکتر زهرا صابری
          24 آبان 1400

          سلام. پیشنهاد می کنیم تا 24 ساعت بعد از هر جلسه رابطه نداشته باشید.

  2. Sadat
    20 اسفند 1399

    سلام من حدود ۲۰ سال پیش زایمان طبیعی داشتم ،حدود ۱۰ سال پیش هم به یبوست بسیار شدید دچار شدم که باعث شده دهانه واژنم گشاد بشه ، بنظرشما لیفت بانخ بهتره یا لیزر و Rf؟ ۴۳ سالمه

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      18 فروردین 1400

      سلام. هر کدوم از این روشها برای درجه خاصی از گشادیه واژنه و برای تنگ کردن قسمت خاصی از واژن مثلا دهانه ورودی واژن یا کانال واژن استفاده میشه. بنابراین بدون معاینه نمیتونم چیزی بگم.

  3. لاله
    24 اردیبهشت 1400

    سلام من پنج ساله ازدواج کردم .ولی حس میکنم اصلا دخول انجام نمیشه…واژنم تنگه وهمین امر خیلی مشکل تو زندگی برام پیش آورده..خودم استرس زیاد دارم و بچه هم ندارم یه بار آی یو آی انجام دادم نگرفت ..و به این نتیجه رسیدم که ممکنه بیشتر مشکل عدم بار داریم بخاطر همین مسأله تنگی واژنم باشه …روشی هست که واژنم گشاد بشه؟یا عملی میشه انجام داد.ممنون میشم راهنماییم کنید..

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      26 اردیبهشت 1400

      سلام. واژن شما تنگ نیست بلکه مشکل واژینیسموس اولیه دارید. بخاطر انقباض عضلات واژن موقع نزدیکی، دخول انجام نمیشه. با چند جلسه آر اف و لیزر مونالیزا میشه این مشکل رو برطرف کرد.

      • فاطمه
        13 دی 1401

        سلام خسته نباشیدجلسه های آر افرا که انجام دادیم واژن برای هميشه تنگ میشه یا اینکه باید هر ساله تکرار بشه ممنون میشم جوابم رو بدین، متشکرم

        • دکتر زهرا صابری
          11 مرداد 1402

          سلام. تنگ کردن واژن با آر اف دائمی نیست و برای حفظ نتیجه اون میتونید هر 6 ماه یا یکسال یکبار یک جلسه ار اف واژن رو تکرار کنید.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *