لیزر واژن در اصفهان

چند سالی است که استفاده از تکنولوژی لیزر در درمان بیماریهای زنان بسیار پرطرفدار شده است. عمل لابیاپلاستی با لیزر یکی از عمل های زیبایی واژن بسیار محبوب است. لیزر علاوه بر زیبایی می تواند مشکلاتی مانند تیرگی واژن و کشاله ران، خشکی واژن، بی اختیاری ادرار و بسیاری دیگر از این قبیل مشکلات را درمان کند. در این مقاله با بررسی دستگاه های لیزر مختلف، بهترین دستگاه لیزر موجود را به شما معرفی نموده ایم. همچنین در این مقاله به طور کامل در مورد فواید استفاده لیزر صحبت شده است و در انتها در مورد بهترین مرکز لیزر واژن در اصفهان و هزینه لیزر واژن در اصفهان صحبت کرده ایم. برای دسترسی به قسمت های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

لیزر واژن چیست؟

لیزر واژینال روش درمانی است که در آن از طریق انرژی لیزر بافت های آسیب دیده واژن ترمیم می شوند. در این درمان، لیزر توسط دستگاه تولید می شود و به وسیله یک دسته مخصوص به نام پروب (Prob) منتشر می شود. طی فرایند لیزر واژن، بسته به محل آسیب دیدگی، پروب در درون واژن یا بیرون آن قرار داده می شود. پروب انرژی لیزر را برای تحریک سلول های فیبروبلاست و سلول های بیولوژیکی سنتز کلاژن، به محل مورد نظر هدایت می کند. با این کار ضمن افزایش آب رسانی و سفت شدن بافت واژن، فرآیند ترمیم کلاژن ها انجام خواهد شد. دسته یا پروب دارای یک اسکنر 360 درجه بوده که قادر خواهد بود سلول های بیشتری را برانگیخته کند.

یکی از مزایای استفاده از لیزر این است که نتایج بعد از جلسه اول قابل مشاهده است. خانم هایی که سفید کردن واژن با لیزر را تجربه کرده اند در جلسه اول تغییر رنگ چشمگیری را مشاهده نموده اند.

بیشتر بخوانید: روشن سازی واژن با لیزر در اصفهان

بهترین لیزر واژینال کدام است؟

تعداد دستگاه های لیزر استاندارد زیاد نیستند و نمی توان از هر لیزری انتظار نتیجه خوب داشت. امروزه لیزر های زیادی برای درمان بیماریهای واژن استفاده می شود که شاید بازدهی مناسب را نداشته باشند. توجه کنید که زمانی شما نتیجه دلخواه خود را از لیزر می گیرید که دو مورد زیر را رعایت کنید:

  • مراجعه به متخصص زنان با تجربه و متخصص
  • استفاده از لیزر استاندارد و معتبر

برای استفاده از لیزر پزشک باید در مورد بیماری های مربوط به واژن کاملا مطلع باشد. در صورتی که پزشک از علائم بیماری های شما آگاهی کافی نداشته باشد با انتخاب درمان نامناسب ممکن است باعث بدتر شدن اوضاع شود. همچنین دستگاه لیزر موجود در مطب پزشک نیز باید استاندارد های لازم را داشته باشد. بهترین دستگاه لیزر حال حاضر دستگاه مونالیزا تاچ است. در ادامه به طور کامل لیزر مونالیزا تاچ را برای شما توضیح داده ایم.

لیزر مونالیزاتاچ

مطب خانم دکتر زهرا صابری مجهز به یکی از بهترین دستگاههای لیزر مونالیزاتاچ در اصفهان است. خانم دکتر صابری دارای گواهینامه لیزر و زیبایی زنان از میلان ایتالیا می باشند. شما جهت اطلاعات بیشتر و دریافت وقت ویزیت می توانید با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا با مشاور لیزر و زیبایی مطب با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ در واتساپ در تماس باشید.

آشنایی با لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ علاوه بر کاربردهای زیبایی واژن، یک درمان پیشرفته برای مشکلات واژن نیز به حساب می آید و به طور قابل توجهی در سلامت واژن تاثیر می گذارد. این لیزر واژینال یک لیزر فراکشنال CO2 با پروب 360 درجه است که کل دیواره واژن را پوشش می دهد. لیزر مونالیزا میکرو ساییدگی یا خراش های ریزی در دیواره واژن به وجود می آورد که باعث تحریک و رشد رگ های خونی جدید می شود. بسیاری از مراجعه کنندگان از ما می پرسند که آیا لیزر واژن درد دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت استفاده از لیزر مونالیزا تقریبا بدون درد است و حدودا ده دقیقه طول می کشد.

یكی از مهم ترین مزایای استفاده از مونالیزا تاچ این است كه این درمان نیازی به بیهوشی ندارد و بیشتر بیماران می توانند بعد از عمل فعالیت روزانه خود را از سر بگیرند. همچنین تاکنون عوارض جانبی بجز خارش های جزئی، سوزش کم، قرمزی یا تورم موقتی گزارش نشده است.

مزایای استفاده از لیزر واژن

لیزر های معمولی واژن بیشتر جنبه زیبایی و سفید کننده دارند. اما همان طور که گفته شد اگر از دستگاه لیزر مونالیزا استفاده کنید فواید درمانی نیز خواهد داشت و می توانید از مزایای زیر بهره ببرید:

  • سفت شدن واژن
  • مرطوب کننده واژن
  • ترمیم تعادل واژن
  • درمان بی اختیاری ادرار در هنگام سرفه یا عطسه
  • کاهش درد هنگام مقاربت
  • تقویت خواسته های جنسی
  • روشن تر و نرم تر پوست واژن

درمان بی اختیاری ادرار

همچنین علاوه بر مزایای درمانی، لیزر مونالیزا دارای مزایایی منحصر به فرد است که انجام درمان را برای همه افراد آسان کرده است:

  • کاملا بدون درد و غیر تهاجمی
  • کاهش خطرات ناشی از عفونت
  • زمان کمی برای درمان نیاز دارد
  • زمان بازیابی سریعتر
  • ضایعه و جای زخم قابل مشاهده نیست
  • جراحی بدون بخیه

عمل زیبایی واژن با لیزر

زیبایی واژن در خانم ها به دلایل زیر از اهمیت زیادی برخوردار است:

  • در مرحله اول، به علت عوامل هورمونی، زایمان و روند پیری طبیعی، دستگاه تناسلی زنان نسبت به مردان تغییراتی آناتومیک بسیار چشمگیرتری دارند.
  • دوم، اصلاح تغییرات آناتومیکی و سازگاری با شریک زندگی، به طور کلی در زنان نسبت به مردان به طور موثرتری حاصل می شود.

اندازه آلت تناسلی مرد را می توان به صورت حاشیه ای به سمت بالا اصلاح کرد، در حالی که ضخامت آن به هیچ وجه قابل بهبود نیست. در مقابل، اندازه واژن خانم ها با عمل های زیبایی تا حد زیادی قابل تغییر است. لیزر مونالیزا قادر است رنگ، اندازه، شکل و حتی تنگی و گشادی واژن را بنا به خواست فرد اصلاح کند و تغییر دهد. در این باره توصیه می کنیم مقاله لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان را مطالعه بفرمایید.

اگر شما هم قصد انجام عمل زیبایی واژن در اصفهان را دارید ما به شما دکتر زهرا صابری را پیشنهاد می کنیم. دکتر صابری با سالها تجربه در زمینه عمل های زیبایی واژن بعنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی زنان در اصفهان به شمار می آیند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا با مشاور لیزر و زیبایی مطب با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ در واتساپ در تماس باشید.

سفید کردن واژن با لیزر

تیرگی واژن و کشاله ران می تواند دلایل زیادی داشته باشد، مثل اختلالات هورمونی، بارداری، داشتن پوست تیره، سندرم تخمدان پلی کیستیک و اپیلاسیون بیش از اندازه. تیرگی واژن می تواند زنان را تحت تاثیر روانشناختی قرار دهد و اعتماد به نفس آنان را کم کند. امروزه ظاهر ایده آل برای واژن صورتی روشن است که می تواند با لیزر به آن دست یافت. بعلاوه لیزر در رفع تیرگی کشاله ران هم بسیار کاربردی است.

روشن سازی واژن با لیزر

هدف از سفید کردن واژن با لیزر از بین بردن دائمی بافت های رنگی تیره در ناحیه واژن و اطراف آن است. در واقع فرایند سفید کردن یک نوع لایه برداری از روی پوست واژن می باشد. بعد از سفید کردن با لیزر، اصلی ترین مرحله لایه برداری از لایه بالایی پوست است که با اثر حرارتی لیزر (اپیدرم) برداشته می شود. به این ترتیب رنگ تیره از بین می رود و پوست روشن، براق و صورتی رنگ جایگزین آن می شود. سفید کردن واژن با استفاده از لیزر در سه جلسه بسته به نوع مورد انجام می شود و معمولا هر جلسه به 10 تا 20 دقیقه زمان نیاز دارد.

تنگ کردن واژن با لیزر

گشاد شدن واژن به طور کلی با بیش از حد کش آمدن کانال واژن هنگام زایمان ایجاد می شود. همچنین پیری طبیعی نیز منجر به شل شدن پوست ناحیه واژن می شود که با گشاد شدن واژن همراه خواهد بود. تجربه نشان داده است که کانال واژن سفت تر، رضایت بیشتر جنسی را به همراه خواهد داشت و بهبود قابل توجهی در کیفیت زندگی فرد ایجاد می کند.

تنگ کردن واژن با لیزر یک روش درمانی برای سفت شدن کانال واژن به صورت غیر تهاجمی است. لیزر با تاثیر بر بافت های درون واژن باعث تحریک کلاژن سازی در مخاط واژن می شود که این کار منجر به سفت تر شدن بافت ها می شود. روشهای مختلفی برای تنگ کردن واژن وجود دارد. یکی از این روشها تنگ کردن واژن با آر اف است همچنین با عمل پرینورافی (تنگ کردن دهانه واژن) این مشکل قابل درمان است. با اینحال خواندن مقاله تنگ کردن واژن در اصفهان را به شما عزیزان توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن با RF به چه کسانی توصیه می شود؟

لیزر واژن در اصفهان

اصفهان مانند بقیه شهر های بزرگ کشور دارای مراکز زیبایی متعددی می باشد. بسیاری از این مراکز خدمات لیزر واژن ارائه می دهند در صورتی که تخصص آن را ندارند. اگر قصد انجام لیزر واژن برای درمان بیماریهای خود را دارید توصیه می شود به متخصص زنان مراجعه نمایید. خانم دکتر زهرا صابری متخصص زنان و زایمان یکی از با تجربه ترین پزشکان اصفهان در زمینه لیزر واژن می باشند. مطب دکتر صابری مجهز به یکی از جدید ترین دستگاه های لیزر مونالیزا در ایران است و ایشان دوره تکمیلی لیزرمونالیزای خود را در کشور ایتالیا و در شهر میلان گذرانده اند و خانم های عزیز می توانند با اطمینان خاطر از خدمات لیزر واژینال در اصفهان بهره مند شوند. دکتر زهرا صابری با سال ها تجربه و تخصص در استفاده از لیزر مونالیزا تاچ بهترین گزینه برای انجام لیزر واژن در اصفهان می باشد.

دکتر خوب برای لابیاپلاستی در اصفهان

قیمت لیزر واژن در اصفهان

لیزر واژن هزینه خیلی بالایی ندارد و با توجه به مزایای آن کاملا صرفه اقتصادی دارد. تمامی عمل های زیبایی ذکر شده در مقاله با جراحی نیز قابل انجام هستند. باید بدانید که هزینه جراحی به هیچ وجه کمتر از لیزر نخواهد شد زیرا مخارج جانبی زیادی دارد. همچنین لیزر مونالیزا این امکان را به افراد می دهد تا دو عمل را همزمان انجام دهند که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. با لیزر مونالیزا تاچ می توان هم زمان لابیاپلاستی و سفید کردن واژن را انجام داد و نتیجه خوبی گرفت. پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت ها به شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ در واتساپ پیام دهید تا مشاور لیزر و زیبایی مرکز شما را راهنمایی کنند.

2.9/5 - (21 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(6) دیدگاه

  1. ملیکا ناموری
    06 شهریور 1401

    سلام خانم دکتر خوب هستین من یه چند سالی هست واژن من خیلی سیاه هستش میخواستم بگم ک قیمت لیزر چند هست ؟

    • دکتر زهرا صابری
      11 مرداد 1402

      هزینه لیزر روشن سازی واژن بستگی به این داره که چند جلسه باشه و بخواین همراه کربوکسی تراپی و یا مزوتراپی انجامش بدین. برای معاینه مراجعه کنید تا شدت تیرگی رو بررسی کنم و با شنیدن خواسته های شما بشه هزینه رو برآورد کرد.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *