عمل پرینورافی در اصفهان

روابط جنسی مکرر و زایمان از مهمترین علل گشادی واژن هستند. گشادی واژن، لذت جنسی فرد و شریک او را کاهش می دهد. به همین دلیل هم بسیاری از خانم هایی که با این مشکل روبه رو هستند، اقدام به عمل تنگی واژن می کنند. روشهای عمل تنگ کردن واژن متنوع است. در این مقاله قصد داریم به عمل پرینورافی برای تنگی واژن بپردازیم. جهت دسترسی آسان به مطالب مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

عمل پرینورافی چیست؟

با بالا رفتن سن و در اثر زایمان های متعدد، افزایش وزن، ورزش های شدید و غیره واژن گشاد می شود. گشادی واژن باعث نارضایتی در روابط جنسی زوجین می شود. گشادی واژن را با انجام عمل پرینورافی می توان درمان کرد. برای عمل پرینورافی از بی حسی موضعی یا بیهوشی ساده استفاده می شود. جراح، دیواره های پشتی واژن را به هم نزدیک و با بخیه آنها را به هم وصل می کند. در نتیجه اندازه واژن کوچکتر از قبل می شود.

مزایای عمل پرینورافی

عمل پرینورافی با تنگ کردن واژن به زیبایی واژن کمک می کند. عمل پرینورافی مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال:

  • افزایش لذت جنسی فرد به خاطر تنگی واژن
  • افزایش اعتماد به نفس خانم ها در برقراری رابطه
  • دوره نقاهت کوتاه و بهبودی سریع بعد از عمل
  • عدم خونریزی واژن بعد از عمل
  • عدم تورم واژن بعد از عمل

به علاوه، همزمان با عمل پرینورافی می توانید سایر عمل های زیبایی واژن مثل تزریق ژل به واژن، عمل لابیاپلاستی و عمل هودکتومی و … را نیز انجام دهید.

به چه کسانی عمل پرینورافی توصیه می شود؟

پزشک بعد از معاینه شما تعیین می کند که آیا کاندید مناسبی برای عمل پرینورافی هستید یا خیر. اگر جزء دسته های زیر باشید، احتمالا پرینه رافی به شما توصیه می شود:

  • زنانی که افتادگی رحم یا افتادگی مثانه دارند.
  • زنانی که ارگاسم آنها به خاطر گشادی واژن دچار مشکل شده است.
  • زنانی که به خاطر افزایش وزن، سایز واژن آنها زیاد شده است.

بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن با RF به چه کسانی توصیه می شود؟

کاندید مناسب برای عمل پرینورافی

جراحی پرینورافی به خصوص به زنانی توصیه می شود که به خاطر باز بودن دهانه رحم آنها، مرتب دچار عفونت های باکتریایی یا قارچی واژن می شوند. درمان خروج باد از واژن نیز با عمل پرینورافی انجام می شود.

اگر برای تنگی واژن و افزایش لذت جنسی خود قصد عمل پرینورافی در اصفهان را دارید، شما هم می توانید از مهارت و تخصص خانم دکتر زهرا صابری، متخصص و جراح زنان در این زمینه بهر مند شوید. بعد از معاینه، هزینه عمل شما قابل تخمین زدن خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت معاینه با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس حاصل فرمایید.

اقدامات قبل از عمل پرینورافی

برای اینکه مشخص شود که آیا عمل پرینورافی برای شما باید انجام شود یا خیر، ابتدا باید توسط پزشک متخصص زنان معاینه شوید. سایر اقدامات قبل از عمل پرینورافی که باید صورت گیرد، شامل موارد زیر است:

  • انجام تست پاپ اسمیر
  • درمان عفونت قارچی یا باکتریایی واژن: از آنجایی که لیزر مونالیزاتاچ مزایای فراوانی دارد به همین جهت درمان عفونت واژن با لیزر انجام می شود.
  • شیو کردن و تمیز کردن کامل ناحیه واژن قبل از عمل
  • قطع آسپرین برای جلوگیری از رقیق شدن خون

به یاد داشته باشید که باید قبل از عمل بیماری یا حساسیت خاصی دارید و یا تا 3 ماه آینده می خواهید باردار شوید باید پزشک خود را مطلع کنید. اگر دچار نقص ایمنی هستید نباید این عمل را انجام دهید.

دوره نقاهت بعد از عمل پرینورافی

بعد از عمل پرینورافی می توانید  طی چند روز بعد از عمل به زندگی عادی خود برگردید. پزشک برای دوره نقاهت شما توصیه هایی را در مورد مراقبت های بعد از عمل در اختیارتان قرار می دهد. در صورتی که این توصیه ها را رعایت نکنید، ممکن است دچار عفونت شوید. بعد از 5 تا 7 روز استراحت و رعایت مراقبت های بعد از عمل پرینورافی به طور کامل بهبود خواهید یافت.

دوره نقاهت بعد از عمل پرینورافی

مراقبت بعد از جراحی پرینورافی

بعد از انجام عمل پرینورافی برای اینکه به محل جراحی فشار وارد نشود نباید لباس های چسبان بپوشید. سایر نکاتی که برای مراقبت بعد از عمل پرینورافی باید به آنها توجه کنید، عبارت است از:

  • پرهیز از رابطه جنسی به مدت 6 تا 8 هفته
  • پرهیز از انجام کارها و یا ورزش های سنگین تا زمان بهبودی
  • مصرف درست و به موقع آنتی بیوتیک ها و مسکن های تجویز شده توسط پزشک
  • خشک و تمیز نگه داشتن واژن
  • رعایت رزیم غذایی برای جلوگیری از یبوست

بسته به انتخاب پزشک ممکن است بخیه های شما خودشان به اصطلاح آب شوند. اما بعضی از بخیه ها نیاز به کشیده شدن دارند. اگر باید بخیه های خود را بکشید، حتما سرموقع برای انجام این کار اقدام کنید.

ماندگاری عمل پرینورافی

میزان ماندگاری نتیجه عمل پرینورافی تقریبا دائمی است. در واقع ماندگاری عمل پرینورافی بیشتر بستگی به این دارد که مراقبت های بعد از عمل خود را چطور رعایت کرده باشید. مثلا انجام فعالیت های سنگین در دوره نقاهت می تواند باعث کشیده شدن یا پارگی بخیه ها شود. این می تواند روی نتیجه عمل شما تاثیرگذار باشد. همچنین اگر بعد از عمل پرینورافی دوباره باردار شوید و زایمان کنید، قطعا نتیجه عمل شما تغییر خواهد کرد.

هزینه عمل پرینورافی در اصفهان

هزینه عمل پرینورافی به موارد مختلفی بستگی دارد. مثلا هزینه پرینورافی در اصفهان نسبت به شهرهای کوچک بیشتر خواهد بود. یا بسته به این است که عمل پرینورافی در مطب باشد. همچنین پزشک و یا تصمیم به انجام همزمان عمل های زیبایی دیگر مثل لابیاپلاستی، عمل هودکتومی، روشن سازی واژن، و عمل واژینوپلاستی نیز روی هزینه تاثیرگذار هستند. برای اطلاع از هزینه عمل پرینورافی در اصفهان، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنید تا بعد از بررسی موارد مختلف و معاینه شما، هزینه عمل پرینه پلاستی تعیین شود.

هزینه عمل پرینورافی در اصفهان

اگر قصد عمل پرینورافی در اصفهان را دارید، برای اطلاع از هزینه عمل پرینورافی در اصفهان پیشنهاد می کنیم به مطب خانم دکتر زهرا صابری، متخصص و جراح زنان مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت معاینه با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار درباره عمل پرینورافی

مراجعین سوالات مختلفی درباره عمل پرینورافی دارند. در زیر سعی کرده ایم به یک سری از سوالات پرتکرار شما درباره عمل پرینورافی پاسخ دهیم:

عمل پرینورافی چقدر طول می کشد؟

عمل تنگ کردن واژن یا پرینورافی در حدود 1 ساعت طول می کشد.

عمل پرینورافی درد دارد؟

هنگام عمل، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند و دردی حس نخواهید کرد. اما بعد از عمل تا زمان بهبودی بخیه ها مقداری درد خواهید داشت که با داروهای مسکن قابل برطرف کردن است.

عمل پرینورافی چه عوارضی دارد؟

یکی از مزیت های مهم تنگی واژن با پرینورافی این است که بدون هیج عارضه ای به تنگی واژن کمک می کند. اگر به بهترین دکتر برای عمل پرینورافی مراجعه کنید، قطعا بدون هیچ عارضه ای به نتیجه دلخواهتان می رسید.

بعد از زایمان می توانم بلافاصله این عمل را انجام دهم؟

خیر. برای عمل پرینورافی باید چهار تا شش ماه از زمان آخرین زایمان شما گذشته باشد.

با پرینورافی تمام واژن تنگ می شود؟

بله. عمل پرینورافی ماندگارترین و موثرترین روش تنگ کردن تمام واژن است.

هر چقدر که بخواهم می توانم درخواست کنم واژن را تنگ کنند؟

خیر. تنگ کردن واژن تا حدی برای شما انجام می شود که دخول را با مشکل روبه رو نکند. تنگی بیش از حد واژن نیز مشکل بی میلی جنسی، دخول دردناک یا حتی عدم دخول به خاطر تنگی واژن را به دنبال خواهد داشت.

در صورتی که هر گونه سوال دیگری در رابطه با موضوع عمل پرینو رافی در اصفهان و هزینه آن دارید، از بخش نظرات زیر همین مقاله، آنها را مطرح کنید. در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

3.5/5 - (23 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(15) دیدگاه

  1. نسیم
    15 شهریور 1399

    سلام خانم دکتر میخواستم بدونم اگر تنگی واژن انجام بدیم احتمال داره پریود هم با مشکل روبرو شه و خون خارج نشه؟

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      21 مهر 1399

      نه اصلا همچین چیزی نیست. تنگ کردن دهانه تا حدی انجام میشه که دخول به راحتی و بدون درد انجام بشه و قطعا خون پریود خارج میشه.

  2. ف.الف
    12 آذر 1399

    سلام ۶ روزه عمل لابیا و پرینه انجام دادم دردو سوزش و خارش دارم طبیعیه؟ راه رفتن خیلی برام مشکله….

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      26 فروردین 1400

      سلام. بله طبیعیه چون هنوز بخیه ها و زخم ها جوش نخورده و تا ترمیم شدن این علائم رو دارید. از داروهای مسکنی که براتون تجویز کردن استفاده کنید.

  3. لیلا
    01 شهریور 1401

    سلام خانم دکتر من فردا وقت عمل دارم من قرص ال دی مصرف میکنم دکترم گفته باید قطع کنی اگه من مصرف نکنم باعث خونریزی میشم و اون برای عملم مشکلی ایجاد نمیکنه . یعنی بخیه ها باز نمیشن ؟؟

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      دقیقا طبق دستور پزشکتون باید عمل کنید و دارو اگر باید قطع بشه حتما اون رو کنار بذارید. بخیه های جراحی زمانی باز میشن که کارهای سنگین انجام بدین یا به واژن فشار بیارین یا رابطه جنسی پیش از موعد داشته باشید. در غیر اینصورت اگر بخیه ها درست زده شده باشه اصلا باز نمیشه.

  4. ملکه
    27 آبان 1401

    سلام ۲۰ روزه عمل شدم بچه شش کیلو را کمی بلند کردم به نظرت جای پرینه بخیه عام آسيب دیدن

    • دکتر زهرا صابری
      11 مرداد 1402

      سعی کنید اینکار رو تکرار نکنید تا به واژن فشار نیاد. اگر خونریزی زیادی دارید احتمال باز شدن بخیه ها هست و باید به جراحتون مراجعه کنید.

  5. زهرا
    28 آذر 1401

    سلام وقت بخیر دکترجون 5روز عمل مثانه و تنگی واژن انحام دادم خیلی درد دارم ترشح زرد و خونی دارم اصلا نمیتوتم بخوابم وبشینم از درد دیروز تا خالا بخیها میبینم تو دستمال میترسم باز شده باشن از کجا بفهمم جوش خورده یا بازشده بهیها گره خورده هستن صاف نیست ممنون میشم حواب بدید

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      اگر ترشحات شما بوی بد نداره و خونریزی شما زیاد نیست مثل موقع پریودی مثلا، هیچ مشکلی نیست و اینها عوارض موقتی بعد عمل هستند. اگر درد شما با مسکن ساکت میشه هم عادیه ولی اگر بعد از مصرف مسکن هنوز هم درد در حال شدید شدن هست یا ترشحات شما بوی بد داره یا خونریزی زیاده سریعا برای چکاپ مراجعه کنید. برای اطمینان از باز نشدن بخیه ها هم می تونید برای معاینه مراجعه کنید.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *