عوارض-لیزر-واژن

لیزر جوانسازی واژن در اصفهان یکی از روشهای رایج و موثر برای بازگرداندن سلامت، جوانی و عملکرد قسمتهای بیرونی و داخلی واژن است که در اثر افزایش سن و زایمان دچار مشکل شده اند.
اما بعضی از خانم ها نگران درد لیرز واژینال هستند و می خواهند بدانند که درد آن در چه حدی است. در این مقاله همراه ما باشید تا به این سوال شما درباره لیزر واژن پاسخ دهیم. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

کاربردهای لیزر جوانسازی واژن

به گفته دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان، پرتوهای لیزر واژینال با بهبود خونرسانی و تقویت کلاژن سازی در بافتهای بیرونی و داخل واژن نقش مهمی در جوانسازی واژن دارند. به همین دلیل از لیرز واژینال برای کارهای زیر استفاده می شود:

برای درمان با این روش باید چند جلسه به مطب یک متخصص زنان خوب در زمینه لیزر جوانسازی واژن مراجعه کنید.

بهترین لیزر واژن در اصفهان

لیزر مونالیزا تاچ در اصفهان یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر واژن است که برای درمان مشکلات داخلی و خارجی واژن می توانید از آن بهره مند شوید.

پرتوهای این لیزر قابل تنظیم هستند و فقط تا چند میلی متری کانال واژن و لایه اپیدرم پوست لابیاها نفوذ دارند.

مزایای-لیزر-واژن

برای درمان با لیزر واژن در اصفهان می توانید از جدیدترین دستگاه های لیزر واژینال در مطب دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان و زایمان بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

لیزر واژن درد دارد؟

لیزر جوانسازی واژن که برای درمان مشکلات کانال واژن انجام می شود هیچ دردی ندارد. برای درمان با این روش اصلا نیازی به مصرف بیحسی موضعی یا حتی داروهای مسکن نیست. ولی اگر حساس هستید می توانید نیم ساعت قبل از لیزر از مسکن های خفیف استفاده کنید.

بعد از لیزر واژن هم هیچ درد خاصی ندارید. ولی بدلیل ورود پروپ دستگاه لیزر به واژن به طور خفیف عوارض لیزر واژن را تجربه می کنید که کاملا عادی هستند. این عوارض عبارتند از:

  • احساس گرما در واژن
  • لرزش خفیف در واژن
  • درد و سوزش خفیف ناشی از تابش پرتوهای لیزر به بافتهای دیواره واژن

با استفاده از مسکن های خفیف یا کمپرس سرد می توان این عوارض را برطرف کرد. حتی بدون هیچ نوع درمانی ظرف 24 تا 48 ساعت آینده این عوارض کاملا از بین می روند.

آیا جوانسازی بیرون واژن با لیزر دردناک است؟

از لیزر مونالیزا تاچ می توان برای روشن سازی واژن در اصفهان استفاده کرد. در این روش رنگدانه های ملانین قسمتهای تیره پوست با لیزر از بین می روند. بدلیل گرما و تابش شات های لیزر روی پوست زخم های ظریفی ایجاد می شوند.

بنابراین کمی احساس درد و سوزش خفیف موقع لیزر و بعد از آن دارید که با مصرف داروهای مسکن یا پمادهای بیحسی موضعی می توان آنها را برطرف کرد.

توجه توجه: نباید از قرص بروفن قبل از لیزر استفاده کنید. چون احتمال کبودی لابیاها را بعد از لیزر بیشتر می کند.

درمان درد بعد از لیزر واژینال

درد و سوزش خفیف واژن تا یکی دو روز بعد از لیزر لابیاها ادامه دارد. این عوارض قابل تحمل اند و نیازی به درمان ندارند. اما می توانید با کمپرس سرد یا مصرف داروهای مسکن درد و سوزش بعد از لیزر را برطرف کنید.

جوانسازی-واژن-با-لیزر

برای درمان با لیزر واژن در اصفهان می توانید از جدیدترین دستگاه های لیزر واژینال در مطب دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان و زایمان بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

جمع بندی پایانی

از لیزر واژن در اصفهان برای جوانسازی بافتهای داخلی و خارجی واژن استفاده می شود. لیرز واژینال با تقویت کلاژن سازی در بافتهای واژن به بهبود ارگاسم در زنان و رفع سریع و قطعی مشکلات واژینالی مثل خشکی و آتروفی واژن کمک زیادی می کند.

حین و بعد از لیزر جوانسازی واژن معمولا اغلب خانم ها هیچ درد خاصی ندارند. ولی اگر شما حساس به درد هستید با مصرف برخی داروهای مسکن می توانید عوارض لیزر واژن مثل درد و سوزش خفیف را کاهش دهید.

سوالات رایج درباره لیزر واژن در اصفهان

در مورد لیزر واژینال در اصفهان معمولا سوالات زیر از خانم دکتر صابری پرسیده می شوند:

لیزر واژن به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟

لیزر واژینال نیازی به استراحت یا مراقبت زیادی ندارند. دوره نقاهت بعد از لیزر واژینال دردناک نیست و نیازی به استفاده از داروهای مسکن یا آنتی بیوتیک ندارید. در واقع درمان با این روش بسیار کم تهاجم و ایمن است.

لیزر واژن چند جلسه است؟

بستگی به نوع عارضه و شدت آن دارد. همچنین سرعت ترمیم بافتهای بدن افراد در سنین مختلف متفاوت است و برای همین ممکن است تعداد جلسات یک نفر کمتر یا بیشتر از دیگران باشد.

هزینه لیزر واژن در اصفهان چقدر است؟

هزینه لیزر واژن به عواملی مثل تعداد جلسات درمان، نیاز به استفاده از پروپ یکبارمصرف (برای درمانهای داخل واژینالی)، استفاده از پمادهای بیحسی موضعی و فاکتورهای دیگر بستگی دارد. پس بعد از معاینه و مشخص شدن مشکل می توان هزینه لیزر واژن را مشخص کرد.

اگر شما هم سوالی درباره لیزر واژینال در اصفهان دارید، در بخش نظرات مقاله می توانید آنها را از ما بپرسید.

4.4/5 - (8 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *