درمان چروک واژن در اصفهان

خانمهای زیادی هستند که از ظاهر لابیا خود به دلیل تیرگی، چین و چروک، شلی و افتادگی لبه های آن ناراضی هستند. این ظاهر لبه های بیرونی واژن (لابیا ماژور) باعث خجالت بانوان و کاهش اعتماد بنفس شان در روابط جنسی می شود. این چروکها ممکن است در هر سنی ایجاد شود و فقط مختص زنان مسن نیست.
بانوانی که لابیاهای چروک و افتاده دارند، برای بهبود روابط زناشویی و زیبایی واژن شان به فکر درمان چروک واژن خود هستند. در این مقاله شما را با راه های درمان سریع چین و چروک ناحیه تناسلی در اصفهان آشنا خواهیم کرد. جهت دسترسی سریعتر به مطالب می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

علت شل شدن و چروک لابیا ماژور

افزایش سن و کاهش ترشح هورمون های زنانه دو علت عمده ی کاهش حجم لابیاها و ایجاد چین و چروک در آنها هستند. علت کاهش حجم لابیاها، از بین رفتن یا کاهش ذخیره چربی آنها است. البته موارد زیر نیز می توانند علت چروک و شل شدن واژن باشند:

  • یائسگی و کاهش هورمون استروژن
  • بارداری و زایمان
  • کاهش وزن شدید و ناگهانی
  • چاق و لاغر شدن های پی در پی
  • اختلالات هورمونی

به علاوه، بعضی از بیماریها یا مصرف برخی داروها نیز می تواند باعث کاهش حجم چربی های بدن و ایجاد شلی و چروک خوردگی در لابیاهای ماژور شوند.

روشهای جوانسازی واژن در اصفهان

برای جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان و درمان چروکهای واژینال روشهای مختلفی وجود دارد که بعضی از آنها با انجام جراحی مثل لابیاپلاستی و برخی دیگر مثل پی آر پی واژن بدون نیاز به جراحی انجام می شوند. انتخاب نوع روش جوانسازی واژن بستگی به میزان چین و چروک لابیاها دارد.

پزشک بر اساس معاینه ای که انجام می دهد، در نهایت تصمیم می گیرد که از چه روشی برای رفع شلی واژن بیمار خود استفاده کند. پروتز واژینال و لابیاماژور پلاستی متداول ترین روشهای جوانسازی واژن هستند که در ادامه با هر کدام از این روشها و مزایای آنها به طور کامل آشنا خواهید شد.

رفع شلی و افتادگی واژن بدون جراحی

اگر چروک لابیاها زیاد نباشد، می توان برای رفع آنها از تزریق فیلر (چربی یا ژل) به واژن استفاده کرد. تزریق فیلر یا همان پروتز واژن یک روش بدون جراحی است که در یک جلسه برای خانمها انجام می شوند. روشهای پروتز واژن عبارتند از:

تزریق ژل به لابیا

تزریق ژل به واژن در اصفهان برای بانوانی مفید است که چروک لابیاها زیاد نبوده و واژن نیازی به حجیم کردن زیاد ندارد. برای بوتاکس واژن، پزشک 3 سی سی از ژلهای نیمه موقتی و مخصوص واژن را با استفاده از سرنگهای خاصی به نقاط مورد نظر در لبه های بیرونی واژن تزریق می کند.دوام ژل تزریقی حدود 2 سال است.

تزریق چربی واژینال

اگر چروکهای واژن به حدی باشد که به حجم زیادی ژل برای تزریق نیاز داشته باشید، به جای آن می توانید تزریق چربی به واژن در اصفهان را انجام دهید. در این روش از چربی شکم یا پهلوی شخص برای تزریق به لابیاهای ماژور استفاده می شود. این چربی بعد از تصفیه، با سرنگ مخصوصی به محل مورد نظر در لابیاهای ماژور تزریق می شود.

رفع چروک واژن با تزریق چربی

برای تزریق چربی و ژل به واژن در اصفهان شما هم می توانید از تخصص و تجربه خانم دکتر زهرا صابری، متخصص و جراح زیبایی زنان بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

مزایا و معایب پروتز واژن در اصفهان

تزریق فیلر به واژن مثل هر عمل زیبایی زنانه ی دیگری دارای مزایا و معایب خاص خود است که در این بخش با هر یک آنها آشنا خواهید شد:

مزایای پروتز واژینال

پروتز واژینال با چربی یا ژل در مطب انجام می شود. این عمل زیبایی کاملا سرپایی بوده و نیازی به بستری شدن ندارد. نتیجه این روش بسیار سریع بوده و دو ساعت بعد از تزریق فیلر به واژن می توانید شاهد از بین رفتن کامل چروکهای واژن باشید. از دیگر مزایای پروتز واژن عبارت است از:

  • بدون درد و خونریزی
  • بیحسی موضعی انجام می شود
  • بدون عوارض جانبی
  • حجیم کردن واژن
  • تا حدی موجب رفع تیرگی واژن
  • بدون دوره نقاهت
  • افزایش اعتماد بنفس و بهبود روابط زناشویی

به علاوه تزریق چربی به واژن برای رفع افتادگی لابیاماژورها، به دلیل داشتن فاکتورهای رشد که همراه چربی تزریق شده هستند، باعث جوانسازی واژن می شود.

معایب تزریق فیلر به واژن

خانم هایی که جوانسازی واژن در اصفهان را با پروتز واژینال انجام می دهند، بعد از مدتی به طور طبیعی چربی و ژل جذب بدن شده و حجم لابیاها کم می شود. بعد از جذب فیلر دوباره باید بوتاکس واژن را تکرار کنید. همچنین تزریق فیلر به واژن برای لابیاهایی که دارای چروک زیاد و شل شدگی شدید هستند روش موثری نیست.

جراحی لابیاپلاستی ماژور برای رفع شلی واژن

اگر افتادگی و چروک لابیاماژور زیاد باشد، روشهای بدون جراحی نمی تواند به رفع چروک واژن کمک کند. چون فقط می توان حجم مشخصی از چربی یا ژل را به واژن تزریق کرد. در غیر این صورت، تزریق بیش از حد فیلر باعث بدشکلی فرم واژن می شود. در چنین مواردی برای جوانسازی واژن و درمان چروک لبه های آن، پزشکان از روش جراحی به نام لابیاپلاستی ماژور استفاده می کنند.

در این روش برای رفع شلی واژن و برداشتن چروکهای لابیا، از RF یا تیغ جراحی برای برش قسمتهای اضافی و چین خورده لبه های بزرگ واژن استفاده می شود. سپس قسمت های باقی مانده با نخ بخیه جذبی، بهم دوخته می شوند تا به مرور به هم جوش بخورند. چند ساعت بعد از جراحی لابیاماژور پلاستی می توانید نتیجه کار را ببینید.

مزایای لابیاماژور پلاستی

جوانسازی واژن در اصفهان با لابیاماژور پلاستی یک عمل زیبایی زنانه سرپایی و بدون نیاز به بستری است که اگر یک جراح زیبایی زنان متبحر آن را انجام دهد هیچ عارضه ای برای شخص ندارد. از مزایای دیگر این جراحی عبارت است از:

  • بدون درد
  • با بیحسی موضعی انجام می شود
  • بدون جای بخیه
  • درمان چروک لبه های واژن
  • زیبا شدن فرم واژن و تا حدی روشن سازی آن
  • بهبود روابط جنسی

از بین بردن چین و چروک ناحیه تناسلی با لابیاماژور پلاستی برخلاف پروتز واژینال ماندگاری دائمی دارد و نیازی به تکرار آن نیست. همچنین می توانید همزمان با رفع چروک لابیاماژور، عمل لابیاپلاستی در اصفهان را نیز انجام دهید.

جوانسازی واژن با لابیاماژور پلاستی

معایب لابیا ماژور پلاستی

دوره نقاهت بعد از لابیاپلاستی ماژور 5 روز تا یک هفته است و باید طی این مدت استراحت کنید. مراقبتهای بعد از این جراحی زیاد هستند و باید مراقب جای بخیه ها باشید که عفونت نکند. این جراحی را باید در کلنیک یا بیمارستان و در اتاق عمل انجام دهید و مثل پروتز واژن نمی توان آن را در مطب انجام داد.

برای انجام لابیاپلاستی ماژور در اصفهان می توانید از مهارت خانم دکتر زهرا صابری، متخصص و جراح زیبایی زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات درباره هزینه رفع افتادگی لابیا ماژور با جراحی در اصفهان با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار درباره درمان افتادگی لابیا ماژور

بانوانی که برای درمان چروک لبه های واژن در اصفهان به خانم دکتر زهرا صابری، جراح زیبایی و متخصص زنان مراجعه می کنند، اغلب سوالات زیر را در مورد درمان چروک لبه های واژن از ایشان می پرسند:

هزینه تزریق چربی به بیکینی چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به لابیا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و برای هر خانمی متفاوت با دیگری است. مثلا بعضی خانمها علاوه بر تزریق چربی به بیکینی، مایل به تزریق چربی به کانال واژن، نقطه جی و عملهای زیبایی دیگر هستند که به هزینه های شما اضافه می شود.

هزینه تزریق ژل به واژن به چه چیزهایی بستگی دارد؟

مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق، برند ژل، قیمت ارز (چون ژلهای واژن وارداتی است)، انجام عملهای دیگر زیبایی همزمان با بوتاکس واژن، …  فاکتورهایی هستند که بر هزینه بوتاکس واژن تاثیر می گذارند.

رابطه جنسی بعد از بوتاکس واژن از کی شروع می شود؟

از چند روز بعد از تزریق فیلر به واژن می توانید رابطه جنسی داشته باشید.

تزریق چه نوع فیلری برای واژن بهتر است؟

هر دو روش مزیتهای خود را دارند. بسته به نظر پزشک و وضعیت لابیاها، نوع فیلر انتخاب می شود. می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی را در همین سایت بخوانید.

پروتز واژن به مراقبت خاصی نیاز دارد؟

مراقبتهای زیادی نمی خواهد اما نباید محل تزریق فیلر را ماساژ دهید یا دستکاری کنید. به هیچ وجه نباید تا چند روز بعد از تزریق فیلر، ناحیه تناسلی در معرض آب گرم باشد.

رابطه جنسی بعد از لابیاماژور پلاستی از چه زمانی ممکن است؟

تا حدود یک ماه بعد از جراحی لابیاپلاستی ماژور نباید رابطه جنسی داشته باشید.

لابیاپلاستی ماژور به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟

تمام مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی را باید برای لابیاپلاستی ماژور نیز رعایت کنید. مثلا: تا یک ماه نباید فعالیتهای سنگین انجام دهید، ناحیه تناسلی را خشک و تمیز نگه دارید، لباس زیر تنگ نپوشید و …

اگر سوالی درباره روشهای جراحی و غیرجراحی از بین بردن چین و چروک ناحیه تناسلی در اصفهان دارید، سوالات خود را می توانید از طریق بخش نظرات این مقاله بپرسید.

4/5 - (17 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(12) دیدگاه

  1. ناشناس
    13 خرداد 1401

    سلام تزریق ژل فیلر یاچربی رادختران مجردهم میتوانند انجام دهند

    • دکتر زهرا صابری
      11 مرداد 1402

      سلام. بله چون روی لابیاماژورها انجام میشه و کاری با پرده بکارت نداره، دختران باکره هم میتونن اون رو انجام بدن.

  2. ناشناس
    05 شهریور 1402

    سلام من 16سالم تناسلم شل شده باکره هستم

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      باید معاینه کنم ببینم منظورتون از شل شدگی و افتادگی چیه چون سن شما اصلا به این موارد نمیاد. اما اگر مشکلی داشتین قابل درمانه. نگران نباشید.

  3. زهرا
    20 مهر 1402

    سلام دکتر وقت بخیر من ۱۶ سالمه یکی از لبه های بدنم بزرگه و یکیش کوچیک بنظر شما خودشون درست میشه

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      اگر چند میلی با هم اختلاف اندازه دارن عادیه و برای همه همینجوریه حتی بعد از عمل لابیاپلاستی. اما اگر اختلاف سایزشون بیشتر از اینه و از نظر روحی یا جسمی برات آزاردهنده است میتونی بعد از 18 سالگی مراجعه کنی تا برات عمل لابیاپلاستی با لیزر رو انجام بدم.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *