تزریق چربی به واژن در اصفهان

دلایل مختلفی باعث پیری، شلی و افتادگی پوست واژن می شوند. این تغییرات ظاهر لابیاها را ناخوشایند می کند و باعث کاهش اعتماد به نفس خانم ها در رابطه جنسی می شود. یکی از موثرترین روش های رفع چروک و افتادگی واژن، تزریق چربی در لابیا است. در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات شما درباره تزریق چربی به لابیا پاسخ دهیم. برای دسترسی سریع به مطالب می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

چرا به واژن چربی تزریق می کنند؟

زیبایی و شادابی پوست واژن خانم ها در اثر عوامل ژنتیکی، تغییرات وزنی ناگهانی، تغییرات هورمونی، زایمان، یائسگی و برخی از بیماری ها کاهش می یابد. این عوامل باعث چین و چروک و تیرگی واژن می شوند. مواردی مثل:

  • صاف شدن پوست دیواره بیرونی واژن
  • رفع شلی واژن
  • زیبایی و بهبود فرم لابیاها
  •  حجیم کردن لابیاهای ماژور
  • افزایش اعتماد به نفس خانم ها در رابطه جنسی

علت تزریق چربی به واژن هستند که باعث شده اند تزریق چربی به لابیا تبدیل به یک جراحی زیبایی پرطرفدار بین خانم های ایرانی شود. همچنین پزشکان از این روش برای جوانسازی پوست واژن استفاده می کنند.

نحوه تزریق چربی به واژن

بسته به اینکه چربی کدام قسمت بدن مناسبتر باشد از چربی پهلو، شکم یا ران شخص چربی برداشته می شود. برداشتن چربی بدن فرد باعث می شود احتمال پس زدن چربی و یا انتقال بیماری از طریق تزریق چربی وجود نداشته باشد. تزریق چربی با سرنگ حدود 15 الی 30 دقیقه طول می کشد.

برداشتن چربی بدن و تزریق آن به واژن به صورت سرپایی در مطب و یا کلنیک ها انجام می شود که محیط های استریلی هستند. موقع انجام این عمل زیبایی، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند تا هیچ دردی را احساس نکنید.

نحوه تزریق چربی به واژن

اگر برای رفع شلی پوست ناحیه تناسلی خود مایل به حجیم کردن آن با تزریق چربی به واژن هستید، شما هم می توانید از مهارت و تجربه خانم دکتر زهرا صابری در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره یا رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

مزایای تزریق چربی به واژن

چون چربی برداشته شده از بدن شخص دارای فاکتورهای رشد است. بنابراین تزریق چربی باعث کلاژن سازی و جوان سازی بافت واژن می شود. از جمله مزایای تزریق چربی به واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی بدون درد
  • انجام عمل با یک بار تزریق
  • جذب کندتر چربی به بدن و ماندگاری طولانی
  • بدون نیاز به بی هوشی
  • بهبود روابط زناشویی
  • جوش خوردن سریع چربی با پوست
  • عدم جابجایی چربی تزریقی زیر پوست

تزریق چربی به واژن کمی به روشن سازی واژن کمک می کند ولی اگر قصد روشن سازی واژن را دارید باید از روشهای دیگری که به همین منظور هستند، استفاده کنید.

عوارض تزریق چربی به واژن

کبودی، درد و تورم لابیاها بعد از تزریق چربی از جمله عوارض تزریق چربی به واژن هستند. این عوارض کاملا طبیعی هستند و بعد از مدتی از بین می روند. اگر تزریق چربی را در محیط استریل مطب و یا کلنیک انجام شود و چربی از بدن شخص برداشته شود، تزریق چربی هیچ عارضه جدی به دنبال نخواهد داشت.

دوره نقاهت برای تزریق چربی به واژن

بعد از تزریق چربی نیازی به بستری شدن ندارید و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است. یک روز بعد از تزریق چربی می توانید به فعالیتهای معمول خود برگردید. اما باید مراقبتهای بعد از تزریق چربی به واژن را تا یک ماه رعایت کنید تا مشکلی ایجاد نشود.

دوره نقاهت برای تزریق چربی به واژن

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

بعد از تزریق چربی به واژن به طور طبیعی واژن دچار تورم می شود. برای کاهش تورم می توانید از کمپرس سرد در محل تزریق استفاده کنید. سایر مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن عبارتند از:

  • از خوردن فست فود بپرهیزید چون نمک آنها باعث تشدید تورم لابیا می شود.
  • از مسکن های تجویز شده برای کاهش درد استفاده کنید.
  • مصرف میوه و سبزی تازه و ویتامین C باعث کاهش تورم لابیاها می شود.
  • تا یک ماه بعد از عمل نباید ورزشها یا فعالیت های سنگین انجام دهید.
  • تا بهبودی کامل و یک ماه بعد از تزریق چربی از نزدیکی بپرهیزید.

همچنین بهتر است تا یک هفته بعد از تزریق چربی به لابیا از ایستادن طولانی اجتناب کنید و یا موقع استراحت، باسن خود را بالاتر از بدن قرار دهید. رعایت این موارد از تورم بیشتر لابیاها بعد از تزریق جلوگیری می کند.

ماندگاری تزریق چربی به واژن

ماندگاری تزریق چربی طولانی تر از تزریق ژل به واژن است. نتیجه این عمل 3 تا 5 سال دوام دارد. البته اگر طی این مدت شخص به بیماری، تغییر شدید وزنی و یا مشکل دیگری که حجم چربی های بدن را تغییر می دهد دچار نشود. مدت ماندگاری تزریق چربی به لابیا به:

  • حجم چربی تزریقی
  • وضعیت جسمی فرد
  • سرعت جذب چربی بدن

بستگی دارد. معمولا پزشکان با تجربه چربی بیشتری به لابیا تزریق می کنند که ماندگاری عمل طولانی تر باشد. معمولا بخشی از چربی تزریق شده به طور طبیعی جذب بدن می شود. اگر چربی بیشتری تزریق شده باشد، حجم چربی باقی مانده بعد از جذب بیشتر خواهد بود.

ماندگاری تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن در اصفهان

از آنجایی که برای تزریق چربی به واژن، چربی تزریقی باید از بدن فرد برداشته باشد، مهارت جراح در انجام این عمل مهم است. اگر قصد دارید تزریق چربی را در اصفهان انجام دهید، مهم است که برای این جراحی به پزشکی مراجعه کنید که دارای مهارت و تجربه کافی در برداشتن حجم درست چربی از بدن و تعیین حجم مورد نیاز چربی برای تزریق باشد. یکی از بهترین جراحان تزریق چربی به واژن در اصفهان خانم دکتر زهرا صابری است که برای انجام این جراحی می توانید به ایشان مراجعه کنید.

هزینه تزریق چربی به واژن در اصفهان چقدر است؟

قیمت تزریق چربی به واژن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مثلا به شهر، پزشک، میزان چربی مورد نیاز برای تزریق، شدت افتادگی و شلی لابیا و غیره. چون نیاز به جراحی برای برداشتن چربی دارید، حتما به یک پزشک ماهر و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید حتی اگر این جراحی برای شما هزینه بیشتری داشته باشد.

به علاوه انجام جراحی های زیبایی دیگری مثل پرینورافی، تنگ کردن واژن و یا لابیاپلاستی همزمان با تزریق چربی به هزینه تزریق چربی به واژن اضافه می شود. هزینه هیچ یک از این جراحی های زیبایی زنانه تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند.

در صورتی که مایل به انجام عمل تزریق چربی به واژن برای زیبایی و حجیم کردن لابیا هستید، شما هم می توانید از مهارت و تجربه خانم دکتر زهرا صابری در این زمینه بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات درباره هزینه تزریق چربی به لابیا در اصفهان یا رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس حاصل فرمایید.

عکس تزریق چربی به لابیا

تقریبا تمام خانم ها مایلند عکس های قبل و بعد از تزریق چربی به لابیا را ببینید تا در مورد انجام این جراحی تصمیم بگیرند. برای دیدن عکس تزریق چربی به لابیا باید به مطب پزشک مورد نظرتان مراجعه کنید. اگر قصد انجام تزریق چربی به واژن در اصفهان را دارید، با مراجعه به مطب خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان و زایمان در اصفهان می توانید عکس تزریق چربی به واژن را در مطب ایشان ببینید.

عکس تزریق چربی به لابیا

سوالات پر تکرار درباره تزریق چربی به واژن

در این قسمت به سوالاتی که همیشه در مورد تزریق چربی به واژن پرسیده می شوند، پاسخ داده شده است:

تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی؟

نمی توان گفت تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی چون هر کدام مزیت های خود را دارند. مثلا تزریق ژل راحت تر از چربی است چون برای تزریق چربی باید جراحی کوچکی برای برداشتن چربی انجام شود. اما ماندگاری تزریق چربی خیلی بیشتر است چون کمتر از ژل جذب بدن می شود.

چرا بعضی افراد بعد از تزریق چربی ظاهر لابیاها دانه دار است؟

برای جلوگیری از گلوله گلوله شدن چربی تزریق شده تا یک ماه بعد از تزریق چربی باید لابیاهای ماژور را با روغن زیتون یا بادام از پایین به بالا ماساژ دهید تا این حالت ایجاد نشود.

بعد از تزریق چربی، واژنم سفت و سنگ شده چه کار کنم؟

سفت شدن لابیاها طبیعی است و بعد از مدتی از بین می رود، نگران نباشید.

در صورتی که سوالی در مورد تزریق چربی به واژن در اصفهان دارید، می توانید از بخش نظرات برای ارسال سوالات خود استفاده کنید.

3.4/5 - (27 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(13) دیدگاه

  1. مریم محمدی
    23 فروردین 1400

    ۸ روزی میشه به لابیا ماژورم چربی تزریق کردم
    الان لابیا ها سفت و غضروف مانند شده
    و درد ناک
    و از شکمم هم که چربی برداشته شده
    یه سطح کاملا ناهموار به صورت گوله گوله های سفت و درد ناک و ناهمور ایجاد شده
    خواهش میکنم راهنمایی کنین خیلی نگرانم

  2. مهسا
    21 مرداد 1401

    باسلام
    لابیای ماژور من بعد از تزریق چربی ب شدت سفت شده،الان پنج روز میگذره
    میخواستم بدونم طبیعیه؟ علتش چیه؟ نیاز به تخلیه داره؟

    • دکتر زهرا صابری
      11 مرداد 1402

      سلام. نه عزیزم نیاز به تخلیه نداره. به طور طبیعی اوایل تزریق، احساس سفتی دارید اما بعد از مدتی این حالت از بین میره و لابیاها طبیعی میشه.

  3. پریا
    24 شهریور 1402

    سلام خانم دکتر عزیز الان یک هفته س چربی به لابیا داشتم الان سفت ودردناک وکبوده طبیعیه یا عفونته چیکارکنم عزیزم قرصام مرتب خوردم

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      نه عزیرم عفونت نیست. نگران نباشید. تمام این عوارض طبیعی هستند و بعد از دوره نقاهت برطرف میشن.

  4. ناشناس
    14 مهر 1402

    سلام وقت بخیر من یکهفته است تزریق چربی به واژن انجام دادم لابیاها مثل سنگ سفت شده و حالت بیش از اندازه گنده پیدا کرده شبیه بیضه مرد شده خیلی ناراحتم ایا خوب میشه؟

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      سفتی لابیاها بعد از تزریق عادیه و نهایتا تا یک ماه بعد از تزریق دوباره لبیاها نرم میشن پس جای نگرانی نیست. بزرگی لابیاهاتون هم با جذب چربی ها ظرف دو سه ماه آینده کمتر میشه و حجم نرمالی پیدا می کنه. در واقع چون 30 تا 50 درصد چربی تزریق شده جذب بافتها میشه، تزریق چربی رو بیش از حد نیاز انجام میدیم تا بعد از جذب اونها دچار کاهش حجم نشین و نیازی به تکرار تزریق نباشه.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *