دستگاه تناسلی خانم‌ها ممکن است در گذر زمان و زایمان تغییر حالت داده و حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد. این یکی از عواملی‌ است که بسیاری از خانم‌ها را آزار می‌دهد و باعث کاهش اعتماد بنفس و در نتیجه سرد شدن رابطه‌ی جنسی آن‌ها می‌شود. یکی از راه حل‌های این موضوع تزریق ژل به واژن یا همان پروتز واژن است. راه حل دیگر تزریق چربی به واژن است. احتمالا برای شما هم سخت باشد تصمیم بگیرید که تزریق ژل کار بهتری است یا تزریق چربی؟ در این مقاله به جوانسازی واژن با تزریق ژل پرداخته شده و آن را با تزریق چربی مقایسه کرده ایم. برای دسترسی به قسمت های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده نمایید.

دلایل تزریق ژل به واژن

واژن بخش مهمی از دستگاه تناسلی بانوان می‌باشد که نقش زیادی در برقراری رابطه‌ی جنسی و لذت بردن از آن ایفا می‌کند. لبه‌های خارجی واژن “لابیای بزرگ یا لابیای ماژور” نام دارد؛ که اصلی‌ترین قسمت از  ناحیه تناسلی است. این بخش از بدن هم مانند سایر اندام‌ها به مرور زمان و با افزایش سن دچار تغییر می‌شود. لابیای بزرگ با بالا رفتن سن، زایمان طبیعی، تغییر میزان چربی بدن و تغییرات هورمونی دچار تغییرات ظاهری از جمله پیری و افتادگی پوست، لاغری و چروکیدگی و … می‌شود. تمام این عوامل می‌توانند در زیبایی اندام تناسلی خانم‌ها تاثیر منفی داشته باشد و اعتماد به نفس فرد را کاهش دهد. با پیشرفت علم پزشکی، متخصصان به روش‌هایی برای حل این مشکل رسیده‌اند که یکی از این روش‌ها تزریق ژل به واژن یا پروتز واژن است؛ این کار باعث رفع پیری و چروک پوست و در نتیجه جوان‌سازی واژن می‌شود.

بیشتر بخوانید: عمل زیبایی واژن در اصفهان و هزینه های آن

مزایای پروتز واژن

تزریق ژل به واژن هم مانند تزریق دیگر پروتزها محاسن و معایبی دارد؛ بنابراین برای عمل باید هر دوی این موارد را در نظر داشته باشید تا بتوانید درست‌تر تصمیم بگیرید. با وجود اینکه تزریق ژل در دسته‌ی عمل‌های زیبایی قرار می‌گیرد اما نسبت به سایر پروتزها بسیار سبک‌تر است. از مزایای تزریق ژل به واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به بستری شدن
  • بدون جراحی و ایجاد برش
  • سرعت بهبودی زیاد
  • نتیجه این تزریق فوری است و در کمتر از دو ساعت می‌توانید تاثیر آن را مشاهده کنید.
  • می‌توان این عمل را با بقیه ی گزینه های موجود برای عمل‌ زیبایی واژن همزمان انجام داد.

پروتز واژن

بعد از عمل پروتز واژن تغییراتی که به سرعت بعد از عمل قابل مشاهده هستند عبارت است از:

اگر قصد دارید عمل تزریق ژل به واژن را در اصفهان انجام دهید، خانم دکتر زهرا صابری را به شما پیشنهاد می کنیم. خانم دکتر صابری سایر عمل های جوانسازی واژن را همراه تزریق ژل انجام می دهند. جهت دریافت نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

 پروتز واژن به چه افرادی توصیه می شود

جراحی تزریق ژل به واژن به افراد زیر کمک می کند حس بهتری نسبت به واژن خود داشته باشند.

  • افراد مسنی که دستگاه تناسلی آن‌ها بر اثر بالا رفتن سن دچار افتادگی و پیری پوست شده و شاهد از بین رفتن لابیای واژن هستند.
  • خانم‌های جوانی که لابیای آن‌ها از حد نرمال کوچکتر یا لاغرتر است.
  • افرادی که به هر دلیلی مانند عوامل ژنتیکی یا ارثی زیبایی لابیای خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: داوطلبان تزریق ژل به واژن چه کسانی هستند؟

 نحوه عمل تزریق ژل به لابیای ماژور

این عمل همانند عمل تزریق ژل به نقطه جی به بیهوشی نیازی ندارد. با بی‌حسی موضعی در این ناحیه حداکثر در مدت زمان 30 دقیقه جراحی انجام می‌شود. ابتدا ناحیه‌ی تناسلی به‌طور کامل ضدعفونی شده و توسط لیدوکائین بی‌حس می‌شود. بعد از بی‌حسی کامل، ژل در ناحیه‌ی مورد نظر تزریق می‌شود. فرد پس از پروتز واژن نیازی به بستری شدن ندارد و می‌تواند ترخیص شود.

 مراقبت‌های پس از عمل تزریق ژل به واژن چیست؟

اگر عمل پروتز واژن را انجام داده‌اید و یا قصد انجام آن را دارید باید به نکات مهم زیر توجه کنید:

  • داروهایی که پزشک تجویز کرده درست مصرف کنید.
  • به هیچ عنوان بعد از تزریق رانندگی نکنید.
  • حداقل تا یک هفته الکل یا دخانیات استفاده نکنید.
  • در هفته‌ی اول رابطه جنسی نداشته باشید.
  • پس از گذشت سه روز از زمان تزریق می‌توانید برای کاهش درد با آب گرم استحمام کنید و یا از کمپرس آب گرم استفاده نمایید.
  • از فعالیت‌های بدنی مانند ورزش‌های سنگین برای 2 یا 3 هفته اجتناب کنید.
  • زیاد مایعات مصرف کنید.
  • محل تزریق را از تابش خورشید و گرمای زیاد برای یک تا دو هفته دور نگه دارید.
  • تا سه روز به هیچ عنوان به محل تزریق دست نزنید و ماساژ ندهید.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

مزایای تزریق ژل به واژن نسبت به تزریق چربی

مهم‌ترین مزیت تزریق ژل این است که نیازی به استخراج آن نیست و می‌توانید در یک جلسه ژل را در محل تزریق نمایید. این اقدام نیاز چندانی به مهارت و تخصص پزشک ندارد و همچنین نتیجه‌ی کار سریع‌تر نمایان می‌شود. اما در تزریق چربی مهارت و تکنیک پزشک اهمیت دارد. تزریق چربی به دلیل اینکه از چربی بدن خود فرد برداشته می‌شود، نیازمند برشی کوچک روی پوست است و به بخیه نیاز دارد. به همین دلیل می‌توان آن را نوعی جراحی کوچک دانست و فرد متقاضی باید عواقب احتمالی جراحی کوچک را بپذیرد. اما تزریق ژل نیازی به جراحی حتی کوچک هم ندارد به همین دلیل پرطرفدارتر است. همچنین احتمال اینکه این ژل جذب بدن شود و یا آب شود کمتر از چربی است. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که تزریق ژل به واژن بهتر از تزریق چربی به واژن است چون ریسک کمتر و نتیجه بهتری به همراه دارد.

اگر قصد دارید عمل تزریق چربی به واژن را انجام دهید به مهارت پزشک برای این جراحی کوچک نیاز خواهید داشت. برای تزریق چربی به واژن در اصفهان خانم دکتر زهرا صابری را به شما پیشنهاد می کنیم. جهت دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

هزینه پروتز واژن در اصفهان

هزینه پروتز واژن در اصفهان بستگی به موارد متعددی دارد و بنا بر شرایط کلنیک و بیمار هزینه ها متغیر است. به عنوان مثال پزشکی که انتخاب می‌کنید و کلینیکی که برای تزریق به آن‌جا می‌روید در میزان هزینه این عمل زیبایی موثر هستند.

تزریق-ژل-به-واژن-در-اصفهان-1

اگر قصد تزریق ژل به واژن خود را دارید، برای اطلاع از هزینه پروتز واژن در اصفهان می توانید با مطب خانم دکتر زهرا صابری با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا در واتساپ به همین شماره پیام دهید.

سخن پایانی

با بالا رفتن سن، ناحیه تناسلی به مرور زمان دچار تغییراتی می‌شود. پروتز واژن جراحی است که می تواند به جوانسازی، رفع چین و چروک پوست این ناحیه، رفع پیری و افتادگی و کاهش تیرگی لابیای ماژور و روشن سازی واژن کمک کند. این عمل به بالا رفتن اعتماد به نفس فرد و لذت بردن از رابطه‌ی جنسی کمک زیادی می‌کند.

امیدواریم در این مقاله به سوالات شما درباره تزریق ژل به واژن و اینکه آیا پروتز واژن بهتر است یا تزریق چربی به واژن پاسخ داده باشیم. شما می توانید سوالات خود را از طریق  نظرات زیر همین  مقاله با ما در میان بگذارید. در همین صفحه به سوالات شما پاسخ داده می شود.

4/5 - (64 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *