کربوکسی تراپی واژن در اصفهان

کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی تبدیل به یکی از عملهای زیبایی زنانه پر طرفدار در ایران شده است. خانم هایی که دچار تیرگی بیش از حد واژن هستند برای رفع تیرگی واژن و نیز افزایش اعتماد بنفس و میل جنسی خود اقدام به کربوکسی تراپی واژن می کنند. در این مقاله به علت تیرگی و سیاهی واژن و نیز رفع تیرگی واژن با کربوکسی تراپی خواهیم پرداخت. برای دسترسی سریع به مطالب می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

علت تیرگی لبه های واژن چیست؟

علل ژنتیکی دلیل اصلی تیرگی واژن در خانم ها است. برخی از خانمها به خاطر داشتن نوع خاصی از ژنها بیش از دیگران مستعد تیرگی و شلی و افتادگی پوست هستند. سایر دلایل تیرگی واژن زنان عبارت است از:

  • کاهش کلاژن سازی در ناحیه تناسلی با بالا رفتن سن
  • تغییرات هورمونی ناشی از مصرف برخی داروها یا بیماری ها
  • یائسگی
  • نشستن های طولانی به صورت مکرر و روزانه
  • شیو کردن موهای زائد
  • تعریق و رطوبت زیاد در ناحیه تناسلی به خاطر پوشیدن لباس زیر تنگ یا غیرنخی
  • ورزشهایی مثل دوچرخه سواری، اسب سواری که به واژن فشار می آورد
  • سایش بیش از حد ناحیه تناسلی به خاطر پیاده روی های بیش از حد

همچنین رژیم های لاغری که با کاهش وزن زیاد همراه هستند نیز می توانند دلیل تیرگی لبه های واژن و افتادگی و شلی آن باشند. افتادگی پوست واژن و تیرگی لبه های بیرونی واژن (لابیاماژور) باعث کاهش میل جنسی زنان و احساس خجالت آنها از شریک جنسی شان می شود.

کربوکسی تراپی واژن

روشهایی برای جوانسازی و زیبایی واژن زنان وجود دارد که یکی از کم تهاجم ترین و بهترین روش های آن، کربوکسی تراپی واژن است. در این روش از دستگاه کربوکسی تراپی واژن برای تزریق گاز دی اکسید کربن استفاده می شود. این گاز طبیعی که در بدن نیز وجود دارد به کمک سوزنهای کوچکی به ناحیه تناسلی تزریق می شوند.

کربوکسی تراپی واژن
دی اکسید کربن باعث تحریک اکسیژن رسانی و خونرسانی به ناحیه تناسلی و تغذیه بهتر بافتهای آن می شود. در نتیجه کلاژن سازی در این ناحیه افزایش پیدا می کند. در نتیجه علاوه بر استحکام و جوانی ناحیه تناسلی، شاهد روشن شدن و رفع تیرگی واژن خواهید بود.

مزایای کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی

کربوکسی تراپی با بازگشت جذابیت و زیبایی واژن باعث افزایش اعتماد بنفس، میل و لذت جنسی در زنان می شود. همچنین کربوکسی تراپی باعث:

  • رفع چین و چروک ناحیه تناسلی
  • روشن سازی واژن
  • جوانسازی واژن
  • رفع ترکهای پوستی یا استریاهای واژن با کربوکسی تراپی
  • رفع اسکارهای ناحیه تناسلی
  • رفع افتادگی واژن

می شود. از دیگر مزایای کربوکسی تراپی واژن می توان به سرپایی بودن این عمل زیبایی زنانه و عدم نیاز به بستری شدن بعد از کربوکسی تراپی اشاره کرد. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای این عمل زیبایی واژن بیشتر پرداخته شده است.

اگر قصد روشن سازی و جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی را دارید، پیشنهاد می کنیم به مطب خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان مراجعه نمایید. این مرکز یکی از مجهزترین مراکز روشن سازی ناحیه تناسلی زنان در اصفهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو نوبت با مشاور لیزر و زیبایی مطب با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

طی انجام جلسات کربوکسی تراپی برای تیرگی واژن، به دلیل کلاژن سازی و جوانسازی واژن خاصیت ارتجاعی  پوست واژن دوباره باز می گردد. در نتیجه پوست واژن کشیده شده و چین و چروکهای آن برطرف می شود. به همین دلیل نیز بعد از رفع کبودی ناشی از تزریق گاز به پوست واژن شاهد رفع افتادگی و روشن شدن واژن بعد از کربوکسی تراپی خواهید بود.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی

بهبود خونرسانی به واژن در اثر تزریق گاز دی اکسید کربن، باعث تغذیه بهتر پوست ناحیه تناسلی و تحریک کلاژن سازی در واژن می شود. با ساخت کلاژن و الاستین جدید، خاصیت ارتجاعی پوست و استحکام آن به ناحیه تناسلی باز می گردد.  در نتیجه کربوکسی تراپی منجر به جوان سازی واژن  شده و افتادگی ناحیه تناسلی برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: تزریق چربی به واژن در اصفهان

عوارض کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی

بعد از کربوکسی تراپی در محل تزریق گاز کمی احساس درد و سوزش وجود دارد که به سرعت بر طرف می شود و کاملا طبیعی است. همچنین نگران تورم و کبودی واژن بعد از تزریق نباشید زیرا این کاملا طبیعی است و ظرف چند روز از بین می رود.

اگر کربوکسی تراپی واژن را نزد پزشک متبحر در این زمینه انجام دهید، به جز این موارد هیچ عارضه دیگری بعد از کربوکسی تراپی واژن نخواهید داشت. این عمل زیبایی زنانه کمی تهاجمی و بدون عوارض جانبی است.

کربوکسی تراپی واژن درد دارد؟

کربوکسی تراپی واژن بدون درد و خونریزی انجام می شود. فقط درد کوچکی موقع تزریق گاز به خاطر سوزن زدن در این ناحیه حس می شود که اصلا چیز مهمی نیست.

مراقبتهای بعد از کربوکسی تراپی واژن

بعد از کربوکسی تراپی واژن نباید تا 4 ساعت ناحیه تناسلی را بشویید. تا 24 ساعت بعد از کربوکسی تراپی  از استحمام و رفتن به استخر، سونا، جکوزی یا ماندن در وان حمام خودداری کنید.  همچنین:

  • اگر کهیر مشاهده کردید، نگران نباشید. این کهیرها طبیعی هستند و به سرعت همان روز برطرف می شوند. پس آنها را دستکاری نکنید.
  • تا یک ساعت بعد از کربوکسی تراپی واژن از هیچ ماده بهداشتی یا آرایشی در ناحیه تناسلی استفاده نکنید.
  • تا یک روز بعد از کربوکسی تراپی از انجام فعالیتهاس سنگین یا ورزشهای سنگین خودداری کنید.

علاوه بر این موارد، به یاد داشته باشید که تا رفع کبودی و سوزش نباید لباسهای تنگ بپوشید و بهداشت ناحیه تناسلی را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید.

مراقبتهای بعد از کربوکسی تراپی واژن

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

در طولانی شدن مدت ماندگاری کربوکسی تراپی عوامل مختلفی دخالت دارند. به عنوان مثال موارد زیر می تواند باعث افزایش مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن شود:

  • تزریق مناسب گاز دی اکسید کربن
  • بالا بودن مهارت و تجربه پزشک در کربوکسی تراپی
  • انجام لیزر تراپی همراه با کربوکسی تراپی واژن در مواردی که تیرگی بیش از حد واژن و کشاله ران وجود دارد.
  • ورزش منظم و رعایت رژیم غذایی سالم

به علاوه اگر مراقبتهای بعد از کربوکسی تراپی واژن را دقیقا رعایت کنید، ماندگاری کربوکسی تراپی واژن تا 6 ماه یا بیشتر خواهد بود.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی واژن

تعداد جلسات کربوکسی تراپی بستگی به شدت تیرگی واژن و افتادگی آن دارد. هر چه تیرگی واژن شدیدتر باشد، تعداد جلسات هم بیشتر می شود. معمولا برای روشن سازی واژن و رفع استریاها با کربوکسی تراپی بین 4 تا 8 جلسه کربوکسی تراپی لازم است. ممکن است در بعضی افراد تا 12 جلسه هم برسد.

تعداد دقیق جلسات را پزشک بعد از معاینه و شنیدن خواسته های فرد می تواند تعیین کند. همچنین سالانه یک یا دو جلسه ترمیم باید انجام دهید تا نتیجه کربوکسی تراپی شما ماندگار باشد. نتیجه کار را می توانید طی انجام جلسات کربوکسی تراپی نیز مشاهده کنید.

برای اینکه به پوست واژن فرصت ترمیم داده شود، معمولا فاصله بین جلسات کربوکسی تراپی یک تا دو هفته است.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی واژن

اگر قصد دارید روشن سازی و جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی را نزد یک متخصص مجرب در این زمینه انجام دهید، پیشنهاد می کنیم به مطب خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان مراجعه نمایید. برای اطلاع از هزینه های کربوکسی تراپی واژن در اصفهان یا رزرو نوبت با مشاور لیزر و زیبایی مطب با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

هزینه کربوکسی تراپی واژن در اصفهان

فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت کربوکسی تراپی واژن تاثیر گذار هستند. مثلا هزینه کربوکسی تراپی واژن در اصفهان با کربوکسی تراپی نسبت به تهران کمتر و قیمتها بهتر است. همچنین:

  • نوع کلنیک
  • مهارت پزشک
  • تعداد جلسات
  • شدت تیرگی یا افتادگی واژن
  • سرعت واکنش پوست فرد به کربوکسی تراپی به خاطر وضعیت فرد (بیماریها، سن، سبک زندگی و …)

در تعیین هزینه ها موثر هستند. همچنین تمایل به انجام همزمان بوتاکس واژن (تزریق ژل یا چربی به واژن)، لیزر واژن و … که نتیجه کربوکسی تراپی را سریعتر و بهتر می کنند، قیمت روشن سازی واژن در اصفهان را بیشتر می کند.

در صورتی که سوال دیگری در مورد جوانسازی و روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی در اصفهان دارید؛ می توانید سوالات خود را همین جا در بخش نظرات بپرسید. در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده می شود.

3/5 - (23 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *