مزایای لابیاپلاستی اصفهان

در گذشته های نه چندان دور که هنوز علم پزشکی به اندازه امروز پیشرفت نکرده بود، بسیاری از انسانها اگر مشکلی در ظاهر و اعضای بدن خود داشتند مجبور بودند تا آخر عمر با آن کنار بیایند. اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان بسیاری از مشکلات جسمی و حتی جنسی را با استفاده از عملهای زیبایی درمان کرد. یکی از پرتقاضاترین عملهای زیبایی که این روزها در بین خانمها رواج دارد، عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی است. این عمل نه تنها از دیدگاه زیبایی بلکه از منظر درمانی هم مزایای زیادی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم. برای دسترسی به بخشهای مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید:

لابیاپلاستی چیست؟

حتما شما هم در مورد لابیاپلاستی یا همان عمل زیبایی واژن زیاد شنیده اید. لابیاپلاستی به عملی گفته می شود که در آن متخصص زنان با استفاده از یک جراحی سبک و سرپایی اقدام به اصلاح فرم لبه های کوچک درون واژن زنان می کند. این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود و این روزها یکی از رایج ترین عملهای زیبایی در سراسر دنیاست. ما در مقاله عمل زیبایی واژن در اصفهان بطور کامل به توضیح و توصیف این عمل پرداخته ایم که به دوستان توصیه می کنیم حتما آن مقاله را مطالعه کنند.

در ادامه این مقاله می خواهیم به مزایای لابیاپلاستی بپردازیم و اینکه چرا این عمل تبدیل به یک جراحی رایج در بین خانمها شده است. در ادامه هم بر تاثیراتی که لابیاپلاستی بر روابط زناشویی شما خواهد گذاشت صحبت می کنیم.

مزایای لابیاپلاستی

عمل زیبایی واژن معمولا با دو هدف کلی انجام میشود: زیبایی و درمانی.

مزایای لابیاپلاستی از نظر درمانی

بد نیست بدانید لابیاپلاستی در ابتدا در دهه هفتاد میلادی بعنوان یک عمل درمانی در سطح دنیا مطرح شد. در آن زمان متخصصین زنان با استفاده از لابیاپلاستی سعی در از بین بردن مشکلاتی داشتند که خانمهای با لابیای بزرگ با آن مواجه بودند.

امکان خروج ترشحات واژن
ترشحات واژن یکی از کارکردهای طبیعی و مفید دستگاه تناسلی زنانه است. ترشحات واژن نه تنها موجب تازگی و طراوت کانال واژن می شود بلکه با حل کردن آلودگیها و میکروبها آنها را از محیط واژن خارج می کند. خانمهایی که لابیاهای بزرگی دارند معمولا امکان خروج صحیح ترشحات از واژن میسر نیست و همین موضوع یکی از دلایل ابتلا به عفونتهای واژینال می باشد. خانم دکتر صابری در این مورد می گویند در اصل به تجربه دیده شده که این خانمها بسیار دچار عفونتهای مکرر باکتریایی واژن می شوند و بعد از عمل لابیاپلاستی شرایط آنها بسیار بهبود پیدا می کند.

خروج ترشحات از واژن

اگر شما هم دچار عفونتهای مکرر هستید بهتر است توسط دکتر زهرا صابری (جراح و متخصص زنان) معاینه شوید. امکان دارد به دلیل بزرگ بودن لابیای مینور دچار این مشکل شده باشید. جهت دریافت نوبت ویزیت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

ایجاد سهولت در بهداشت ناحیه تناسلی
بزرگ بودن و دفرمه بودن لبه های مینور واژن یکی از علتهای اصلی سوزش و خارش واژن می باشد. خانمهایی که لبه های واژن بزرگی دارند معمولا در پاکیزگی و نظافت این بخش از بدن خود مشکل دارند. عرق سوز شدن را هم باید به بهداشت پایین ناحیه تناسلی اضافه کرد. ترکیب این دو با هم موجب ایجاد مشکلات پوستی در خانمها می شود که البته با استفاده از لابیاپلاستی این مشکل قابل درمان است.

ساییده نشدن لبه های مینور حین رابطه
درصد بالایی از زنانی که متقاضی لابیاپلاستی هستند از این مساله شکایت دارند که حین روابط زناشویی یه دلیل ساییدگی لابیا مینور، دچار ناراحتی می شوند. حتی در مواردی زخم شدن لابیا مینور هم مشاهده شده که رابطه جنسی را ناممکن می کند. برای درمان این مشکل می توان از عمل لابیاپلاستی با لیزر بهره برد که بسیار موثر است.

انجام راحت ورزشهای هوازی
بزرگ بودن لابیای مینور می تواند در انجام ورزشهای هوازی مثل دویدن، سوارکاری و دوچرخه سواری مشکلاتی را ایجاد کند. ساییده شدن و زخم شدن لابیای مینور مهمترین مشکل خانمهای شرکت کننده در این ورزشهاست. با انجام عمل زیبایی واژن می توان این مشکل را بخوبی حل کرد.

بهبود روابط زناشویی
بهبود روابط زناشویی یکی از مزایای اصلی لابیاپلاستی است که در این مورد در انتهای مقاله به طور کامل صحبت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: قیمت لابیاپلاستی در اصفهان چقدر است؟

مزایای لابیاپلاستی از نظر زیبایی

این روزها لابیاپلاستی تبدیل به یک عمل زیبایی شده است و تعداد زیادی از دختران و زنان متقاضی عمل زیبایی واژن، تنها به قصد داشتن واژنی زیباتر به این عمل مبادرت می ورزند. در افرادی که لابیای مینور از بین لابیای ماژور بیرون زده است و حالت دفرمه ای به خود می گیرد، لابیاپلاستی می تواند یک انتخاب خوب برای داشتن بدنی زیباتر باشد. البته دانستن این نکته ضروری است که عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره زیر 18 سال توصیه نمی شود. چرا که لابیاها در این دوران رشد می کنند و اگر عمل انجام شود نتیجه آن مشخص نیست. مهمترین کارکردهای زیبایی لابیاپلاستی عبارتند از:

امکان پوشیدن شلوار تنگ و مایو و بیکینی
لابیای بزرگ نه تنها در پوشیدن بیکینی و مایو بلکه در استفاده از شلوارهای تنگ هم می تواند مشکل آفرین باشد. بعضی از خانمها از اینکه حجم لابیای آنها از زیر لباس پیدا باشد خجالت زده می شوند. بهترین توصیه به این دوستان انجام عمل زیبایی واژن است.

ایجاد تقارن در لبه های واژن
در بعضی از زنان عدم تقارن لابیاهای مینور تا بحدی است که زیبایی واژن را کاملا تحت تاثیر قرار می دهد و گاهی موجب خجالت شخص می شود. با لابیاپلاستی می توان یک حالت تقارن زیبایی در واژن خانمها ایجاد کرد.

افزایش اعتمادبنفس
بدون شک زیبایی یکی از مهمترین فاکتورهای موثر بر اعتمادبنفس هر فرد است. با زیباسازی ناحیه تناسلی خانمها می توان موجب بهبود اعتمادبنفس در آنها شد.

یکی از مهمترین اهداف عمل زیبایی واژن داشتن بدنی زیباتر است. بسیاری از خانمها که از ظاهر ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند متقاضی انجام این عمل زیبایی هستند. لابیاپلاستی با ایجاد تقارن در واژن و حذف دفرمگی های واژن باعث بهبود شکل ظاهری آن می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا با مشاور لیزر و زیبایی مطب با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ در واتساپ در تماس باشید.

اعتمادبنفس بعد از لابیاپلاستی

بیشتر بخوانید: ویژگیهای یک مرکز لابیاپلاستی خوب در اصفهان

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه جنسی

به گفته دکتر زهرا صابری (متخصص و جراح زنان در اصفهان) انجام لابیاپلاستی می تواند به روشهای مختلفی روی میل جنسی خانمها تاثیرات مثبت بگذارد. بر خلاف برخی باورهای غلط لبه های مینور فاقد عصبهای جنسی هستند و تاثیری در لذت رابطه جنسی ندارند. بعضی از خانمها فکر می کنند با عمل لابیاپلاستی ممکن است میل جنسی آنها کمتر شود یا دیگر از رابطه با همسر خود لذت نبرند که این دقیقا خلاف واقعیت است. لابیاپلاستی نه تنها بر روی روابط جنسی تاثیر منفی ندارد بلکه می تواند به بهبود آن هم کمک کند. البته بعد از لابیاپلاستی تا مدتی نباید رابطه جنسی داشته باشید. در این مورد و اینکه بعد از عمل چه کارهایی باید کرد پیشنهاد می کنیم مقاله مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی را بخوانید.

بیشتر بخوانید:برای رفع تیرگی لابیا مینور تنها یک راه وجود دارد!

1- اول از همه اینکه اعتماد بنفس یکی از شرایط مهم برای داشتن یک رابطه جنسی خوب است. لابیاپلاستی با از بین بردن دفرمگی های لابیا مینور باعث زیباتر شدن ناحیه تناسلی در خانمها می شود. با انجام این عمل زنان با اعتماد بنفس بالایی که پیدا می کنند روابط بسیار بهتر و شگفت انگیزتری را تجربه می کنند.

2- بسیاری از خانمها بدلیل تیرگی و ظاهر نازیبای آلت تناسلی خود از لمس آن توسط شریک جنسی خود شرم دارند. بعضی از خانمها به همین دلیل از روابط جنسی دهانی فراری هستند. با انجام لابیاپلاستی این مشکل حل می شود و می توانند از رابطه خود کاملا لذت ببرند.

3- با انجام عمل زیبایی واژن بوی بد واژن از بین می رود. همانطور که قبلتر گفته شد با لابیاپلاستی نظافت ناحیه تناسلی راحت تر می شود. بعلاوه ترشحات واژن راحت تر خارج می شوند و به همین دو دلیل بوی بد ناحیه تناسلی از بین می رود.

4- در بعضی از خانمها همزمان با عمل لابیاپلاستی برای بهبود ظاهر واژن پوست اضافه روی ناحیه کلیتوریس برداشته می شود. با این کار که به آن عمل هودکتومی هم می گوییم تحریک جنسی زن بالاتر رفته و راحت تر می تواند ارگاسم را تجربه کند. لازم به ذکر است عمل هودکتومی برای همه خانمها لازم نیست و تنها بعضی از زنان کاندیدای انجام آن هستند.

5- بزرگ بودن لابیا می تواند باعث مشکلات زیادی مثل ساییده شدن و سوزش حین رابطه شود. این مساله بر کیفیت رابطه تاثیر منفی زیادی می گذارد که با انجام لابیاپلاستی کاملا رفع می شود.

بهبود رابطه بعد از لابیاپلاستی

شما هم می توانید با انجام لابیاپلاستی تاثیری شگفت را در روابط جنسی خود تجربه کنید. انجام عمل زیبایی واژن نه تنها در بهبود بهداشت ناحیه تناسلی مفید است بلکه می تواند روابط شما را هم بهبود ببخشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا به همین شماره در واتساپ پیام دهید.

4.6/5 - (14 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *