هزینه لابیاپلاستی اصفهان

امروزه لابیاپلاستی یکی از پرطرفدارترین عملهای زیبایی بین خانمهاست. به دلیل نتایج خیلی خوبی که این عمل دارد و همچنین هزینه پایین لابیاپلاستی در مقایسه با دیگر عملهای زیبایی، روز به روز بر تعداد طرفداران عمل زیبایی واژن افزوده می شود. در این مقاله ابتدا خیلی خلاصه به معرفی عمل لابیاپلاستی می پردازیم و سپس فاکتورهای موثر بر هزینه لابیاپلاستی را معرفی می کنیم. در انتها به هزینه لابیاپلاستی در اصفهان می پردازیم و اینکه چرا این روزها از شهرهای مختلف کشور برای انجام لابیاپلاستی به اصفهان مراجعه می کنند.

عمل لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی که در کشور ما آن را با نام عمل زیبایی واژن هم می شناسند، به عملی ترمیمی گفته می شود که در آن جراح با استفاده از برش لبه های دفرمه بیرونی واژن، باعث زیباسازی ناحیه تناسلی می شود. عمل لابیاپلاستی نه تنها در میان خانمهای متاهل طرفدار دارد، بلکه این روزها خیلی از دخترهای جوان که دوست دارند بدن زیباتری داشته باشند، به عمل زیبایی لابیا گرایش دارد.

اگر دوست دارید مقاله ای کامل و جامع در این باره مطالعه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله عمل زیبایی واژن در اصفهان را مطالعه بفرمایید. همچنین توصیه می کنیم برای آشنایی با مزایا و فواید لابیاپلاستی این مقاله را بخوانید.

فاکتورهای موثر بر هزینه لابیاپلاستی

مثل هر عمل زیبایی دیگری، یکی از فاکتورهای مهم برای کسانی که دوست دارند این عمل زیبایی را انجام دهند، قیمت لابیاپلاستی است. بد نیست بدانید عوامل مختلفی بر هزینه لابیاپلاستی تاثیر می گذارند که در ادامه به هر کدام از آنها می پردازیم.

قبل از مطالعه ادامه مقاله بهتر است این نکته را یادآوری کنیم که هیچ چیزی بهتر از معاینه توسط پزشک نمی تواند شما را در براورد دقیق از هزینه یاری کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم همین الان با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس گرفته یا به همین شماره در واتساپ پیام دهید و از مشاوره تخصصی و رایگان لابیاپلاستی ما بهره مند شوید.

هزینه لابیاپلاستی در اصفهان

فاکتور اول: تکنیک جراحی

تکنیکهای متفاوتی برای انجام لابیاپلاستی وجود دارد. انتخاب نوع تکنیک، بستگی به بافت لبه های مینور واژن شما، ضخامت آنها و میزان و نوع دفرمگی دارد. تکنیکهای متداول لابیاپلاستی در دنیا عبارتند از:

  • V-Wedge Resection / Modified V-Wedge Resection
  • Z-Plasty Technique
  • Seculped Linear resection
  • Superior – inferior pedicle flap
  • De-Epithelialization Technique
  • Stem-Iris Scissors

فاکتور دوم: محل انجام عمل زیبایی

اگر شما متقاضی عمل زیبایی واژن هستید حتما در مورد محل انجام عمل لابیاپلاستی با پزشک خود مشورت کنید. بدون شک انجام عمل زیبایی لابیا در مطب می تواند هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهد. چرا که دیگر مجبور به پرداخت هزینه های بیمارستانی نخواهید بود. در این مورد پیشنهاد می کنیم مقاله مرکز خوب لابیاپلاستی در اصفهان را مطالعه کنید تا با فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین مرکز برای این عمل آشنا شوید.

فاکتور سوم: روش انجام لابیاپلاستی

همانطور که می دانید دو روش مختلف برای انجام عمل لابیاپلاستی وجود دارد: تکنیک جراحی پلاستیک و تکنیک لابیاپلاستی با لیزر.
در روش اول از تیغ جراحی برای انجام عمل زیبایی انجام می شود. در این روش، همانند روشهای قدیمی نیاز به بخیه الزامی ست و معمولا دوره نقاهت طولانی تری دارد. این روزها روش پیشرفته تر استفاده از لیزرمونالیزاتاچ برای ایجاد برشهای دقیق و ظریفتر است.

لابیاپلاستی با لیزر

در روش لابیاپلاستی با لیزر، چاقوی جراحی جای خودش را به لیزر داده است. لابیاپلاستی با لیزر نه تنها نتایج بهتری دارد و برشهای دقیق تر و ظریفتری می زند، بلکه دیگر نیاز به بخیه نیست و دوران نقاهت خیلی کوتاهتری دارد. مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی بسیار کوتاهتر خواهد بود و بهبودی از عمل رودتر حاصل می شود. جهت آشنایی با لابیاپلاستی با لیزر و مزایای آن مقاله زیر را بخوانید:

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان

فاکتور چهارم: انجام همزمان عملهای زیبایی واژن

یکی از خوبیهای عمل لابیاپلاستی این است که می توان آن را همزمان با عملهای زیبایی دیگر انجام داد. معمول ترین عملهای زیبایی که می توان آنها را با لابیاپلاستی ترکیب کرد عبارتند از:

اگر شما هم قصد انجام عملهای زیبایی را با هم و بصورت ترکیبی دارید با مطب دکتر زهرا صابری (متخصص و جراح زیبایی بانوان در اصفهان) تماس بگیرید. ترکیب چند عمل زیبایی واژن باعث کاهش هزینه های شما شده و بسیار مقرون به صرفه تر است. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره مشاور لیزر و زیبایی مطب به شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا در واتساپ به همین شماره پیام دهید.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان

همانطور که توضیح دادیم استفاده از لیزر در انجام عمل زیبایی واژن، موجب می شود که نتیجه عمل به مراتب بهتر از روشهای قدیمی تر شود. همیشه استفاده از لیزر بعنوان یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر افزایش قیمت لابیاپلاستی مطرح می شود. بدلیل شاتهای مصرفی لیزر حین انجام عمل، همیشه هزینه لابیاپلاستی با لیزر از هزینه لابیاپلاستی بدون لیزر بالاتر است. اما در کلینیک خانم دکتر صابری برای شما خبرهای خوبی داریم:

مژده به همشهریان عزیز اصفهانی:
بدلیل تقاضای مکرر بانوان عزیز متقاضی  لابیاپلاستی با لیزر، شما می توانید هم اینک از خدمات لابیاپلاستی با لیزر با بهترین قیمت در کلینیک خانم دکتر صابری بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا در واتساپ به همین شماره پیام دهید.

هزینه لابیاپلاستی در اصفهان

یکی از دلایلی که اصفهان در حال تبدیل شدن به یکی از قطبهای انجام عمل لابیاپلاستی در کشور است، کیفیت بالای عملهای انجام شده در کنار هزینه پایین تر عمل نسبت به شهرهای مجاور است. امروزه بانوان زیادی از سرتاسر کشور برای انجام عمل زیبایی واژن به کلینیک زیبایی دکتر زهرا صابری مراجعه می کنند.

قیمت لابیاپلاستی در اصفهان

انجام بیش از 1000 عمل لابیاپلاستی موفق، دکتر صابری را به یکی از بهترین و متبحرترین جراحان زیبایی در حوزه عملهای تخصصی بانوان تبدیل کرده است. شما می توانید جهت مشاهده نمونه تصاویر قبل و بعد از لابیاپلاستی به مطب دکتر صابری مراجعه فرمایید. در صورتیکه سوال دیگری دارید که در این مقاله به آن اشاره نشده است به شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ در واتساپ پیام دهید تا مشاور لیزر و زیبایی کلینیک شما را راهنمایی کنند.

4.6/5 - (141 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(26) دیدگاه

  1. Shekoofe
    25 فروردین 1400

    مطالب عالی بود

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      26 فروردین 1400

      خواهش میکنم. خوشحالم براتون مفید بوده

  2. س. بخشی
    02 مهر 1400

    عالی بود
    ادرس دقیقتون رو میفرماید خدمت برسیم

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      17 مهر 1400

      سلام. میتونید به این آدرس مراجعه کنید: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، نبش کوچه ۲۲ عطاءالملک (جنب برق منطقه ای)، ساختمان اخرا، طبقه چهارم، واحد۴۰۲ مطب دکتر زهرا صابری

  3. زهرا
    25 آذر 1400

    سلام هزینش چنده وایا میشه عمل باشه لیزر نباشه

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      06 دی 1400

      سلام. بستگی داره. اگر لابیاها خیلی بزرگ باشند باید جراحی کنید اگر نه با لیزر براتون انجام میدیم. برای هزینه و مشاوره در مورد این دو روش میتونید با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

      • شادی
        04 آذر 1401

        سلام ایا عمل لابیا با لیزر بدون بخیه انجام میشه ؟

        • دکتر زهرا صابری
          22 مهر 1402

          من حتما بخیه میزنم. چون بعد از عمل، لابیاها ورم میکنه و اگر بخیه نشده باشه از هم فاصله میگیره و بد جوش میخوره. ولی نسبت به جراحی لابیاپلاستی تعداد بخیه ها خیلی ناچیزه. مثلا 3-4 تا هست.

  4. ناشناس
    17 اردیبهشت 1401

    برا جراحی بیهوشی لازمه یا بی حسی؟؟

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      بیحسی موضعی یا بیحسی نخاعی (از کمر) براش کافیه و نیازی به بیهوشی نیست.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *