قبل-و-بعد-از-لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی یک روش جراحی است که می تواند اندازه و شکل لابیاها را تغییر دهد و چین های اضافی اطراف دهانه واژن را بردارد. این جراحی ممکن است به دلایل پزشکی، زیبایی یا احساسی انجام شود.
در این مقاله همراه ما باشید تا دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان که تجربه طولانی در جراح لابیاپلاستی دارند، شما را با تغییراتی که بعد از این عمل باید انتظار داشته باشید، آشنا کنند. برای دسترسی سریع می توانید از فهرست استفاده کنید.

آیا کاندید عمل لابیاپلاستی هستید؟

خانم هایی که لابیامینور خیلی بزرگی دارند که ظاهر آن ناراحت هستند و یا به دلیل بزرگی لابیاها دچار احساس درد و ناراحتی می شوند، می توانند این جراحی را انجام دهند.

این افراد باید بالای 18 سال باشند و بیماری خاصی که مانع انجام لابیاپلاستی شود، مثل زگیل تناسلی نداشته باشند. همچنین زنان باردار یا کسانی که کمتر از 3 ماه است زایمان کرده اند، نمی توانند این عمل را انجام دهند.

قبل و بعد از لابیاپلاستی چه کارهایی باید انجام دهید؟

از چند روز قبل از انجام لابیاپلاستی نباید سیگار، الکل یا داروهای ضد انعقاد خون مصرف کنید. یک شب قبل از عمل باید دوش بگیرید و ناحیه تناسلی را شیو کنید. همچنین اگر بیماری خاصی دارید باید قبل از عمل زیبایی واژن آن را به جراحتان اطلاع دهید.

بعد از عمل لابیاپلاستی

کسانی که عمل لابیاپلاستی انجام داده اند، برای استفاده از مزایای لابیاپلاستی و جلوگیری از عوارض آن باید کارهای زیر را انجام دهند:

  • 4 تا 6 هفته نباید نزدیکی کنید.
  • تا زمانی که زخم ها جوش نخورده اند کارهای سنگین نکنید و به استخر و سونا نروید.
  • نیازی به پانسمان ندارید ولی باید همیشه محل جراحی را خشک و تمیز نگه دارید.
  • ورزش های سنگین انجام ندهید و مراقب باشید به واژن هیچ فشاری وارد نشود چون ممکن است بخیه ها باز شوند و نتیجه عمل لابیاپلاستی خراب شود.

برای اطلاع از سایر مراقبتهای بعد از این جراحی می توانید مقاله مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی را از سایت ما بخوانید. در ادامه به شما خواهیم گفت بعد از لابیاپلاستی باید انتظار چه تغییراتی را داشته باشید.

مزایای-لابیاپلاستی-با-لیزر

برای انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان می توانید به مطب دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان و زیبایی مراجعه کنید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ (مشاور لیزر و زیبایی مطب) تماس بگیرید.

رابطه جنسی بعد از لابیاپلاستی

خانم هایی که قبل از لابیاپلاستی به دلیل بزرگی لابیاها دچار ناراحتی موقع رابطه جنسی بوده اند، بعد از لابیاپلاستی به روشهای زیر رابطه جنسی آنها بهبود می یابد:

حس جنسی بیشتر

اگر عمل لابیاپلاستی را همراه با عمل زیبایی کلیتوریس در اصفهان انجام داده باشید، به خاطر کاهش هود کلیتوریس، این ناحیه بیشتر تحریک می شود و ارگاسم بیشتری را تجربه می کنید.

رفع درد حین نزدیکی

بزرگی لابیاها که قبلا باعث ناراحتی، تحریک یا پیچ خوردگی آنها حین رابطه جنسی میشد، از بین می رود و مقاربت بدون درد را تجربه می کنید. بسیاری از زنانی که این عمل را انجام می دهند، حس جنسی بهتری نسبت به قبل دارند.

بهبود سلامت جنسی

بعد از لابیاپلاستی جنبه های عاطفی و روانی سلامت جنسی شما مثل اعتماد به نفس، عزت نفس و تصویر بدنی تان بهبود می یابد و میل جنسی بیشتری دارید یعنی بیشتر مایل به نزدیکی هستید.

تاثیر عمل لابیاپلاستی بر عملکرد واژن

یکی از جنبه های انجام عمل زیبایی واژن در اصفهان، مزایای پزشکی و سلامتی آن است. بعد از عمل لابیاپلاستی می توانید شاهد تغییرات مثبت زیر در عملکرد لابیاها باشید:

تجربه سطح بالاتری از بهداشت واژن

لابیاپلاستی بهداشت واژن را بهبود می دهد. چون چین های زیاد لابیا باعث بروز مشکلات زیر می شود:

  • تحریک واژن
  • مشکلات بهداشتی در اثر درست تمیز نشدن چین های لابیا
  • بروز عفونت های مکرر واژینالی یا ادراری
  • خارج نشدن ترشحات واژن
  • بوی بد واژن

اما بعد از عمل لابیاپلاستی تمام این مشکلات برطرف می شوند و راحت می توانید لابیاهایتان را بعد از هر بار دستشویی رفتن بشویید و تمیز کنید.

رفع درد و سوزش واژن

قبل از لابیاپلاستی خانم ها با دوچرخه سواری، پیاده روی یا پوشیدن هر نوع لباس تنگ در ناحیه بیکینی دچار درد، سوزش و تحریک لابیاها می شوند. ولی بعد از جراحی این مشکلات برطرف می شود.

به همین دلیل است که عمل زیبایی واژن برخلاف نام آن صرفا جنبه زیبایی ظاهری ندارد. بلکه به دلیل درد و ناراحتی هایی که ایجاد می کند، بسیاری از خانم ها مایل به انجام آن هستند.

مزایای-عمل-لابیاپلاستی

زیبایی لابیاها بعد از عمل لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی به روشهای زیر باعث زیبایی لابیاها و رضایت از فرم کلی واژن می شود:

1- بیرون زدگی لابیا مینورها را کاهش می دهد تا از زیر لبه های بزرگ (لابیاماژور) آویزان نشوند.
2- هر لباسی که دوست دارید می توانید بپوشید. دیگر لابیاهایتان از زیر لباس برجسته نیست و باعث خجالت شما نمی شود.
3- اندازه لابیاهایی که دچار هیپرتروفی (بزرگی بیش از حد) هستند را کاهش می دهد.
4- یک کانتور صاف تر و ظریف تر برای لابیا مینورها ایجاد می کند که با بقیه قسمتهای واژن متناسب باشد.
5- اگر یک طرف واژن لابیاها بلندتر یا بزرگتر از طرف دیگر باشد، آنها را متقارن می کند.
6- همچنین لابیاپلاستی می تواند رنگ و بافت لابیاهای تیره، چروکیده یا ناهموار را بهبود دهد.

به همین دلیل بعد از لابیاپلاستی احساس راحتی و رضایت بیشتری نسبت به ظاهر لابیاهایتان احساس می کنید.

برای انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان می توانید به مطب دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان و زیبایی مراجعه کنید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ (مشاور لیزر و زیبایی مطب) تماس بگیرید.

جمع بندی نهایی

بعد از عمل لابیاپلاستی می توانید رابطه جنسی بهتر و بهداشت بیشتری را تجربه کنید. همچنین احساس درد و ناراحتی واژن موقع فعالیتهای جنسی، کارهای روزانه، لباس پوشیدن و ورزش از بین می رود. چروک و تیرگی لابیا مینورها نیز با این روش برطرف می شود.

پرسش و پاسخ لابیاپلاستی در اصفهان

بانوان و دخترانی که می خواهند عمل لابیاپلاستی را در اصفهان انجام دهند، معمولا سوالات زیر را در مورد تغییرات لابیاها از دکتر صابری می پرسند:

دوره نقاهت بعد از لابیاپلاستی چقدر است؟

حدود یک هفته باید در منزل استراحت کنید، بعد از آن می توانید سرکار بروید و به زندگی عادی خود بپردازید. اما برای 4 تا 6 هفته باید مراقبتهای لازم را حتما انجام دهید تا کاملا بهبود پیدا کنید.

لابیاپلاستی با لیزر درد دارد؟

لابیاپلاستی با هر روش و تکنیکی که انجام شود کاملاً بدون درد است. چون قبل از جراحی برایتان بیحسی موضعی تزریق می شود. بعد از عمل احساس درد و ناراحتی دارید که با مصرف مسکن های تجویز شده برطرف می شود.

اگر سوالی درباره قبل و بعد از لابیاپلاستی و تغییراتی که باید انتظار آن را داشته باشید، دارید در بخش نظرات حتما از ما بپرسید.

5/5 - (2 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *