تزریق ژل به واژن در اصفهان

واژن خانم ها با افزایش سن و زایمان حالت کشسانی و ارتجاعی خود را از دست می دهد و شل می شود. بسیاری از خانم ها از این مساله ناراضی هستند و به دنبال راهی برای بازگرداندن طراوت و زیبایی واژن خود هستند. تزریق ژل به واژن یکی از راه حلهای این مشکل است. اگر با تزریق ژل به واژن آشنایی ندارید و می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید، مقاله زیر می تواند برای شما مفید باشد. در مقاله پیش رو قصد داریم تا تزریق ژل به واژن در اصفهان را به طور کامل بررسی کنیم. برای دسترسی به قسمت های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده نمایید.

تزریق ژل به واژن در اصفهان

جوان سازی واژن به روش های مختلفی انجام می شود و هر روش برای اصلاح یک قسمت از واژن است. به عنوان مثال لابیاپلاستی با لیزر یکی از روش های پر طرفدار زیبایی واژن، برای رفع چین و چروک و عدم تقارن لابیا مینور یا لب های داخلی واژن است. تزریق ژل به واژن برای حجم دادن به لب های بیرونی واژن یا لابیا ماژور می باشد. چون لابیا ماژور بیشتر از لب های داخلی واژن با هوا، لباس و پوست بدن در تماس است، امکان آسیب دیدگی آن نیز بیشتر است. تزریق ژل به واژن آسیبهایی که به دلایل مختلف ممکن است به لب های بیرونی واژن وارد شود را اصلاح می کند.

اهمیت تزریق ژل به واژن

امروزه واژن خیلی لاغر، نامتقارن و چروکیده جزو واژن های زیبا به حساب نمی آید. به همین دلیل خیلی از زن های که واژن لاغر یا نامتقارنی دارند احساس ناراحتی می کنند. گاهی این مشکلات ارثی بوده و بعد از دوران بلوغ همیشه در فرد وجود داشته است. گاهی هم به دلایل مختلف مانند زایمان شکل واژن دستخوش تغییرات می شود. دلیل هر چه که باشد باعث شده که خانمهای زیادی از واژن خود ناراضی باشند.

بهبود رابطه با پروتز واژن

تزریق ژل به واژن می تواند اعتماد به نفس از دست رفته خانم ها را به آن ها بازگرداند. زیبایی واژن کیفیت و رضایت در رابطه جنسی را نیز بالاتر برده و روابط جنسی بهتری را به شما هدیه می دهد.

اگر شما هم به دنبال روشی برای زیباسازی ناحیه تناسلی خود هستید و می خواهید واژن زیباتری داشته باشید، تزریق ژل یکی از بهترین روشها برای این منظور است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس گرفته و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

فواید تزریق ژل به واژن

اکثر تاثیر و فایده تزریق ژل به واژن روحی و روانی بوده و بیشتر روی احساسات فرد تاثیر می گذارد. به طوری که بعضی از خانم ها از شکل واژن خود ناراضی هستند و این باعث شده است که همیشه جلوی شریک جنسی خود احساس خجالت کنند. این احساسات منفی و نا خوشایند بعد از عمل تزریق ژل به واژن از بین می رود. دیگر مزایای عمل تزریق ژل به واژن عبارت است از:

  • این عمل به سفتی واژن کمک کرده و استحکام بیشتری به آن می دهد
  • تزریق ژل باعث می شود میزان آب رسانی به واژن بیشتر شود.
  • تزریق ژل چین و چروک و افتادگی واژن را درمان می کند.
  • این تزریق باعث می شود واژن تنگ تر شده و کیفیت رابطه جنسی را بالا می برد.
  • تزریق هیچ جای زخم، برش و بخیه ای را روی پوست و لابیا ماژور به جا نمی گذارد.
  • تزریق ژل به واژن یک عمل سریع بوده و به بی هوشی نیازی ندارد.
  • عدم تقارن لابیای ماژور را می توان با تزریق ژل بر طرف نمود.
  • این عمل بدون درد است در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل به نقطه جی در اصفهان و هزینه آن

روش های تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن چند روش مختلف دارد. تفاوت این روش ها در نوع ژل استفاده شده می باشد. انوع روش های تزریق ژل به واژن عبارتند از:

  • ژل با اثر موقت و کوتاه مدت: همان طور که از اسم این ژل مشخص است تنها برای مدت محدودی قابل استفاده است. معمولا این ژل ها تا شش ماه دوام دارند و بعد از آن باید دوباره تزریق انجام شود.
  • ژل با اثر نیمه وقت: ژل های با اثر نیمه وقت ماندگاری بیشتری نسبت به ژل های موقت دارند و تا حدود یک سال و نیم تا دو سال خاصیت خود را حفظ می کنند.

انواع ژل برای تزریق به واژن

چنانچه شما هم از فرم واژن خود ناراضی هستید می توانید برای تزریق ژل به واژن به خانم دکتر زهرا صابری مراجعه کنید. خانم دکتر صابری از بهترین ژلهای موجود در بازار با بهترین ماندگاری برای پروتز واژن استفاده می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا در واتساپ به همین شماره پیام دهید. مشاور لیزر و زیبایی مرکز شما را راهنمایی می کنند.

چه نوع ژلی برای تزریق ژل به واژن مناسب است؟

پزشکان با توجه به درخواست بیماران از ژل های مختلف با ماندگاری های مختلفی برای تزریق ژل به واژن استفاده می کنند. بهتر است قبل از تزریق سابقه بیماری های خود را به پزشک ارائه داده و اجازه دهید پزشک در مورد نوع ژل تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

قبل از تزریق ژل به واژن چه کارهایی باید انجام داد؟

قبل از این که برای تزریق به پزشک مراجعه کنید، بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  • از مصرف بعضی داروها مانند آسپیرین و ویتامین E خودداری کنید.
  • اگر بیماری هایی مانند عفونت یا زگیل تناسلی دارید باید ابتدا آن ها را درمان کنید و بعد تزریق ژل را انجام دهید.
  • از دو هفته قبل از تزریق مصرف سیگار و الکل را کنار بگذارید.
  • چند روز قبل از انجام عمل مایعات و آب زیاد بنوشید و 6 ساعت قبل از تزریق غذایی نخورید.
  • هرگونه حساسیت یا بیماری قبلی خود را به پزشک اطلاع دهید و وی را در جریان قرار دهید.

مراحل انجام تزریق ژل به واژن

پزشک ابتدا ناحیه را ضد عفونی کرده و با بی حسی هایی مانند لیدوکایین ناحیه را بی حس می کند. این عمل نیاز به بیهوشی ندارد. سپس پزشک ژل ها را درون سوزن های بسیار نازک کرده و زیر پوست خارجی واژن تزریق می کند. کل عمل تزریق ژل به واژن حدود 30 دقیقه بیشتر طول نمی کشد و بیماران می توانند بعد از تزریق به خانه برگردند. البته ممکن است بعد از تزریق نیاز باشد تا یک جلسه دیگر برای ترمیم به پزشک مراجعه کنید.

بعد از عمل نیز بهتر است تا چند روز ورزش نکنید و رابطه جنسی نداشته باشید. در کل تا بهبودی و حصول نتیجه مطلوب بهتر است فعالیت هایی که ممکن است باعث تحریک واژن بشود را انجام ندهید. بسیاری از خانمها دوست دارند همزمان با تزریق ژل به واژن از دیگر خدمات زیبایی مانند روشن سازی واژن با لیزر و عمل زیبایی واژن هم بهره مند شوند. انجام همزمان این عملها با هم ممکن است. پیشنهاد میکنم در این باره مقاله عمل زیبایی واژن در اصفهان را مطالعه بفرمایید.

روشن سازی واژن

چه افرادی برای تزریق ژل به واژن مناسب هستند

چه افرادی متقاضی تزریق ژل به واژن هستند؟ به طور کلی خانم هایی که از چروکیدگی یا لاغری واژن خود ناراضی هستند می توانند تزریق ژل به واژن را انجام دهند. در زیر به تعدادی از افرادی که می توانند از تزریق ژل به واژن بهره ببرند اشاره می کنیم:

  • خانم هایی که واژن آن ها بعد از زایمان دچار تغییر و افتادگی شده است.
  • خانم هایی که قصد دارند واژن خود را تنگ تر کنند (برای آشنایی با روشهای پیشرفته تر درمان گشادی واژن، مقاله تنگ کردن واژن در اصفهان را مطالعه بفرمایید.)
  • خانم های که واژن آن ها نا متقارن و دارای چین و چروک است.
  • خانم هایی که واژن خیلی لاغری دارند و می خواهند واژن خود را حجیم تر کنند.
  • خانم هایی که در اثر افزای سن دچار افتادگی واژن شده اند.
  • خانم هایی که لابیای ماژور آن ها به طور ژنتیکی دچار مشکل است.

تزریق ژل به واژن برای چه افرادی مضر است؟

با این که این عمل زیبایی دارای مزایای بسیاری است اما برای بعضی از افراد مضر است و نباید آن را انجام دهند. افرادی که تزریق ژل به واژن برای آن ها ضرر دارد عبارتند از:

  • خانم هایی که از انسولین استفاده می کنند.
  • زنان باردار و یا زنانی که به تازگی زایمان کرده اند و شیر می دهند.
  • افرادی که به ژل ها حساسیت دارند و ممکن است بدن آن ها ژل را پس بزند.
  • خانم هایی که دچار بیماری خاصی هستند یا قبلا سکته قلبی و مغزی داشته اند.
  • خانم هایی که مبتلا به زگیل تناسلی و عفونت واژن هستند.
  • خانم هایی که بدن آن ها ایمنی ضعیف و پایینی دارد.

بهترین دکتر برای تزریق ژل به واژن در اصفهان

یکی از چالش های پیش رو برای خانم هایی که قصد دارند تزریق ژل به واژن انجام دهند انتخاب پزشک مناسب است. در انتخاب باید بسیار دقت کنید زیرا اگر تزریق به خوبی انجام نشود یا ژل تزریقی بی کیفیت باشد عمل نتیجه عکس می دهد. یعنی تزریق نه تنها به زیبایی واژن کمکی نمی کند بلکه باعث عدم تقارن و افتادگی بیشتر آن نیز خواهد شد.

تزریق ژل به واژن در اصفهان

اگر قصد دارید تزریق ژل به واژن را در اصفهان انجام دهید خانم دکتر زهرا صابری یکی از بهترین گزینه ها برای انجام این عمل می باشد. دکتر صابری متخصص زنان و زایمان با سال ها تجربه و عمل های موفق بسیار در تزریق ژل به واژن بهترین انتخاب برای انجام عمل در اصفهان است. تا کنون خانم های بسیاری برای تزریق ژل به واژن به دکتر صابری مراجعه کرده اند و همگی از نتیجه بدست آمده راضی بوده اند. اگر شما هم قصد دارید تزریق ژل به واژن انجام دهید می توانید با مطب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان لیزر و زیبایی مرکز بهره مند شوید.

در پایان اگر سوالی در مورد تزریق ژل دارید در بخش کامنتهای زیر همین مقاله بپرسید. سوالات شما توسط خانم دکتر صابری پاسخ داده می شوند.

3.5/5 - (27 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *