در طی سال های گذشته انجام عمل لابیاپلاستی بسیار محبوب شده است. اکثر افرادی که این عمل را انجام می دهند از ظاهر واژن خود ناراضی هستند و قصد بهبود آن را دارند. بهبود ظاهر واژن تاثیر بسیار زیادی بر افزایش اعتماد به نفس و بهبود رابطه جنسی زوج ها دارد. اما یکی از چالش برانگیزترین کار ها پیدا کردن فرد مناسب برای انجام عمل است. در این مقاله سعی کرده ایم تمامی فاکتورهایی که برای انتخاب درست وجود دارد را بررسی کنیم. می توانید برای دسترسی به قسمت های مختلف مقاله از فهرست زیر کمک بگیرید.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک عمل جراحی زیبایی واژن است که برای اصلاح لابیا مینور بکار می رود. لابیا مینورها لب های داخلی واژن هستند که ممکن است به دلایل مختلف دچار تغییر شوند. زایمان، بالا رفتن سن و … از عواملی هستند که روی شکل ظاهری لابیاها تاثیر می گذارند. در عمل لابیاپلاستی چین و چروک های اطراف واژن و نامتقارن بودن آن برطرف شده و واژن شکل زیباتری به خود می گیرد. همچنین ممکن است پزشک بنا به درخواست مراجعه کننده عمل زیبایی کلیتوریس را هم انجام دهد. در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله مزایای لابیاپلاستی را مطالعه بفرمایید. روش های مختلفی برای انجام عمل لابیاپلاستی وجود دارد که در ادامه این مقاله با بهترین روش آن آشنا می شویم.

بهترین روش برای انجام لابیاپلاستی

تکنیک هایی که می توانند در انجام لابیاپلاستی استفاده شوند عبارتند از:

روش برداشتن لبه

این روش به عنوان تکنیک اصلی بازسازی لابیا شناخته می شود که در آن برداشت ساده ای از بافت های اضافی لابیا مینور انجام می شود. در این روش جراح با استفاده از بخیه های جذب شونده، قسمت برش خورده را بهم متصل می کند. این روش اطراف واژن را کاملا صاف می کند و شکل زیبایی به لبه های واژن می دهد.

تکنیک برداشتن گوه مرکزی

این روش باعث می شود که یک گوه از ضخیم ترین قسمت بافت لبه لابیا بریده شده و برداشته شود. در این روش مقدار اندکی از چین و چروک ها نگه داشته می شود اما نتایج طبیعی تر خواهد بود.

لابیاپلاستی با لیزر

بهترین روش انجام عمل لابیاپلاستی، استفاده از لیزر است. در این روش از فناوری لیزر برای برش لابیا مینور استفاده می شود. استفاده از لیزر به جای برش دستی به کاهش خطر ابتلا به کیست اپیدرموئید کمک می کند. همچنین لیزر دقت عمل را بالا می برد و جراح قادر است برش های بسیار ظریفی روی پوست ایجاد کند.

لابیاپلاستی با لیزر

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان

بهترین دکتر برای انجام عمل لابیاپلاستی

همان طور که گفته شد لابیاپلاستی در دسته عمل های زیبایی به حساب می آید. به همین دلیل متخصصان پوست و زیبایی نیز اقدام به انجام این عمل می کنند. اما از آن جا که این متخصصان درباره فیزیولوژی ناحیه تناسلی زنان اطلاعات زیادی ندارند بهتر است لابیاپلاستی زیر نظر متخصص زنان انجام شود. زیرا در صورتی که شخص دچار بیماری یا عارضه خاصی باشد ممکن است جراحی نتیجه عکس بدهد. متخصصان زنان با توجه به سن افراد، یائسگی، سابقه زایمان و بسیاری فاکتور دیگر می توانند بهترین برنامه را برای انجام عمل تنظیم کنند.

اگر شما هم قصد انجام عمل زیبایی واژن در اصفهان را دارید ما به شما دکتر زهرا صابری را پیشنهاد می کنیم. دکتر صابری با سالها تجربه در زمینه عمل های زیبایی واژن بعنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی زنان در اصفهان به شمار می آیند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا با مشاور لیزر و زیبایی مطب با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ در واتساپ در تماس باشید. در صورتیکه در مورد هزینه لابیاپلاستی سوالی دارید می توانید مقاله با هزینه لابیاپلاستی در اصفهان بر آن را مطالعه کنید.

متخصصان زنان و زایمان با توجه به دانش و تجربه ای که در رابطه با بیماری های زنان دارند بهترین گزینه برای انجام لابیاپلاستی هستند. یک بیماری عفونی پنهان در ناحیه واژن می تواند تمام نتایج یک عمل موفقیت آمیز را از بین ببرد. متخصص زنان با آزمایش ها و تست های قبل از عمل مطمئن می شود مشکلی برای انجام عمل وجود نخواهد داشت. حتی در صورتی که مشکل خاصی مشاهده کند چون در همین زمینه تخصص دارد می تواند ابتدا نسبت به درمان آن اقدام کند و شما در مورد مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی مشکلی نخواهید داشت.

دکتر خوب برای لابیاپلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

امروزه بسیاری از متخصصان زنان و دیگر پزشکان اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی می کنند. بسیاری از خانم ها تصور می کند که چون این عمل نیاز به بی هوشی ندارد و در زمان کمی انجام می شود در نتیجه ساده است. بهتر است بدانید که یک جراح بی تجربه می تواند حتی وضع را از قبل هم بد تر کند. به طور مثال اگر برش های ایجاد شده روی واژن به درستی زده نشوند ممکن است جای این برش ها روی پوست ماندگار شود. همچنین استفاده نادرست و اشتباه از بی حسی های موضعی می تواند به شل شدگی طولانی مدت لب های واژن منجر شود. به همین دلیل قبل از مراجعه به پزشک حتما در مورد ویژگیهای بهترین جراح زیبایی زنان تحقیق کنید. در جلسه مشاوره قبل از عمل شرکت کنید و نمونه کارهای قبل و بعد از عمل را مشاهده کنید.

تجهیزات یک مرکز خوب برای لابیاپلاستی

علاوه بر مهارت و تجربه جراح که بسیار عامل مهمی است، به تجهیزات مطب یا کلینیک هم باید دقت کرد. امروزه بهترین جراحان لابیاپلاستی در دنیا از لیزر مونالیزا استفاده می کنند. در نتیجه بهتر است کلینیکی را انتخاب کنید که از تجهیزات روز دنیا استفاده کند تا نتیجه دلخواه شما تضمین شود. همچنین بی حسی هایی که پزشک استفاده می کند باید مرغوب باشد تا بعدا دچار عوارض جانبی نشوید.

لیزر مونالیزاتاچ

محیط مطب نیز باید به گونه ای باشد که شما در آن احساس آرامش کنید. عملی که با استرس و فشار بیمار همراه باشد نتیجه بخش نخواهد بود و حتی ممکن است بیمار را از انجام عمل پشیمان کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز انجام لابیاپلاستی در اصفهان

آیا لابیاپلاستی با لیزر نیاز به تخصص دارد؟

استفاده از لیزر مونالیزاتاچ کار را برای جراحی لابیاپلاستی راحت کرده است و عوارضی به جای نمی گذارد. البته این در صورتی درست است که جراح بتواند از پتانسیل دستگاه به درستی استفاده کند. به همین دلیل توصیه می شود به جراحی مراجعه کنید که دارای گواهینامه لیزر زیبایی تناسلی بانوان و لیزر مونالیزا باشد.

مطب خانم دکتر زهرا صابری مجهز به یکی از بهترین دستگاههای لیزر مونالیزاتاچ در اصفهان است. خانم دکتر صابری دارای گواهینامه لیزر و زیبایی زنان از میلان ایتالیا می باشند. شما جهت اطلاعات بیشتر و دریافت وقت ویزیت می توانید با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا با مشاور لیزر و زیبایی مطب با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ در واتساپ در تماس باشید.

بهترین دکتر برای لابیاپلاستی در اصفهان

با توجه به معیار ها و فاکتورهایی که در مقاله مطالعه کردید اکنون می توانید یک متخصص مجرب برای انجام عمل خود انتخاب کنید. اگر شما ساکن اصفهان هستید یا قصد دارید این عمل را زیر نظر یکی از بهترین جراحان لابیاپلاستی انجام دهید، دکتر زهرا صابری یکی از بهترین گزینه ها می باشد. زهرا صابری متخصص زنان و زایمان با سال ها تجربه در بیماری های زنان و استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا که یکی از بهترین دستگاه های دنیا برای انجام عمل زیبایی واژن است یکی از بهترین جراحهای لابیاپلاستی در استان اصفهان می باشند.

دکتر خوب برای لابیاپلاستی در اصفهان

بر خلاف بسیاری از متخصصان، دکتر زهرا صابری دارای گواهینامه لیزر زیبایی تناسلی بانوان و لیزر مونالیزا از میلان ایتالیا می باشد. همچنین ایشان از آخرین فن آوری های بی حسی برای به حداقل رساندن زمان نقاهت شما استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد تا اگر از شهر دیگری هم برای عمل لابیاپلاستی تشریف آورده اید، در روز عمل به خانه خود برگردید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *