بهترین جراح زنان اصفهان

سلامت و زیبایی واژن در اثر عواملی مثل بارداری، زایمان طبیعی، تغییرات هورمونی، بیماری و چاقی از بین می رود. امروزه، به کمک فناوری های جدید پزشکی می توان جوانی، سلامت و زیبایی را به واژن برگرداند. اما انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان نقش مهمی در بازگشت سلامت و زیبایی واژن دارد. با خواندن این مقاله متوجه می شوید که چطور می توانید بهترین متخصص های جراحی زیبایی زنان در اصفهان را انتخاب کنید. جهت دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

چرا عمل های زیبایی واژن پرطرفدار هستند؟

مشکلات واژن مثل خشکی، آتروفی، واژینیسموس و مشکلات دیگر، به جز علائم آزار دهنده ای که دارند، با عوارض دیگری هم همراه هستند. از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرولاپس های لگن
  • کاهش میل جنسی
  • عدم اعتماد بنفس در روابط زناشویی به دلیل ظاهر واژن
  • اختلالات ارگاسم و بروز مشکلات زناشویی
  • دردهای مقاربتی یا دیسپارونیا
  • عفونت های مکرر واژن

به همین دلیل بسیاری از خانم ها برای حفظ سلامت واژن، بهبود ارگاسم، حفظ روابط زناشویی و زندگی مشترک خود به دنبال عمل های زیبایی واژن هستند. در واقع، این جراحی ها صرفا جنبه زیبایی ندارند و بسیاری از آنها در سلامت دستگاه تولید مثل زنان نقش مهمی دارند. در ادامه با این عمل ها بیشتر آشنا می شوید.

عمل های زیبایی واژن

به گفته خانم دکتر زهرا صابری، بهترین دکتر جراحی زیبایی زنان در اصفهان، عمل های زیبایی واژن به صورت جراحی و یا غیر جراحی انجام می شوند که به طور کلی می توان آنها را به دسته های زیر تقسیم کرد:

عمل زیبایی واژن

این جراحی با برداشتن لابیامینورهای خیلی بزرگ و نامتقارن به یکی از روشهای لابیاپلاستی با لیزر و یا با تیغ جراحی انجام می شود. برای گرفتن بهترین نتیجه از این عمل حساس باید به بهترین مرکز لابیاپلاستی در اصفهان مراجعه کنید.

روشن سازی واژن

پزشکان برای سفید کردن واژن از روش های روشن سازی با لیزر مونالیزا و کربوکسی تراپی واژن استفاده می کنند. بهترین جراح زنان در اصفهان کسی است که برای کسب بهترین نتیجه ی روشن سازی و ماندگاری آن از روشهای ترکیبی سفیدسازی واژن استفاده کند.

یکی از بهترین مراکز روشن سازی واژن، عمل تنگ کردن واژن و لابیاپلاستی در اصفهان، مطب خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زیبایی زنان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می توانید با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

جوانسازی واژن 

روشهای جوانسازی واژن باعث درمان سریع و قطعی خشکی و آتروفی واژن در زنان یائسه و خانم های دیگری می شوند که دچار خشکی واژن هستند. جوانسازی واژن به کمک روش های غیرجراحی مثل لیزر مونالیزا و RF واژن انجام می شود.

عمل تنگ کردن واژن

این عمل زیبایی برای رفع گشادی و شلی واژن به کار می رود. برای عمل تنگی واژن، پزشکان از روشهای غیرجراحی مثل لیزر مونالیزا و آراف واژن یا روشهای جراحی مثل واژینوپلاستی، پرینورافی و عمل تنگ کردن واژن با نخ استفاده می کنند.

عمل تنگ کردن واژن

رفع شلی و افتادگی واژن

برای برطرف کردن چین و چروک های لبه بیرونی واژن (لابیاماژور) می توانید از روشهای غیر جراحی مثل پروتز واژن (تزریق ژل یا چربی به واژن) استفاده کنید. اما اگر چروک لابیاها زیاد باشد، تنها روش موثر برای رفع شلی و افتادگی واژن، جراحی لابیاماژورپلاستی است که با برش پوست اضافی و چین خورده لابیاها انجام می شود.

بیشتر بخوانید: عمل مونس پلاستی در اصفهان (حذف چربی بالای واژن)

درمان استریاهای بارداری

بعد از بارداری بسیاری از خانم ها دچار ترک پوستی در ناحیه ران، باسن، شکم، سینه و بازوها می شوند. با استفاده از کربوکسی تراپی می توان بخش زیادی از ترکهای پوستی یا استریاها را برطرف کرد. به خصوص اگر استریاها هنوز صورتی رنگ باشند، نتیجه درمان بهتر و سریعتر خواهد بود.

درمان واژینیسموس

بعضی از زنان از همان اولین رابطه جنسی یا بعد از زایمان های سخت و یا جراحی های لگنی دچار مشکل عدم دخول کامل آلت مردانه به واژن می شوند. این خانم ها مبتلا به واژینیسموس هستند. متخصص زنان با استفاده از روش هایی مثل تزریق بوتاکس به عضلات واژن و یا RF واژن می تواند واژینیسموس را درمان کند.

رفع بی میلی جنسی در زنان

برای بهبود ارگاسم واژینالی و کلیتوریال در زنان، روشهای موثری وجود دارد که به افزایش میل جنسی و لذت جنسی زنان کمک می کند. عمل هودکتومی یا عمل زیبایی کلیتوریس باعث تحریک بهتر ناحیه ی کلیتوریس و ارگاسم بیشتر در زنان می شود. این عمل، واژن را زیباتر می کند. برای افزایش ارگاسم واژینال نیز می توان با تزریق ژل یا چربی، نقطه جی را در داخل واژن تقویت کرد و لذت جنسی زنان را بهبود بخشید.

در مجموع، عمل های زیبایی زنان که در بالا به آنها اشاره شد، باعث بهبود کیفیت زندگی بیمار، جلوگیری از عفونت های مکرر و پرولاپس های لگنی، بهبود روابط زناشویی و سلامت و زیبایی واژن می شوند.

ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان در اصفهان

بهترین دکتر جراح زیبایی زنان در اصفهان، کسی است که با آناتومی قسمت های بیرونی و داخلی واژن آشنایی کامل داشته باشد. چون این جراحی روی یک ناحیه بسیار حساس انجام می شود. علاوه بر دانش بالای پزشک، باید جراح از مهارت و تجربه زیاد و موفقی در زمینه عمل های زیبایی واژن برخوردار باشد.

یک جراح خوب برای زیبایی زنان باید به تکنیک ها و روشهای مختلف زیبایی واژن مسلط باشد تا بتواند مناسب ترین و بهترین تکنیک ها را برای درمان بیمار به کار ببرد. محیط استریل شده و به روز بودن تجهیزات پزشک در نتیجه درمان بیمار و جلوگیری از عوارض بعد از عمل نیز بسیار اهمیت دارد.

بهترین دکتر جراح زیبایی زنان

بهترین جراح زیبایی واژن اصفهان

اگر قصد دارید هر کدام از عمل های زیبایی واژن را نزد بهترین جراح زیبایی واژن در اصفهان انجام دهید، ما به شما خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زیبایی زنان را پیشنهاد می دهیم. علاوه بر سالها تجربه موفق ایشان در زمینه عمل های زیبایی واژن، مطب ایشان نیز مجهز به جدیدترین تکنولوژی های پزشکی برای زیبایی واژن است.

برای انجام انواع عمل های زیبایی و جوانسازی واژن در اصفهان، شما هم می توانید به مطب خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زیبایی زنان مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ی این عمل ها و رزرو نوبت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

سخن پایانی

عمل های زیبایی واژن مختص زنان نیستند. بلکه بعضی از این جراحی ها را می توان برای دختران باکره نیز انجام داد. چون این جراحی ها روی قسمت بیرونی واژن انجام می شوند و کاری به پرده بکارت ندارند. مثلا عمل لابیاپلاستی با لیزر، لابیاماژورپلاستی و جراحی هودکتومی را می توان برای دختران مجرد بالای 18 سال نیز انجام داد.

روشن سازی واژن و کشاله ران، رفع ترک پوستی در نواحی مختلف بدن، تزریق چربی یا ژل به لابیاماژور هم از دیگر عمل های زیبایی واژن هستند که می توان آنها را برای دختران مجرد هم انجام داد. هیچ یک از این جراحی ها تاثیری بر قدرت باروری دختران ندارند و بدون عارضه جانبی هستند.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم در انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان در اصفهان به شما کمک کنیم. اگر سوالی درباره عمل های زیبایی واژن دارید، می توانید در بخش نظرات این مقاله سوالات خود را بپرسید.

3.7/5 - (26 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(7) دیدگاه

  1. دلشاد
    21 اسفند 1400

    سلام دکتر جان دخترم سیزده ساله شه و قسمت خارجی بدنش یک طرف سمت راستش بزرگ و چروک شده علت این چیه؟؟

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      چون در دوران بلوغ هست لابیاهاش دارن سریع رشد می کنند مثل بقیه همسالانش. اما اگر بعد از 18 سالگی دیدین هنوز لابیاها خیلی بزرگتر از حد عادی یا نامتقارنه میتونید برای عمل لابیاپلاستی با لیزر مراجعه کنید.

  2. موسوی
    20 تیر 1401

    سلام هزینه عمل زیبایی و تنگ کردن واژن تقریبا چقدر میشه؟!

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      بدون معاینه نمی تونم بگم واژن شما نیاز به جراحی تنگ کردن داره و چند نوع جراحی همزمان نیاز دارید. و یا اینکه با روشهای غیر جراحی مثل آر اف قابل درمان هست یا نه یا چند جلسه آر اف لازمه. برای همین نمیتونم هیچ حدود قیمتی بدم.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *