تزریق ژل به نقطه جی در اصفهان و هزینه آن

نقطه جی در زنان علاوه بر اینکه یک مسکن طبیعی برای درد زایمان است، تا 107 درصد می تواند بر ارگاسم زنان موثر باشد. به همین دلیل تقویت نقطه جی یا جی پوینت تبدیل به یکی از عمل های زیبایی زنانه پرطرفدار در ایران شده است. در این مقاله به طور کامل به موضوع تقویت نقطه جی زنان با تزریق ژل پرداخته شده است. برای دسترسی سریعتر به تیتر مطالب می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

دلایل بی میلی جنسی در خانم ها

خانم ها به علل زیادی ممکن است دچار بی میلی جنسی شوند. عدم تحریک نقطه جی و نرسیدن به ارگاسم می تواند از علتهای بی میلی جنسی در زنان باشد. عوامل دیگری هم در به ارگاسم نرسیدن خانم ها دخیل هستند، مثلا:

به علاوه مشکلات ارتباطی بین زوجین، عدم تمرکز بر رابطه جنسی و یا مشکلاتی که در نحوه برقراری رابطه جنسی وجود دارد هم می تواند باعث بی میلی جنسی در زنان شود.

نقطه جی کجاست؟

بعضی از خانم ها به طور طبیعی فاقد نقطه جی هستند. اما آنهایی که نقطه جی دارند، می توانند نقطه جی (G point) را به صورت یک برجستگی روی دیواره جلویی واژن احساس کنند. نقطه جی از دهانه واژن شروع شده و تا زیر مجرای ادرار ادامه دارد و سقف واژن را می پوشاند.

پیدا کردن نقطه جی

برای پیدا کردن نقطه جی دو بند انگشت وسطی خود را در ساعت 12 واژن، از مدخل واژن وارد کنید. موقع ورود انگشت به واژن باید کف دست به سمت بالا باشد. می توانید با لمس کردن سقف واژن، یک نقطه زبر و برجسته را احساس کنید. این نقطه جی شما است. همچنین می توانید از همسر خود هم برای  پیدا کردن جی پوینت کمک بگیرید. برای این کار باید به پشت دراز بکشید و از همسر خود بخواهید تا دو بند انگشت میانی را وارد واژن کند.

پیدا کردن نقطه جی

تحریک نقطه جی

تحریک جی اسپات با دخول انجام می شود و به ارگاسم بیشتر در زنان کمک می کنند. تحریک نقطه جی در زنان باعث می شود تا ساعتها بتوانند از رابطه خود لذت ببرند. با انتخاب پوزیشن مناسب نقطه جی، می توان آن را تحریک کرد. تحریک نقطه جی تا حدود 50 درصد آستانه درد را در زنان بالا می برد. همچنین تحریک آن ممکن است به مثانه فشار بیاورد و احساس کنید نیاز دارید فورا به دستشویی بروید. به همین دلیل بهتر است قبل از نزدیکی مثانه را خالی کنید.

رابطه انزال زنان با نقطه جی

زنان با رسیدن به ارگاسم و تحریک نقطه جی تا 900 میلی لیتر مایع انزال می کنند. این انزال از مجرای ادراری خارج می شود. به همین خاطر در مورد انزال خانم ها نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی محققان معتقدند مایع انزال شده در زنان مربوط به نوعی ادرار است که در اثر تحریک جنسی تغییر کرده است.

تزریق ژل به نقطه جی

برای تقویت نقطه جی، پزشکان از تزریق ژل به این نقطه استفاده می کنند. ژل تزریق شده به واژن از همان نوع ژل هایی است که برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می شود. انجام این عمل زیبایی به صورت سر پایی و بدون بی هوشی و با بی حسی موضعی انجام می شود. برای تقویت جی اسپات، پزشکان 1.5 تا 2.5 سی سی ژل را به این نقطه تزریق می کنند. بعد از تزریق برجستگی نقطه جی بیشتر شده و بهتر برای تحریک شدن در دسترس قرار می گیرد.

در صورتیکه برای رسیدن به ارگاسم قصد دارید نقطه جی خود را تقویت کنید، شما هم می توانید برای تقویت آن با تزریق ژل به مطب خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل به نقطه جی

مزایای تزریق ژل به نقطه جی

تزریق ژل به تقویت نقطه جی کمک می کند، بنابراین در هنگام نزدیکی لذت جنسی بیشتری در خانم ها احساس می شود. اعصاب زیادی در این نقطه وجود دارد که با برجسته شدن و تقویت نقطه جی می توان آنها را تحریک کرد. از دیگر مزایای تزریق ژل عبارت است از:

  • رفع بی میلی جنسی خانم ها
  • بهبود رابطه زوجین
  • بدون درد بودن تقویت نقطه جی
  • بدون عارضه
  • بدون نیاز به بستری شدن
  • بهبود عملکرد خانم ها در رابطه جنسی

تزریق ژل به نقطه جی در کوتاهترین زمان انجام می شود. این عمل زیبایی زنانه را در مطب پزشکان هم می توانید انجام دهید.

انواع ژل برای تقویت نقطه جی

سه نوع ژل برای تزریق در ناحیه واژن وجود دارد که از لحاظ ماندگاری با هم فرق دارند. ژل های تزریقی به واژن به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • ژل موقت: ماندگاری این نوع ژل 3 ماه تا یکسال است.
  • ژل نیمه موقت: ماندگاری این نوع ژل 2 تا 5 سال است. معمولا برای تزریق به واژن از این نوع ژل استفاده می شود.
  • ژل دائمی: ماندگاری این نوع ژل ها معمولا تا 5 سال بعد از تزریق است. بدلیل برخی عوارض، تزریق این نوع ژل مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

ژل بعد از مدتی جذب بدن می شود. با جذب ژل می توانید دوباره تزریق ژل را به جی پوینت انجام دهید.

آمادگی برای تزریق ژل به واژن

اگر از قرص آسپرین استفاده می کنید، مصرف آن را باید از 5 روز قبل تا 5 روز بعد از تزریق قطع کنید. اگر دچار هر نوع عفونت باکتریایی یا قارچی در واژن هستید باید قبل از تزریق ژل، عفونت واژن را درمان کنید.

آمادگی برای تزریق ژل به واژن

مراقبت های بعد از تزریق ژل به جی پوینت

بعد از تزریق ژل نباید ناحیه تناسلی را ماساژ دهید. همچنین تا 72 ساعت بعد از تزریق نباید رابطه جنسی داشته باشید یا اینکه در آب داغ بمانید.

ماندگاری تزریق ژل به جی پوینت

مدت ماندگاری تزریق بستگی به این دارد که از چه نوع ژلی برای تزریق استفاده شده باشد. معمولا پزشکان برای تزریق ژل به واژن از ژل های نیمه موقت استفاده می کنند که مورد تایید وزارت بهداشت است. بنابراین ماندگاری تزریق ژل به جی پوینت می تواند 2 تا 5 سال باشد.
ژل بعد از مدتی جذب بدن می شود. جذب ژل در بدن بعضی از افراد بیشتر از سایرین است. بنابراین ماندگاری تزریق در آنها ممکن است کمتر از 2 سال باشد. زنانی که جذب ژل در بدن آنها کندتر است، مدت ماندگاری تزریق ژل در آنها بیشتر است.

هزینه تزریق ژل به نقطه جی در اصفهان

هزینه تزریق ژل به نقطه جی بستگی به این دارد که از چه نوع ژلی برای تزریق استفاده می کنید. همچنین عوامل زیر می تواند روی هزینه تزریق شما تاثیرگذار باشد:

  • محل انجام تزریق (کلنیک یا مطب)
  • شهر
  • برند ژل
  • مقدار ژل تزریق شده (1.5 سی سی باشد یا 2.5 سی سی)
  • درخواست شما برای عمل های زیبایی دیگر (روشن سازی واژن، تزریق ژل به واژن، هودکتومی، …) همزمان با تزریق ژل به هزینه های شما اضافه می کند.

برای تعیین هزینه تزریق ژل به نقطه جی باید با پزشک خود صحبت کنید. در ضمن، توجه داشته باشید که هزینه های این عمل زنانه تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

هزینه تزریق ژل به نقطه جی در اصفهان

شما هم برای بهبود رابطه زناشویی خود می توانید برای تزریق ژل به نقطه جی در اصفهان و تحریک پذیری بیشتر آن، از تخصص خانم دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق ژل به جی پوینت با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس حاصل فرمایید.

موارد ممنوع برای تزریق ژل به جی پوینت

تزریق ژل به نقطه جی برای همه خانم ها مناسب نیست. مثلا زنانی که به مواد ژل حساسیت دارند یا دچار آلرژی شدید هستند. همچنین تزریق ژل به نقطه جی در موارد زیر نیز ممنوع است:

  • زنان باردار
  • زنان شیرده
  • زنانی که به اختلالات روانی دچار هستند.
  • در صورت آتروفی واژن (ابتدا باید برای درمان آتروفی واژن اقدام کنید)
  • استفاده از اکوتان در 6 ماه گذشته
  • ابتلا به اختلالات خونریزی یا عفونت مثانه

بعد از برطرف شدن موارد بالا، این دسته از خانم ها هم می توانند تزریق ژل به نقطه جی را انجام دهند.

در صورتی که سوالی درباره تزریق ژل به نقطه جی در اصفهان دارید، می توانید از بخش نظرات در زیر این مقاله سوالات خود را مطرح کنید.

3.9/5 - (36 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(5) دیدگاه

  1. ناشناس
    29 مهر 1401

    سلام خانم دکتر.
    می خواستم بپرسم آیا مواردی بوده که افراد بعد از تزریق ژل ، خیلی تفاوتی احساس نکرده باشند و ژل به ارضا واژینال کمکی نکرده باشه؟

    • دکتر زهرا صابری
      11 مرداد 1402

      نمیدونم. مراجعین من که راضی بودن و مشکلی نداشتن.

  2. ناشناس
    16 مهر 1402

    باسلام وخسته نباشی خانم دکتر..ایاتزریق ژل درخانمهای میانسال موثراست؟

    • دکتر زهرا صابری
      22 مهر 1402

      بله هیچ محدودیت سنی وجود نداره و میتونید برای این تزریق به مطب مراجعه کنید.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *