متقاضیان تزریق ژل به واژن

یکی از خدمات زیبایی که در کلینیک خانم دکتر صابری انجام می‌شود، تزریق ژل به لابیا یا همان پروتز واژن است. اما ممکن است برای بسیاری از افراد سوال مطرح شود که چه افرادی متقاضی تزریق ژل به واژن هستند؟ در این مقاله به این عمل زیبایی، مزایای و فواید آن و همچنین کاندیدای پروتز واژن می‌پردازیم. برای دسترسی سریعتر به تیتر مقالات از فهرست زیر استفاده کنید.

تزریق ژل به واژن

جوان سازی واژن به روش های مختلفی انجام می‌شود. یکی از روش‌های جوان سازی واژن که طرفداران زیادی دارد، تزریق ژل به اندام تناسلی زنان است.  تزریق ژل به واژن برای حجم دادن به لب های بیرونی واژن یا لابیا ماژور است. به این دلیل که لابیا ماژور بیشتر از لب‌های دخلی واژن با لباس و پوست بدن زنان در تماس است، امکان آسیب دیدگی آن بیشتر است. تزریق ژل به واژن، می‌تواند بهترین گزینه برای اصلاح آسیب هایی باشد که بنا به دلائل مختلف به لب‌های بیرونی واژن وارد می‌شود.

چرا تزریق ژل به واژن اهمیت دارد؟

دستگاه تناسلی زنان نقش مهمی در برقراری روابط جنسی و لذت بردن از رابطه ایفا می‎کند. واژن به مرور زمان با افزایش سن و تجربه زایمان های متعدد، حالت کشسانی و ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و شل می‌شود. بسیاری از خانمها از این مسئله ناراضی هستند و  این مسئله می‌تواند موجب کاهش اعتماد به نفس در آنان و لذت کمتر از رابطه جنسی شود. تزریق ژل به واژن یکی از راه حل هایی که به جوانسازی واژن و از بین رفتن پیری و افتادگی پوست  کمک خواهد کرد.

مزایای تزریق ژل به واژن

از میان تمام روش‌های زیبایی واژن، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند روشی را انتخاب کنند که سبک‎تر باشد و دوره نقاهت راحتری داشته باشد. تزریق ژل به لابیا نسبت به سایر روش های زیبایی واژن، راحت تر و سبک تر است و شاید به همین دلیل است که طرفداران بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل به نقطه جی در اصفهان و هزینه آن

مزایای تزریق ژل به واژن

مهمترین مزایای تزریق ژل به واژن عبارتند از:

  • دوره بهبودی کوتاه و بازگشت سریع فرد به زندگی عادی
  • بدون نیاز به جراحی و برش
  • بدون نیاز به بستری شدن
  • عدم ایجاد درد در هنگام تزریق
  •  تزریق ژل به واژن را می‌توان همزمان با سایر عمل های زیبایی واژن مثل لابیاپلاستی انجام داد.

کاربردهای تزریق ژل به واژن

برخی از مهمترین کاربردهای تزریق ژل به واژن عبارتند از:

  • جوانسازی و ایجاد سفتی در ناحیه واژن
  • از بین بردن تیرگی و چین و چروک پوست
  • کمک به تنگ کردن واژن (تزریق ژل به واژن باعث تنگ تر شدن واژن خواهد شد و کیفیت رابطه جنسی را بالا می‌برد.)
  • روشن سازی ناحیه تناسلی
  • حجیم شدن وضعیت لب های واژن

اگر واژن شما هم بنا به دلائل  مختلف، دچار تغییر و افتادگی شده است، می توانید برای تزریق ژل به واژن به خانم دکتر زهرا صابری مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید یا در واتساپ به همین شماره پیام دهید.

چه افرادی متقاضی تزریق ژل به واژن هستند؟

به طور کلی، زنانی که از چروک، شل شدن و یا لاغری واژن خود ناراضی هستند، می‌توانند تزریق ژل به واژن را انجام دهند. همان طور که اشاره شد، افزایش سن، زایمان طبیعی و حتی کاهش وزن شدید می‌تواند از عوامل پیری پوست و از بین رفتن لابیا باشند. تزریق چربی به لابیا معمولا برای چند دسته از افراد زیر توصیه می‌شود:

  • در بسیاری از زنانی که واژن آن‌ها بعد از زایمان، دچار تغییر و افتادگی شده است، تزریق چربی به واژن می‌تواند کمک کننده باشد.
  • بسیاری از افراد مسن به دلیل چروک و شل شدن ناحیه واژن، برای برقراری رابطه جنسی احساس ناخوشایندی دارند. این دسته از افراد معمولا ترجیح می‌دهند یک روش سبک و راحتر برای جوانسازی و زیبایی ناحیه تناسلی انتخاب کنند و تزریق ژل به واژن بهترین گزینه برای آنان است.
  • زنانی که لابیای ماژور آنان به طور ژنتیکی دچار مشکل است، می‌توانند کاندیدای پروتز واژن باشند.
  • بسیاری از زنان جوانی که ممکن است لابیای کوچک و لاغرتر از حد معمول داشته باشند و مایل باشند که واژن خود را حجیم تر کنند.

بیشتر بدانید: تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

کاندیداهای تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

با اینکه تزریق چربی به واژن یکی از بهترین عمل های زیبایی واژن است، اما با این حال به برخی از افراد به هیچ وجه توصیه نمی‌شود:

  • زنانی که به بیماری های خود ایمنی مانند روماتیسم، لوپوس، آلرژی و آسم هستند.
  • زنانی که به تازگی زایمان کرده‌اند و یا در دوران شیردهی هستند.
  • افرادی که قبلا سابقه سکته قلبی و مغزی داشته‌اند.
  • زنان مبتلا به دیابت که انسولین مصرف می‎کنند.
  • افرادی که به دلیل داشتن بیماری های خاص، داروهای خاص مصرف می‌کنند.
  • افرادی که به عفونت یا زگیل تناسلی مبتلا هستند، باید قبل از انجام عمل زیبایی واژن نسبت به رفع عفونت یا درمان زگیل تناسلی اقدام کنند.
  • برخی از زنانی که به مواد تشکیل دهنده ژل حساسیت دارند، بهتر است قبل از جراحی با پزشک خود مشورت کنند.
  • زنانی که سابقه لخته شدن خون دارند.

هزینه تزریق ژل به واژن به عوامل مختلفی مانند: ژل مورد نیاز، میزان چین و چروک و حجم لابیای ماژور، بستگی خواهد داشت. اگر قصد تزریق ژل به واژن خود را دارید، جهت کسب اطلاعات در مورد تزریق ژل به واژن در اصفهان بیشتر با شماره ۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴ تماس بگیرید.

در پایان اگر سوالی در مورد تزریق ژل دارید در بخش نظرات زیر همین مقاله بپرسید. سوالات شما توسط خانم دکتر صابری پاسخ داده می شوند. برای دریافت جواب به همین صفحه برگردید.

4.3/5 - (9 امتیاز)
Avatar photo

نویسنده

دکتر زهرا صابری

دکتر زهرا صابری، جراح و متخصص زنان در اصفهان هستند که سالهاست در زمینه عملهای زیبایی و ترمیمی واژن فعالیت می کنند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز و جدیدترین روشهای درمانی، موجب شده تا مراجعین زیادی از شهرهای دور و نزدیک برای عملهای زیبایی واژن و رفع مشکلات جنسی و زناشویی خود به ایشان مراجعه کنند.

(2) دیدگاه

  1. ارام
    08 شهریور 1399

    باسلام خانم دکترعزیزمن 3تازایمان داشتم دوتاطبیعی وسومی سزارین چاقی مفرط دارم که همگی باعث گشادی واژنم شده بدنبال روشی دائمی براتنگ شدن واژنم هستم اگربخام پرینورافی کنم چندروزبایددوره نقاهت داشته باشم چون شاغلم برام مهمه واینکه هزینه عملش چقدره؟ دوتاروش گفتین خاطرم نیست برای دائمی بودن گفتین پرینورافی همراهبالیزرانگار. کی بهم نوبت عمل میدین ممنون میشم جواب بدین باتشکر

    • Avatar photo
      دکتر زهرا صابری
      21 مهر 1399

      دوره نقاهت با پرینورافی 5 تا 7 روزه. یه روش دیگه هم با آر اف هست. برای نوبت دهی و هزینه ها با شماره واتزاپ مشاور مطب (۰۹۱۳۹۷۹۷۹۷۴) تماس بگیرید.

سوالی دارید بپرسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *